Ik stop ermee !

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik heb dus besloten om te stoppen met blowen :) , ivm ouders , gedrag, etc...

Ik blow tijdens de schooldagen niets , alleen woensdag
In blow heel het weekend door 3 - 4 jointen per dag.
Als het vakantie of verlengd weekend is blow ik ook nog eens heel de dag.

Het gaat wel een hele aanpassing worden :) .

Nu heb ik een vraagje , zijn er mensen die tijdens het stoppen met blowen 'nadelen' hebben , ik bedoel bv: niet in slaap geraken ofzoiets.

Groeten

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Veel mensen worden heel chaggerijnig tijdens hun stop periode. Maar dat gaat meestal na 2 à 3 weken weer weg.

Nog succes ermee :beer:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Lichamelijk zul je niet veel last hebben denk ik, omdat je niet elke dag smoort.

Als ik stop kan ik een kleine week moeilijk in slaap geraken en wordt ik elke morgen badend in het zweet wakker.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik ga ook stoppen met blowen sinds vandaag mja ik smoke dus wel elke dag maar het moet gewoon kost veelste veel geld en dat vinden mijn ouders niet leuk :P

yellowmoon

Bewuste gebruiker
toen ik gestopt was vond ik het super irritant om wakker te worden trouwens als ik stoned slaap kan ik makkelijk vroeg opstaan

pepito

Bewuste gebruiker
zoekfunctie "slaapproblemen", meest voorkomende probleem, en craving (trek), maar dit bij vooral langdurige blowers, en als ik je hoor praten over ouders is dat voor jou niet het geval..........

jasper

Wijs gebruiker
ik kon voor een week echt slecht in slaap komen (om 22 00 in bed en om 02 00 nog niet slapen).
je blijft nog altijd zin hebben om te blowen wat soms wel vervelend is (zeker omdat ik alleen op een kamer zit en jeje dan soms wel erg verveelt s'avonds)

azgaza

Badass junkie
Veel succes ermee, ik heb zelf nooit last van ontwenning als ik een week of twee weken stop maar langer ben ik nooit gestopt (vakanties enzo). Maar toch succes ermee, en je kan je vrienden vragen even een tijdje niet in jouw buurt te blowen mocht het echt moeilijk zijn.

fs180

Belezen gebruiker
blowde bijna elke dag wel, nu paar weekje sniet meer..
ja eigenlijk geen verschil, behalve dat ik later slaap :P en eerder eruit kom
behalve als ik echt vroeg eruit moet, dan ben ik lui :openmouth:

Weednator

Bewuste gebruiker
Dan loopt het weer uit de hand , weet ik zeker. Ik ga nu gewoon een hele poos stoppen en dan terug met gelegenheden blowen. In het weekend stort ik me wel op de drank :)

mattskovic

Wijs gebruiker
Weednator zei:
Dan loopt het weer uit de hand , weet ik zeker. Ik ga nu gewoon een hele poos stoppen en dan terug met gelegenheden blowen. In het weekend stort ik me wel op de drank :)

that's the spirit laat die wiet liggen en neem een fles vodka of wath ever :tongueout:

acidboy

Badass junkie
mattskovic zei:
Weednator zei:

that's the spirit laat die wiet liggen en neem een fles vodka of wath ever :tongueout:

Ja en thát's the spirit.. de ene verslaving vervangen voor de andere... en in dit geval voor een schadelijkere denk ik zo.

MetaalKonijn

Badass junkie
't Is maar even om de gedachten ergens anders op te zetten. :smoke:

Al zal alcohol de zogenaamde 'craving' aanzienlijk versterken. :wink:

Weednator

Bewuste gebruiker
Denk niet echt dat ik verslaafd ben aan de wiet ...

En m'n ouders vinden drank niet erg dus drink ik maar beetje meer :beer: .

Ben trouwens ook aan het stoppen met roken :) .

Weednator

Bewuste gebruiker
Idd , daarom doe ik het ook voor een groot deel, om te bewijzen dat ik nee kan zeggen !

Als alles goed verloopt kan ik in de zomer terug starten met blowen

:stoned:

Osi`

Bewuste gebruiker
Kheb ook zo'n beslissing, rook al sinds zondag, geen joints meer, maar ik ga gewoon niet meer tijdens de schoolweek smoren (dus vanaf zondag avond rook ik niets) tot en met, de vrijdag als de school gedaan is, rook ik gewoon, maar dan rustig zodat het effect maximaal benuttidgd wordt, en nie drek na een halfuur, weer ene opsteken, want da's gewoon pure verspilling in m'n ogen)

Niet overdrijven met roken enal. Dus in feite ga ik alleen maar, vrijdag avond, zaterdag en zondag middag roken.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik ben er na 5 jaar ook mee gestopt, hou het nu al (pas?) 8 maanden vol, de zin in een jointje wordt de laatste tijd echter steeds groter. Misschien dat ik gewoon af en toe weer een jointje ga roken, ik ben alleen bang dat ik het niet bij "af en toe" kan houden.. Misschien nog maar even een tijdje mee wachten (:

Weednator

Bewuste gebruiker
Ben net terug van m'n maaten. Als ik de wietgeur rook en de joint zag die snikte om een teugje kreeg ik water in men mond :stoned: . Heb toch maar niet geteugd :)

Jeller

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Ik ben er na 5 jaar ook mee gestopt, hou het nu al (pas?) 8 maanden vol, de zin in een jointje wordt de laatste tijd echter steeds groter. Misschien dat ik gewoon af en toe weer een jointje ga roken, ik ben alleen bang dat ik het niet bij "af en toe" kan houden.. Misschien nog maar even een tijdje mee wachten (:
idd pas daar mee op, ik was 4 maand gestopt en had ook nog eens zin om te smore.. ik had in 4 maand niet één keer getrokken van een joint, maar ik ben na die ene joint echt vlug regelmatig beginnen blowen :( nu ga ik toch terug stoppen tot zeker na de examens, inmiddels al 5 dagen gelukt zonder veel problemen, maar of ik het ga halen weet ik nog nie :rolleyes:

eigenlijk wil ik in de vakantie ook stoppen (behalve mss op festivals)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Jeller zei:
eigenlijk wil ik in de vakantie ook stoppen (behalve mss op festivals)
Behalve misschien in het weekend, behalve misschien die ene doordeweeks, behalve misschien die 2e doordeweeks en zo ben je weer terug waar je gebleven was :grin:

Edit: Het is zover, het zonnetje schijnt, het vlees is zwak, ik ben net heen een weer naar de shop geweest.. vanavond de eerste joint na 8 maanden, ik ben benieuwd! :)

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
ik smoor nog steeds dagenlijks,
na verschillende plannen te stoppen ben ik er toch achter gekomen dat ik het eigenlijk zonde van mijn tijd vind,,

Jadi

Bewuste gebruiker
IK BEN ER AL MEE GESTOPT! :rock: :grin:
en ik moet zeggen dat ik me voor het eerst weer helder kan denken, ik krijg zelfs weer dromen :)
Als alles goed verloopt kan ik in de zomer terug starten met blowen
Zwakkeling :wave: :P

Bovenaan