[IDEE] StonedMeeting.Com

Fllexio

Newbie
Hallo Iedereen,

Ik was rustig aan het nadenken toen er me plots een idee binnenschoot. Als er nu eens een website was waar je kon praten met mensen die op het moment het zelfde beleven als jou. Ik heb 2 ideen:

Idee 1:

Er is een bepaalde datum en tijd waarop de chatboxen opengaan. dus bv e komt op de website een counter en die eindigd bv om zaterdagavond 8u. Dan kan iedereen op zaterdag op de computer met elkaar chatten

Idee 2:

Het is gewoon een website waar de chatboxen altijd open zijn om te chatten wanneer je stoned bent.

Ik weet niet wat julie ervan vinden, laat het aub weten :).

:stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Kigh

Bewuste gebruiker
D'r is al zon site met webcams, voor als je stoned bent.
Volgens mij kon je daar ook chatten.

Hempy

Bewuste gebruiker
http://www.stickam.com ====> registreer je .. ga bij 'GROUP CHAT' en zoek ' THE GREEN ROOM'
een hoop stoners die er elke dag opzitten te roken van smorgens tot 's avonds.
Ben er nu zelf ook op :wink: registreren zou ik zeggen :)

Amaranth

Bewuste gebruiker
Best grappig idee op zich, maar op zaterdagavond heb ik wel iets beters te doen dan stoned voor m'n pc zitten ._.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Oke als stoners onder elkaar, ik dacht dat het niet erger kon, maar ik had het mis. Kom op wtf, jippy ik ben stoned. Big deal! Rook er nog een en hou je bek. :stoned:
Kan aan mij liggen maar als ik ape stoned ben kijk ik liever een goeie film dan met me rotkop op internet in een chatbox te zitten zodat iedereen kan zien hoe rood mijn ogen zijn en staren naar die dikke pukkel op mijn neus.

Ik probeer niet kut te doen ofz, maar ik snap er de ballen niet van! :openmouth:

Bovenaan