Idee voor SpaceCake

Hempy

Bewuste gebruiker
Hallo..
Ik heb nog nooit een space-cake gemaakt. Nu hadden we er zelf wel zin in. Mijn broer en ik..
Dus...., we begonnen er over te lezen. Globaal gezien is het de bedoeling dat de THC oplost in vetstof, in ons geval boter om dan cake te maken.

Skuff is toch zuiverder, bevat meer THC dan weed of hashj? Of we snappen het verkeerd..
Zou het dan een goed idee zijn om een cake te maken waarbij skuff gebruikt wordt. Het voordeel is dat skuff makkelijker oplost en je meer THC hebt.
:smoke:

goed idee of niet?

Mr.jiho

Wijs gebruiker
maakt allemaal niet zoveel uit denk ik, je kan evengoed wat meer goedkopere weed gebruiken...
maar toch veel succes!

Jeller

Badass junkie
dat lijkt mij maar een rare redenering hoor.. het kan je cake toch niet zo verneuken volgens mij

Qocaïne

Badass junkie
je kan gemakkelijk de wiet of hasj klein maken en in het deeg mengen.

Ik heb voorheen altijd 6 gram gruis (knipafval etc.) in het deeg gedaan en gewoon gebakken. En ben altijd lekker goed gegaan!

Laatst Skuff verbrokkeld en versneden tot grove poeder en vermengd in het deeg! Werkt prima! Vorig weekend nog gedaan.. zal een trip reportje posten om je een idee te geven wat het met je doet. Hoop vandaag mee klaar te zijn!

Kortom.. gewoon in het deeg! :)

Bovenaan