Iemand Final E al geprobeerd?

Spiraal

Newbie
Heeft iemand al Final E geprobeerd? Ik heb het laatst gekocht, en ik vroeg me af wat de meningen zijn erover... :)

Final E is de jongste creatie van de kruidentovenaars van Smartlab en mag gerust een revolutie genoemd worden. Het is een zeer geavanceerde formule die het beste uit de natuur samenbrengt in een krachtig euforisch stimulant. Final E bestaat uit een uitgekiende combinatie van ingrediënten die elkaars werking versterken. De hersenen worden gestimuleerd en positieve gedachten en gevoelens krijgen duidelijk de overhand. Probeer het en sta versteld van wat de natuur met je kan doen...

Oom Klaas

Badass junkie
Nou nu is 't duidelijk wat er in zit.

Ingrediënten per dagdosering van 2 capsules:

- Vitamine B6 (Pyridoxine HCL) 1,4 mg 70% ADH
- Vitamine B3 (Nicotinamide) 2 mg 11% ADH
- Mengsel van plantenextracten 900 mg bestaande uit: citrus aurantium, rhodiola wortel, ashwaganda en griffonia
- Antiklontermiddel (microkrystalline cellulose).
ADH = Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid

Dus Dit, dit, dit en dit.

Niet erg indrukwekkend, zonde van je geld.

psych-out

Bewuste gebruiker
ben benieuwd naar het effect want heb zelf niet zo'n goede ervaringen met dat soort natuur productjes want ik voel er te weinig van voor het geld dat je ervoor betaald.

Aalpoepert

Badass junkie
LSDmathXtc zei:
ben benieuwd naar het effect want heb zelf niet zo'n goede ervaringen met dat soort natuur productjes want ik voel er te weinig van voor het geld dat je ervoor betaald.
Ja, chemicaliën zijn altijd effectiever he.
Je kan herbal xtc ook eigenlijk nooit vergelijken met het echte ding.

Zo heb ik ooit eens herbal liquid lsd gebrobeerd, nou dat was gewoon kratom! Dus trippen ho maar. Nog niet misschien.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Je kan altijd nog beter voor de truffels gaan, je weet wat je kan verwachten en meestal gebeurt dat ook.

Gegarandeerd effect; mits je het op de juiste manier gebruikt.

Bovenaan