ik wil nog eens flip pille!

jin

Experimenterende gebruiker
:( tegenwoordig krijg ik alleen ma bucht pille . weet der iemand welke echt goeie pille zijn opt moment . want als ik nog iet wil voele moet ik oftewel per 4 slikke of meer als 10 gaan pakke . :) dus als der iemand tips heeft laat het weten hé ???

Derq

Jin , zotezien heb jij al een groot deel van je hersens weg laten vreten.
je lichaam gaat op een gegeven moment aan die pillen werken, het heeft eigenlijk geen zin om bij te slikken, gewoon omdat het serotonineniveau (serotonine is de genotsstof) in je koppie te laag is. je doet je lichaam alleen maar schade aan door snel achterelkaar veel pillen te slikken. wacht dus gewoon ff een maand, of liever 2 maanden voordat je weer gaat knallen, en als je het niet kunt laten, jaag dan een grammetje pep door je kop heen.

Ook kun je aan de buitenkant van een pil he-le-maal niet zien wat er in zit, ZELFS niet als ze uit een 'goede' lichting komen, in de ene pil zit zoms meer dan in de andere, en als een bepaalde pil een succes word, worden ze nagemaakt met goedkopere stoffen erin, zodat ze niet werken of slechter zijn.
koop gewoon je pillen per 14 in, en geef er 1 af voor testgebruik, knal lekker 2 of 3 op een groot feest, en doe dan niks voor een maand of langer,
je lichaam moet gewoon ff herstellen.
Derk

jin

mijn gebruikersniveau gistereavond

gulle zegt 3 pille kn,alle op ne avond :confused: maar da voel ik uds totaal nie en das nie vo stoer te doen , of ne dick contest te houde zoals balon zegt! ik heb gwn veel nodig eer ik iets voel :confused: is da bij ulle ook zo? ik ben gisterenacht uitgeweest en heb dit binne --> 5 pille ineens ( blauwe ying yangs) 1.5 gram speed , 1.5 fleske liquid (vloeibare) en veel joints :d dan was ik wel goe scheef en hebbek mij wel goe geamuseerd!!!

Bal0n

Badass junkie
Kennelijk wil je nogal graag kwijt dat je veel gebruikt, vandaar de associatie met een dick-contest..

En, even aan alle conservatieve Belgen, kunnen jullie ook normaal Nederlands typen, ik moet het soms echt 5x lezen :confused: en ben vast niet de enige :wink:.

jin

gebruik

nee ik wil nie kwijt dak veel gebruik , ik wil gewoon mijn gebruik kwijt erges , en mijn mate doen zowat hetzelfde als mij. en daarom daik ik via deze site wat wil vergelijken!

boy

Bewuste gebruiker
Gast, als jij nou eens een paar maanden stopt met drugs (vooral XTC), dan wed ik er een zak pillen om dat je dan weer veel meer van voelt.

spacekonijn

Badass junkie
zucht.
ik hou ontzettend veel van belgen en ik vind hun taaltje stuk leuker dan het nederlands..

maar typ aub op dit forum ff normaal abn...

oja serieus antwoord : Steek die pillen in je reet dan word 60% van de pil opgenomen in plaats van 20% :wink:

roaren*

Bewuste gebruiker
Re: mijn gebruikersniveau gistereavond

jin zei:
gulle zegt 3 pille kn,alle op ne avond :confused: maar da voel ik uds totaal nie en das nie vo stoer te doen , of ne dick contest te houde zoals balon zegt! ik heb gwn veel nodig eer ik iets voel :confused: is da bij ulle ook zo? ik ben gisterenacht uitgeweest en heb dit binne --> 5 pille ineens ( blauwe ying yangs) 1.5 gram speed , 1.5 fleske liquid (vloeibare) en veel joints :d dan was ik wel goe scheef en hebbek mij wel goe geamuseerd!!!

haha zijn het die blauwe tonnen, redelijke grote, :mrgreen: man dat zijn kut pillen :mrgreen:

Bollie

Bewuste gebruiker
Overlaatst heb ik nog zalige pillen gehad.
Ikzelf neem niet zoveel, alleen als iemand in onze vriendenkring hun ouders voor 2 of meer dagen wegzijn. Dit is zo ongeveer om de 2 maand.
We doen het wel al een paar jaar...

