Ideaal coke high

Marcovanz

Newbie
Beste,

tegenwordig getrouwd en pappa, vroeger veel coke gebruikt nu nog sporadisch. Vroeger vooral op feesten en after parties, die tijd is definitief voorbij.

morgen is het weer zo ver.

In mijn eentje thuis! (Kinderen op bed)
Maar wat doen jullie, wat erbij drinken? Wat erbij doen? Spellletje? Film? Serie? Muziek? online?

Hoe ziet de ideale home alone night eruit met een grammetje coke?

the sky is the limit.

ben benieuwd, groeten,

Marco

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Beste,

tegenwordig getrouwd en pappa, vroeger veel coke gebruikt nu nog sporadisch. Vroeger vooral op feesten en after parties, die tijd is definitief voorbij.

Maar wat doen jullie, wat erbij drinken? Wat erbij doen? Spellletje? Film? Serie? Muziek? online?

the sky is the limit.

ben benieuwd, groeten,

Marco
De ideale home alone night is zonder kinderen op bed.
Want kun je je volledig vrij voelen met de wetenschap dat er één van die guppies naar beneden kan komen en jij onder invloed bent?🙂
Of dat er één je nodig heeft? (nachtmerrie, niet kunnen slapen, ziek worden etc etc) en jij met je neus in de coke hangt.

Vraag ik me oprecht af hè.
Ik zou het niet kunnen namelijk, volledig ontspannen. Ik zou me in m'n achterhoofd dus druk maken, dat als er iets gebeurt ik dan onder invloed ben.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Met je kinderen op bed, ben je niet alleen thuis toch? Dat lijkt me geen verantwoorde situatie voor gebruik
Helaas ben ik het hier ook mee eens. Het is verleidelijk om het wel te doen, want je kinderen slapen toch. Maar je moet er als ouder ook rekening mee houden wat er mis kan gaan. Als er wat aan de hand is en je bent onder invloed van coke dan is dat gewoon geen goed recept. De kans dat er dan problemen ontstaan omdat je onder invloed bent is dan groot.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Je bent niet alleen thuis, je hebt je kinderen thuis. En je hebt de verantwoordelijkheid capabel te handelen als er iets met hen gebeurt. Oftewel: je bent niet in de gelegenheid drugs te gebruiken met je kids in huis, en ik vind 'the sky is the limit' in deze context dan ook een zorgwekkende uitspraak.

Doe zulke shit lekker als je kinderen er niet zijn, maar anders niet.

Zweef

Belezen gebruiker
Met kinderen thuis, en dan zeggen "the sky is the limit" die instelling is zeker niet goed. Paar biertjes en klein beetje coke, prima....heb ik vaak genoeg voorbij zien komen in mijn leven, maar wel met mate.

Zweef

Belezen gebruiker
Trouwens moet je wel goeie coke hebben, dat is al een hele opgave, pas daarna kun je aan de ideale coke high denken. Het is schrikbarend wat de gemiddelde gebruiker onder goeie coke verstaat.

Lemmy

Badass junkie
Trouwens moet je wel goeie coke hebben, dat is al een hele opgave, pas daarna kun je aan de ideale coke high denken. Het is schrikbarend wat de gemiddelde gebruiker onder goeie coke verstaat.

Je moet weten hoe en waar hè. :relieved: :smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk::smirk:

Casrus

DF-koning
"Eh... dat is een soort zwart-wit... maar dan voor volwassenen. En dat zijn een soort bruisnoepjes, maar die bruisen in je hoofd in plaats van in je mond. En dat is een soort toverpen, en daarmee kun je aan de binnenkant van je arm héél mooi méé tekenen. En dat daar is een heel klein stukje uit een prentenboek... en heel klein stukje maar... want het is een héél heftig boek. En net zoals Lego® kleiner is dan Lego® Duplo®, is het volwassenen prentenboek ook kleiner dan het prentenboek voor kinderen."

Laatst bewerkt:

WAZA

Belezen gebruiker
OP netflix meerdere doc's over mount everest,, kijk zoiets op 100 mg ofso goed te doen.
Alcohl is geen haar beter imo je hoeft toch niet kneiterhigh te worden

Dirkdirk

DF-koning
Je bent niet alleen thuis, je hebt je kinderen thuis. En je hebt de verantwoordelijkheid capabel te handelen als er iets met hen gebeurt. Oftewel: je bent niet in de gelegenheid drugs te gebruiken met je kids in huis, en ik vind 'the sky is the limit' in deze context dan ook een zorgwekkende uitspraak.

Doe zulke shit lekker als je kinderen er niet zijn, maar anders niet.
Dit. Dit soort dingen zeggen maakt je een goede mod.

WAZA

Belezen gebruiker
Iedereen doet vet moeilijk als het om coke gaat maar iedereen zit te zuipen met kinderen of rijdt er mee in de auto al zijn het 4 glaasjes wijn

Lemmy

Badass junkie
Beste,

the sky is the limit.

ben benieuwd, groeten,

Marco

Waar hangt ie nu uit? :thinking:

Bovenaan