Ik ga er even uit

blu

Bewuste gebruiker
Gebruik gewoon als excuus dat je aan het afbouwen bent.

Dan moet je je alleen wel realiseren dat je nu ECHT niks meer mag gebruiken.

P.S. Als er nog mensen nodig zijn voor de knokploeg, dan stel ik mezelf beschikbaar.

cropp

Badass junkie
Dopezilla zei:
Uit wie bestaat die knokploeg precies?

Olle
uit mij en een stalen verwarmingsbuis van 35 centimeter, met een knikker er in, in mijn andere hand een sok met spijkers en een biljardbal, ik zal rustig doen maar zodra ik bloed proef denk ik niet dat ik nog kan stoppen met slaan...

wat doe je, stop je gewoon?

Drientje

DF-koning
Dopezilla zei:
Overigens, ja, de knokploeg kan verzameld worden.

Voor het feest begon ik al te twijfelen of ik niet wat pep zou kunnen pakken, maar kwam tot de conclusie dat ik dat maar niet moest doen, en ik het gewoon met wat biertjes en eventueel een jointje zou moeten stellen.

Ondanks het feit dat ik me prima wist te vermaken op beschaafde hoeveelheden drank en wiet, heb ik toch een punt pep genomen.
Ik heb de hele avond lekker staan wiebelen totdat ik instortte en enkel nog geeuwend vanuit een hoekje kon toekijken. Ik had nog wat tijd uit te zitten daar, dus ik heb een punt pep gebietst.

Stom. ;x

Echter, 'k ben al blij zat dat het niet zo'n ramp is als vorige keer, waar ik direct drie soorten drugs door elkaar mikte, en dan niet in bescheiden hoeveelheden, terwijl ik "gestopt" was.

Ik ben niet geheel tevreden over mijn keus, maar 'k ben al blij zat dat ik me op z'n minst een beetje fatsoenlijk gedragen heb.

Ik zal de DF-knokploeg toch vol schaamte tegemoet zien.

Overigens ga ik ditmaal wél doorzetten, ipv gelijk maar opgeven na de eerste fout.

Olle
Tsss. 1 woord. Ruggengraat?
[/oke, beetje sarcasme]

Mijd gewoon ff de feestjes als daar je breekpunt ligt. Ga wandelen, fietsen, hardlopen en film kijken. Verzet je zinnen en ga gewoon niet meer uit.

Dopezilla

Badass junkie
blu zei:
Gebruik gewoon als excuus dat je aan het afbouwen bent.
Dat is een goede. :grin:

blu zei:
Dan moet je je alleen wel realiseren dat je nu ECHT niks meer mag gebruiken.
Dat sowieso, dat zei ik al.

Drientje zei:
Mijd gewoon ff de feestjes als daar je breekpunt ligt. Ga wandelen, fietsen, hardlopen en film kijken. Verzet je zinnen en ga gewoon niet meer uit.
Ik twijfel. Het feit dat ik me de hele avond heb vermaakt zonder iets van harddrugs te pakken, en zelfs zonder echt de behoefte om aan de drugs te gaan vind ik wel positief.

Dat ik toen ik instortte gelijk aan pep dacht vind ik dan weer een domper. Ik had ook gewoon suf vanuit een hoekje toe kunnen blijven kijken tot ik naar huis kon.

Nou ja, gezien ik m'n Footworxx ticket al heb ga ik daar zaterdag in ieder geval wel nog heen. Ditmaal zal ik uiteraard wel braaf zijn. En anders mogen Cropp, de verwarmingsbuis, blu en diegenen die zich op de lijst zetten zich zondag melden voor mijn deur.

Olle

Chris Pontius

Badass junkie
Dopezilla zei:
Dat ik toen ik instortte gelijk aan pep dacht vind ik dan weer een domper. Ik had ook gewoon suf vanuit een hoekje toe kunnen blijven kijken tot ik naar huis kon.
Conclusie : Je hebt geen ballen.
Daar is niets mis mee; alleen leer er dan mee leven tot jij je setje kloten krijgt en ga dan pas naar feesten toe.