De beste die wij al gehad hebben zijn.

*Rolling Stones ( wit )
*Blauwe la coste ( blauw )
*Dubbele michubichis ( Purper )

Een absolute afrader is V2 ( bordeaux rood )

Deze pillen voelde je wel, maar ze komen niet volledig op.
Doordat je toch het gevoel wilt bereiken, waarvoor je eigenlijk slikt, slik je automatisch meer en blijf je maar pakken.

Wij hebben blijven pakken tot 13 stuks per man.
Toch hebben we niet geflipt, maar voelden we ons alleen raar en duizelig.
Nog nooit hebben we zo een harde afkick gehad als toen.
2 dagen zweten. Afwisselend warm/koud gevoel. Draaierigheid en kotsneigingen.

Beste medeflippers, be aware !

roaren*

Bewuste gebruiker
inderdaad v2's lijken nogal een speed-achtig gevoel te hebben.. heb je ook een enorme afkick van :(

Obsessed

Belezen gebruiker
Beste pillen die ik hier eb gehad waren Smilies met wenkbrauwen , als je er daar 5 van schiet ga je redelijk hard , mix dit met vodka en je begint te hallicuneren.

Ook goede zijn dubbele mitsubishi's

Mr. XTC

Belezen gebruiker
ik krijg vandaag als het goed is vette flip pillen.... ik maak vannacht of morgen wel een tripreport

Marcel

Belezen gebruiker

jin zei:

Hoe lang wil jij nog genieten van drugs? Dit is een serieuze vraag.

jin

Marcel zei:
jin zei:

Hoe lang wil jij nog genieten van drugs? Dit is een serie

hoe bedoel je? dat ik heel slecht bezig ben :confused: want ik snap het nie goe

Bollie

Bewuste gebruiker
als je al 1,5 fleske liquid naar binnen kapt ben je idd nie zo goed bezig :)

maandje geleden nog ne maat gehad die 'n half flugelfleske ophad gedronken.
Heeft 3 hartaanvallen gehad, en lag 'n week in coma. Hij is nu weer fit en wel en zit er weer aan.
Hij wilt geen bollen meer, just nog da...
Maak maar da je ook zover nie komt, want dan ist bijna gedaan me leven.
Geloof me, diene gast is vandejaar nog dood :openmouth:

Marcel

Belezen gebruiker

jin zei:
Marcel zei:
jin zei:

Hoe lang wil jij nog genieten van drugs? Dit is een serie

hoe bedoel je? dat ik heel slecht bezig ben :confused: want ik snap het nie goe

Wat ik bedoel is: als je van plan bent om nog heel lang van drugs te genieten dan is het belangrijk om verantwoord te gebruiken zonder je lijf en je hersenen kapot te maken. Jouw gebruik is niet verantwoord. Zoveel is uit onderzoek wel duidelijk. Waarschijnlijk heb je zelf ook wel dat gevoel.

Dus wat ik wil zeggen is dat je op deze manier niet zo heel lang van drugs zult genieten waarschijnlijk.

Derq

als ik jou was zou ik maar eens gaan minderen of echt betere pillen gaan regelen.

fokker

Belezen gebruiker
Ik snap wat je bedoeld, heb de laatste 3 keer ook echt kutpillen gekregen, ben extreem ontevreden en mis de tijd dat je pillen kocht waarmee je naar 2 stuks al onwijs strak stond.

Laatste keer heb ik 10(!!!) fucking pillen afgewerkt en voelde nog niets behalve vermoeidheid en ben zwaar gefrustreerd maar gaan slapen... kon wel janken! XTC doe ik zo om de 2 á 3 maanden, dus van tolerantie geen spraken... ik zie n avondje X als n kort weekendje vakantie, en dit is alsof je 1100 km rijd voor je vakantie bungalo en daar aangekomen terug gestuurd wordt met n slap excuus dat je t huisje niet in kunt, en de hele trip voor niks gemaakt hebt en nog terug moet ook. :cry:

fokker

Belezen gebruiker
Zeg hallo, als ik die pillen bestel doe ik dat omdat ik wil spazen,

niet omdat ik eerst op internet een testservice moet gaan zoeken, dan met 1 pil naar dat gedoe toe moet en daar aangekeken wordt alsof ik n fucking junk ben, dan weer terug moeten naar mn dealer om vervolgens meer van die shit te halen, met t risico dat zo'n testservice de wouten inlicht, die me in de gaten gaan houden, en ik n half uur later op n houte plank kan zitten balen ipv op mn bank kan zitten spazen...

