Giel&Huppaaaaa
Newbie
Ik weet dus niet waar mijn verhaal te plaatsen i/h forum,dus ga ik het hier plaatsen,omdat ik eraan denk om na 3 jaar clean te zijn,heroine te gebruiken(nog nooit eerder gebruikt).
Ik ben op mijn twaalfde begonnen met wiet te paffe,op die leeftijd heb ik mijn vader verloren en kon denk ik niet mijn gevoelens om(was nl jong en heb men eigen nooit toe gelaten om iets te voelen tot over een tijd terug) en had toen ook zoiets van fuck it,had nl niemand die naar me om keek woonde bij men moeder maar die had zoiets van zen vader is dood en ik zit met de miserie(ikke was dus de miserie voor alle duidelijkheid
en werd ook snel genoeg buitengeflikkerd bij moeder :P )dus éénmaal gerookt te hebben wou ik meer want moest nix meer voelen van die rotte alledaagse kutstrijd..dus het begon met af&toe een jointje tot naar i/h weekend tot door de week ook af&toe naar elke dag dit heeft zo geduurd tot men 17de,dan is er op men 15de XTC bijgekomen maar was niet egt men ding,nogal wat paranoia ervaringen mee,dus kwam ik uit op speed,dit kon ik al meer apprecieren,maar ondertussen was ik al terechtgekomen in wat instellingen en kwam ik erop dat ghb zo snel uit de urine was,eenmaal ghb genomen te hebben was ik verkocht en werd het +-een jaar lang men dagelijks genotsmiddel
ondertussen zaten er al heel wat problemen aan te komen,zat in een zeer zware psychose,maar kon het niet opbrengen om te stoppen,dus werd ik verplicht opgenomen in een instelling,waar ik van de ene dag op de andere moest stoppen met gebruiken,en werd ik volgepropt met medicatie(zyprexa,risperdal,etumine,sipralexa etc etc)er werd dus niets gedaan aan de problemen die ik had,en die dus ook gedeeltelijk aan de oorzaak van mijn gebruik lagen,nééééééé hier pakt wa pillen en da zal wel goed komen
nu was ik dus van den drug's af ma zat ik met die medicatie,30kg bijgekomen,zo lui als iets,gewoon een dood,lam en kut gevoel psychisch en fysiek.
Stoppen met de medicatie was dus mijn volgend doel,en eerlijk gezegd was dit harder dan stoppen met gebruiken,en de reden hiervoor is alles wat ik doorgemaakt en gevoeld zou hebben na het stoppen met drug's,is lekker onderdrukt geweest door de medicatie,tijdens het afbouwen zijn er verscheiden keren geweest dat ik me kut kut kut voelde en dat het beter ging en niks meer nam en terug naar de klote ging en weer begon en bla bla bla,nu neem ik al 9maande geen anti-psychotica meer alleen nog een half pilleke anti depressiva(SSRI sipralexa) in die 9 maande dat ik geen anti-psychotica neem heb ik verschillende keren een hel door gemaakt,niet buiten durven komen,geen zin meer hebben i/h leven,eigelijk geen drang meer hebben voor niets en jezelf gewoon laten hangen tot de vlam bijna uitgebrand is en toch maar weer beseffen pfff dit kan zo nimeer verder en weer zoeken naar andere medicatie,dus ben ik terug begonnen met sipralexa waar ik nu een halfje van neem dagelijks,dit zoal een 2.5maand in die 2.5 maand heb ik al weer ongeveer 5 keer verwisseld van dosis,dan een half(voel ik veeeeeeeeeeeel te veel en weet ik niet hoe er mee om te gaan)dan een heel (voel ik nix&ben ik een dode kamerplant die er als versiering bijstaat
)
en zo blijft het spelleke ma gaan is al van men 17de bezig en ben der nu bena 22 en ja.... i feel like i'm fading away.
nog van die zeik is ik kan geen prikkels verdrage,dus drukke plaatse etc is gek worde voor mij,en nu dak al zolang geen verdoving meer neem wordt ik gewoon stapelzot van alles wa ik voel en wa ik in mij heb,en alles wa ik voel is dus fucking extreem ofwel ben ik hard as a rock en kan nix me rake ofwel ben ik na de klote en zit erdoor en wordt ik gek van frustratie,pijn,verdriet,woede,angst,bla bla bla euforie en blijheid komt er nog nimeer bij kijken , al veeeeeeeeeel te lang,en is mij stillekes aan het opvreten zalk ma zeggen..
ik ben gewoon al zolang nimeer gelukkig en ik heb zo weinig ontspanning.
dat effe terzijde
nu ben ik aan het overwegen om heroine te gebruiken(eenmalig)om gewoon eens alles los te laten en uit te blazen,eventjes men licht uit zou gewoon zo zalig zijn
ik ben wel vatbaar voor verslavingen want als iets goed aanvoelt dan voelt het ook gewoon echt goed aan,dus heb ik wel bang dat ik weer ga grijpen naar meer ookal ben ik er wel sterk in om te zeggen tegen mezelf nee=nee,maar je weet nooit.
nu is mijn vraag,hoe zie je of je heroine goed/zuiver is?hoeveel is de standaard(beginners)dosis?
ik wil niet shotten,wat is het verschil tussen base/chineze?
