stuikerken zei:Ik gebruik weer tamelijk veel de laatste tijd. Vandaag iets van een 0.7 en heb voor morgen al een nieuwe gram, volgende week ga ik eens langs bij de sleutel, voor het te laat is en ik er weer even neig aanhang als vroeger.
Het is gewoon sterker als mezelf ik wil wel stoppen, maar ik word effenaf zot zonder.![]()
![]()
Ik bedoelde dat ik de gram al in men bezit had.pepito zei:stuikerken zei:Ik gebruik weer tamelijk veel de laatste tijd. Vandaag iets van een 0.7 en heb voor morgen al een nieuwe gram, volgende week ga ik eens langs bij de sleutel, voor het te laat is en ik er weer even neig aanhang als vroeger.
Het is gewoon sterker als mezelf ik wil wel stoppen, maar ik word effenaf zot zonder.![]()
![]()
Hoorde je ook al zeggen "morgen" Tsja.....Als jij gelooft dat het sterker is dan jou dan is dat zo....geloof je dat jij zelf sterker bent dan is dat ook zo....Niemand die je dwingt het te kopen of te gebruiken....In principe is de geest sterker dan het lichaam, hoop dat jij je dat ook gaat beseffen....i.i.g, veek succes....
stuikerken zei:stuikerken zei:Jep ooit gebruikt en niet verslaafd geraakt.
kben wel nog maar 16heb het ongeveer 8X gebruikt en ben nu al langer als een maand gestopt. Een maat van mij had geld gestolen voor b, maar z'n moeder was er (gelukkig) achter gekomen, heeft alles moeten weerbetalen, vanaf dan maar ingezien dat de verhalen dus echt kloppen, dat je er alles zou voor doen zelfs stelen van mensen dat je graag ziet, en zo'n leven leiden, nee bedankt.
![]()
Die maat van mij is te samen met mij zonder problemen ook gestopt.
Dus al bij al is alles toch nog goed afgelopen.
Ho dit zie ik nu staan. Wel het is toch allemaal anders uitgedraaid...
Lees maar topic ik ga stoppen.![]()
shadowlama zei:wie zit er hier allemaal in de sleutel, ik ben bij de sleutel in antwerpe, zijn er nog mensen die daar gaan?