Vind t ergens ook n beetje van de dealer de verantwoording om te zorgen dat ik fatsoenlijk spul krijg... Als ik iets verkoop zorg ik ook dat ik zeker weet dat ik geen rotzooi verkoop. Das met drugs niet anders vind ik.

Vroeger heb ik er nooit ellende mee gehad, maar ineens 3 keer achter elkaar :cry:

Bal0n

Badass junkie
Je slaat de plank echt totaal mis, als je op een dergelijke manier naar de testservice kijkt. Sowieso zal de testservice de politie _NOOIT_ inlichten, ook zullen ze je niet aankijken alsof je een junk bent (veel gebruiken zelf ook).

fokker

Belezen gebruiker
Kweet niet, ik weet dat we in n lang wonen waar je graag genaait wordt, zelfs door je buren als je niet oppast...

Wat houd die testservice dan precies in?

Bal0n

Badass junkie
Je levert je pillentje of je poedertje in. Zij onderwerpen je pilletje of poedertje aan wat tests en laboratorium onderzoeken. Vervolgens krijg je een weekje later een mooi papiertje waarop staat hoeveel mg er van wat in zat.

Marcel

Belezen gebruiker
fokker zei:
Zeg hallo, als ik die pillen bestel doe ik dat omdat ik wil spazen,

niet omdat ik eerst op internet een testservice moet gaan zoeken, dan met 1 pil naar dat gedoe toe moet en daar aangekeken wordt alsof ik n fucking junk ben, dan weer terug moeten naar mn dealer om vervolgens meer van die shit te halen, met t risico dat zo'n testservice de wouten inlicht, die me in de gaten gaan houden, en ik n half uur later op n houte plank kan zitten balen ipv op mn bank kan zitten spazen...

Vind t ergens ook n beetje van de dealer de verantwoording om te zorgen dat ik fatsoenlijk spul krijg... Als ik iets verkoop zorg ik ook dat ik zeker weet dat ik geen rotzooi verkoop. Das met drugs niet anders vind ik.

Vroeger heb ik er nooit ellende mee gehad, maar ineens 3 keer achter elkaar :cry:

Wat een onzinverhaal. Bij onze testservice blijf je anoniem en het wordt betaald. Mensen die er werken zijn helemaal niet per se tegen drugs. Het gaat er juist om, om iedereen te helpen. We veroordelen niet. Anders werkten we wel bij de politie.

En je weet dus niet wat je koopt.

Marcel

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
Je levert je pillentje of je poedertje in. Zij onderwerpen je pilletje of poedertje aan wat tests en laboratorium onderzoeken. Vervolgens krijg je een weekje later een mooi papiertje waarop staat hoeveel mg er van wat in zat.

Als het goed is krijg je overigens geen briefje maar bel je zelf een week later op om de uitslag te krijgen.

Overigens wordt het spul niet altijd naar het lab gestuurd. Als we pillen testen kan het zijn dat we meteen de uitslag kunnen geven (als sneltest bepaalde uitslag heeft en alle kenmerken van de pil zoals textuur, gewicht, vorm, logo, kleur, diameter etc. 100% overeenkomen met reeds geteste pillen).

Marcel

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
Wat is die sneltest? :)

Je neemt een halfje, wacht 45 minuten en kijkt wat er gebeurt :wink:

Maar goed...het is dus dezelfde test die je in de smartshop koopt. Maar zoals gezegd is deze test niet betrouwbaar. Alleen als heel veel andere kenmerken 100% matchen kunnen we zeggen dat het een pil is die we al hebben getest en krijg je meteen de uitslag.

Bovenaan