Ik heb een hele tijd lang op school zo'n 6 blikken energydrink gedronken en dat alleen zodat ik op een normaal level van omgaan was.
Ik slaap nogal slecht en vooral als ik school heb ben ik constant moe.
Op een dag had ik dus het ene blik na het andere achterover gekiept, cola, meer energydrink.
En ik zat in mijn stoel en werd een beetje erg lichthoofdig en genoot er wel even van, maar daarna kwam het gevoel van wegzakken, een klein beetje te vergelijken met bodyload (is de term volgens mij, het gevoel datje in het begin bij een paddo-trip krijgt) maar dan alleen eventjes en vaker achter elkaar.
Verder geen probleem, ofja, ik kon ermee omgaan, had mijn mensen om me heen die me wel wisten te redden als ik om zou vallen.. Geweldig voelde ik me niet in ieder geval.
Die avond ben ik langs een vriendin gegaan en had verschrikkelijke moeite met slikken, mijn slikreflexe was gewoon nietmeer in orde. Drinken moest ik heel langzaam om me niet te verslikken en als ik zonder iets te drinken wilde slikken lukte dat nietmeer zo makkelijk.
Dat was op vrijdag, op zondag ben ik toen ook bijna flauwgevallen. Ik had geen drugs op of iets anders op dus ik verwijt het zeker aan de energydrinks.
Daarna heb ik 2 weken geen blikje meer aangeraakt en sindsdien nogmaar met mate.
Afgelopen vakantie heb ik 32mg/100ml coffeine en vrij hoge taurine gehalte gedronken, ongeveer elke dag eentje of mss ook wel eens een dag geen. Op een dag had ik een blik vrij snel opgedronken en toen zat ik een paar minuten later in de auto, nadat de hele korte hyperwerking was afgezwakt, vertelde iets aan een vriend vanmij en viel midden in mijn zin inslaap, in het midden begon ik te gapen, sloot mijn ogen en sliep 5minuutjes.
Het is een hele lijpe shit, waar je zeker voorzichtig mee moet zijn. Niet vanwege een verslaving (wat volgens mij ook kan ontstaan, ik werd op een ggv moment onuitstaanbaar zonder die shit, alleen kom je er vrij makkelijk vanaf) maar omdat het slecht is voor je lichaam. Dus als je van plan bent om zoveel te drinken datje een bepaalde high-werking krijgt ofzo, zou ik je toch aanraden om een van die pillen te nemen uit de azarius shop. Ik heb er geen ervaring mee, maar ze zijn tenslotte op natuurlijke basis en dat is normaalgesproken toch al stukken beter.
mvg,
Kigh