Dopezilla

Badass junkie
Ik heb wel een setje kloten, en ik zal ze eens flink aandraaien voor Footworxx.

Daarna volgen er niet zo snel nog feesten. Pas eind februari is er weer wat.

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Oh, zie nu net ook dat het maar twee feestloze weken zijn dan.

Nou ja, als ik me kan beheersen op Footworxx moet ik verdere feesten ook aankunnen. Mocht ik me alsnog volgieten met drugs dan zal ik die feesten uiteraard wél laten schieten.

Maar laten we positief blijven.

Olle

LangeLokken

Experimenterende gebruiker

Beanhead

Badass junkie
kenny zei:
Dus dan ga je... 1 week niet naar feesten? wauw.

Niet erg goed bezig als je t mij vraagt.

Niet-feesten is moeilijk na de zoveelste sleur-week. Heb zelf ook wel gezondigd, na drie weken toch nog een joint meegerookt dit weekend.

Kon het niet laten, heb een totale afkeer van alcohol en aangezien iedereen dat drinkt in mijn omgeving space ik liever af en toe eens :)

cropp

Badass junkie
Dopezilla zei:
Drientje zei:
Ik twijfel. Het feit dat ik me de hele avond heb vermaakt zonder iets van harddrugs te pakken, en zelfs zonder echt de behoefte om aan de drugs te gaan vind ik wel positief.
ga eens lekker naar de kroeg :)

Sadpanda

Bewuste gebruiker
Beanhead zei:
kenny zei:

Niet-feesten is moeilijk na de zoveelste sleur-week. Heb zelf ook wel gezondigd, na drie weken toch nog een joint meegerookt dit weekend.

Kon het niet laten, heb een totale afkeer van alcohol en aangezien iedereen dat drinkt in mijn omgeving space ik liever af en toe eens :)

Dat hoef je tegen mij niet te vertellen hoor, maar naar feesten gaan eindigt voor dopezilla zo te zien altijd in gebruik, dus kan hij beter niet gaan lijkt me..?

Beanhead

Badass junkie
kenny zei:
Beanhead zei:
kenny zei:

Dat hoef je tegen mij niet te vertellen hoor, maar naar feesten gaan eindigt voor dopezilla zo te zien altijd in gebruik, dus kan hij beter niet gaan lijkt me..?

Inderdaad! maar je zei het zo agressief vond ik :P ach ik ijl maar wat

Sadpanda

Bewuste gebruiker
tja, tis al de zoveelste keer dat hij zegt te stoppen met drugs en een aantal dagen later weer gebruikt, misschien dat hij t zou eens leert! :openmouth:

Dopezilla

Badass junkie
De tweede keer om precies te zijn. Maar ja, 'k ben nog niet echt consequent geweest. :(

Overigens zullen we zien wat Footworxx brengt. Ik ga ervan uit dat ik m'n lesje ondertussen toch wel geleerd heb.

Olle

Vigilante

Wijs gebruiker
Dopezilla zei:
Ik ga ervan uit dat ik m'n lesje ondertussen toch wel geleerd heb.

Volgens mij had jij je lesje ook al 3dubbel geleerd na je acid trip :wink:

Je moet er niet zomaar blind van uitgaan... je moet ervoor ZORGEN dat je niks meer neemt. Simpelweg geen excuses, enkel NEE.
En kijk uit met alcohol aangezien dit van een keiharde NEE nog wel eens een 'ja' kan maken :P

Dopezilla

Badass junkie
Inderdaad. Ten alle tijden een volmondig NEEN tegen drugs.

Ditmaal geen flauwe excuses.

Overigens, de vastberadenheid die ik overhield aan mijn acid trip is ondertussen wel minder geworden. Maar goed, ik heb een belofte staan, en ik ga het rechtzetten.

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Ik ben er zeker van dat alles wel goed moet komen. Geen flauwe excuses meer, geen uitzonderingen, gewoon doen.

Bijkomend voordeel van het niet gebruiken is trouwens dat ik me eens wat kan herinneren van zo'n feest. Ge-wel-dig! :hearteyes:

Olle

Bovenaan