Ik ben op mijn twaalfde begonnen met wiet te paffe,op die leeftijd heb ik mijn vader verloren en kon denk ik niet mijn gevoelens om(was nl jong en heb men eigen nooit toe gelaten om iets te voelen tot over een tijd terug) en had toen ook zoiets van fuck it,had nl niemand die naar me om keek woonde bij men moeder maar die had zoiets van zen vader is dood en ik zit met de miserie(ikke was dus de miserie voor alle duidelijkheid
en werd ook snel genoeg buitengeflikkerd bij moeder :P )dus éénmaal gerookt te hebben wou ik meer want moest nix meer voelen van die rotte alledaagse kutstrijd..dus het begon met af&toe een jointje tot naar i/h weekend tot door de week ook af&toe naar elke dag dit heeft zo geduurd tot men 17de,dan is er op men 15de XTC bijgekomen maar was niet egt men ding,nogal wat paranoia ervaringen mee,dus kwam ik uit op speed,dit kon ik al meer apprecieren,maar ondertussen was ik al terechtgekomen in wat instellingen en kwam ik erop dat ghb zo snel uit de urine was,eenmaal ghb genomen te hebben was ik verkocht en werd het +-een jaar lang men dagelijks genotsmiddel ondertussen zaten er al heel wat problemen aan te komen,zat in een zeer zware psychose,maar kon het niet opbrengen om te stoppen,dus werd ik verplicht opgenomen in een instelling,waar ik van de ene dag op de andere moest stoppen met gebruiken,en werd ik volgepropt met medicatie(zyprexa,risperdal,etumine,sipralexa etc etc)er werd dus niets gedaan aan de problemen die ik had,en die dus ook gedeeltelijk aan de oorzaak van mijn gebruik lagen,nééééééé hier pakt wa pillen en da zal wel goed komen
Stoppen met de medicatie was dus mijn volgend doel,en eerlijk gezegd was dit harder dan stoppen met gebruiken,en de reden hiervoor is alles wat ik doorgemaakt en gevoeld zou hebben na het stoppen met drug's,is lekker onderdrukt geweest door de medicatie,tijdens het afbouwen zijn er verscheiden keren geweest dat ik me kut kut kut voelde en dat het beter ging en niks meer nam en terug naar de klote ging en weer begon en bla bla bla,nu neem ik al 9maande geen anti-psychotica meer alleen nog een half pilleke anti depressiva(SSRI sipralexa) in die 9 maande dat ik geen anti-psychotica neem heb ik verschillende keren een hel door gemaakt,niet buiten durven komen,geen zin meer hebben i/h leven,eigelijk geen drang meer hebben voor niets en jezelf gewoon laten hangen tot de vlam bijna uitgebrand is en toch maar weer beseffen pfff dit kan zo nimeer verder en weer zoeken naar andere medicatie,dus ben ik terug begonnen met sipralexa waar ik nu een halfje van neem dagelijks,dit zoal een 2.5maand in die 2.5 maand heb ik al weer ongeveer 5 keer verwisseld van dosis,dan een half(voel ik veeeeeeeeeeeel te veel en weet ik niet hoe er mee om te gaan)dan een heel (voel ik nix&ben ik een dode kamerplant die er als versiering bijstaat
)en zo blijft het spelleke ma gaan is al van men 17de bezig en ben der nu bena 22 en ja.... i feel like i'm fading away.
nog van die zeik is ik kan geen prikkels verdrage,dus drukke plaatse etc is gek worde voor mij,en nu dak al zolang geen verdoving meer neem wordt ik gewoon stapelzot van alles wa ik voel en wa ik in mij heb,en alles wa ik voel is dus fucking extreem ofwel ben ik hard as a rock en kan nix me rake ofwel ben ik na de klote en zit erdoor en wordt ik gek van frustratie,pijn,verdriet,woede,angst,bla bla bla euforie en blijheid komt er nog nimeer bij kijken , al veeeeeeeeeel te lang,en is mij stillekes aan het opvreten zalk ma zeggen..
ik ben gewoon al zolang nimeer gelukkig en ik heb zo weinig ontspanning.
dat effe terzijde
nu ben ik aan het overwegen om heroine te gebruiken(eenmalig)om gewoon eens alles los te laten en uit te blazen,eventjes men licht uit zou gewoon zo zalig zijn
ik ben wel vatbaar voor verslavingen want als iets goed aanvoelt dan voelt het ook gewoon echt goed aan,dus heb ik wel bang dat ik weer ga grijpen naar meer ookal ben ik er wel sterk in om te zeggen tegen mezelf nee=nee,maar je weet nooit.
nu is mijn vraag,hoe zie je of je heroine goed/zuiver is?hoeveel is de standaard(beginners)dosis?
ik wil niet shotten,wat is het verschil tussen base/chineze?