Heb de uitzending niet gezien van Spuiten en Slikken.
Ik ben 45 jaar! En ADD patient. Dus ben niet druk zoals ADHD. Maar dat doet er niet toe. Ben erachter gekomen dat ik ADD patient ben door Meth.
Ik was de eerste keer in mijn leven mentaal een rustig persoon. Kon goed nadenken. Maar we waren met 8 mensen. De 7 andere hadden dus enorm hartkloppingen en er waren een paar verslaafde gebruikers tussen. Waaronder een dokter en die had dus een pols hartslag en bloeddruk metertje bij.
Mijn hartslag zonder Ritalin is ong 85 in normale omstandigheden. Met Ritalin daalt deze naar 75. Met Meth gaat hij nog lager naar 55. Het was dit feit dat de dokter mij gewoon zei jij bent een ADD patient. Toen ik mijn eerste rebound had 5 dagen later en duurde 14 dagen. Ben ik naar de dokter gegaan.
Heb hem gelijk verteld hoe en wat. Toen heeft hij mij magistraal MDMA voorgeschreven. Dat heeft min of meer iets geholpen. Daarna onderzoek door psychiater. Deze bevestigde de ADD.
En dat ik je vertel dat 90-95% verslaafd is na 1 keer gebruik. Wel de dokter hier in het verhaal, was een kaakchirurg. Heeft zijn baan moeten opgeven en is echt alles verloren geraakt. Vrouw en kinderen eigendommen gewoon ALLES!
En op je site is ECHT geen propaganda.. je mag van geluk spreken dat het hier nog niet op de straat verkrijgbaar is. Enkel gesloten kringen en voornamelijk homo cirkels en bij de gezaghebbers van het land. Hoe hoger de status, hoe meer drugs er gebruikt worden.
Maar in Europa doen ze er nu echt alles aan dat de (pseudo)ephedrine niet verkrijgbaar is. (of op voorschrift) Meth om aan te maken kost 16€ om je ephedrine te kopen in de vorm van Sudafed of andere. Dan heb je 3 gram en je hebt een rendement van 60% of meer. Dus 2 gram Meth.
Coke kost 50€/gram en werkt max 2 uur. 1gr/10lijntjes.
Meth (zelfgemaakt) 10-12€/gr. 1gr./15lijntjes werkt 2-3 dagen.
Maar als je met een gram 2 weken high bent in de 7de hemel. En je valt zonder... dan vermoord je je eigen moeder voor geld.
En dit is dus niet overdreven, dat is waarom ze in USA zo hard vechten tegen de drugs.
De wetgeving is daar zo gemaakt dat de narcotica brigades zichzelf supporteren. Dus zij meten zorgen dat ze geld verdienen met dealers/gebruikers te arresteren. Iemand die gepakt is, verliest al zijn eigendommen, alles wat die persoon heeft wordt in beslag genomen. Om de kosten van de hele arrestatie te betalen.
http://home.earthlink.net/~jamiranda/pseudowar1.html
En nog blijft het probleem groeien in the USA. De narcotica brigade heeft daar de beste opsporingstechnieken. Helicopters met infrarood, noem het op en ze hebben het. In een pand waar ooit Meth gemaakt is, kan men niet meer wonen. De personen die er later in gaan wonen worden allemaal ziek. Omdat de politie zo hard zoekt met de helicopters en vliegtuigen, maakt men geen meth meer thuis. Nu op Motels waar stelletjes gaan neuken of lab in the back of the car. Zelfs in rugzakjes.
Je bent blijkbaar nog niet in de States geweest. Ben er al 2 keer 6 weken geweest in California. San Diego noemen ze Crystal City, omdat in Mexico Tjuana de crystal gemaakt wordt en dan gesmokkeld. (steden liggen naast elkaar). En in de USA is alles groots aangepakt hoor. Hier flits de politie nog met handgun (laser) of auto. Of in beste geval rijdende auto. Daar gewoon per vliegtuig. Vliegtuig vliegt over de snelweg en alles wat daar rijdt is ofwel geflitst of nummerplaten zijn genoteerd.
Los Angeles is een van de slechste buurten waar je kan zijn trouwens.