Ice Baby

Ismail

Newbie
Mijn vraag is of iemand eens van ice baby gehoord te hebben?
Zo ja weet je mischien waar ik wat info kan vinden ervan op het net.
Zo nee.. ik kreeg het aangeboden.. de gast die het me gaf zei dat het populaire is in maleisie en thailand. Je schijnt 3 dagen te trippen. Je eet niet drinkt niet en slaapt niet..

alvast bedankt

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
interessant jazeker, maar het is een gevaarlijk middel vergelijkbaar met crack qua schade en heroïne qua verslaving, moet je wel bedenken

roaren*

Bewuste gebruiker
kzou het tog wel es graag gebruiken :)
kweetet de risicos zijn groot, maar dat is met vele drugs zo ..

platypus

Belezen gebruiker
tjah ik vind het echt gestoord, 3 dagen wakker enz.
ik begrijp wel dat je het wil proberen, maar ik moet nog zoveel proberen dat ik meth echt onderaan m'n lijstje zet :P
als ik kijk hoe ernstig mensen die eraan verslaafd zijn eraan toe zijn dan schrik me wel een hoedje :stoned:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Het kan niet goed voor je zijn deze zooi, nog veeeeel minder dan andere drugs. Die foto's van gebruikers zijn echt sick.

jacey

Experimenterende gebruiker
Het is ok om dingen uit te proberen maar belangrijk is dat je weet waar je mee bezig bent. Begin niet aan iets wat zo gevaarlijk voor je kan zijn. Als je dit allemaal leest......waarom zou je het nog willen gebruiken? Ben zelf ook geen non maar ik vind dat je realistisch moet blijven en je niet in een put van drugs moet storten omdat je jong bent en wilt leven. Probeer het zolang jij het onder controle hebt maar als je leest dat een man zijn zoon vermoordt dan twijfel ik er niet aan dat de drugs hem onder controle had ipv andersom.

matthijs

Badass junkie
Ja, ik zit nu inderdaad ook te lezen...ik wist niet dat het zo erg was.
Vanmiddag toevallig Spun nog gekeken. Wel toepasselijk!

matthijs

Badass junkie
De site gaat alleen wel vooral over meth in homokringen. Terwijl het volgens mij door iedereen wel gebruikt wordt...

Deranged

Badass junkie
De site gaat niet alleen in op de HIV homo's, ik denk dat alles wel gecovered wordt. Crack roken is er kinderspel bij.

spacekonijn

Badass junkie
mathijs zei:
Ja, ik zit nu inderdaad ook te lezen...ik wist niet dat het zo erg was.
Vanmiddag toevallig Spun nog gekeken. Wel toepasselijk!
spun gaat ook over meth ja :)
en ik hoorde laatst dat meth populair word in the amsterdamse gay-scene . pfff dat zou echt erg zijn want voor je het weet is het overal populair

matthijs

Badass junkie
Ohja, je kan het zeker wel overleven.
Maar het is wel gruwelijk verslavend en slecht voor je lichaam. En het kost ook nog eens veel geld waardoor mensen problemen krijgen.

Deranged

Badass junkie
Crack is hier ook nooit zo'n plaag geweest als in Amerika, denk dat we hier toch beter met drugs kunnen omgaan.

caatje

Badass junkie
Deranged zei:
Crack is hier ook nooit zo'n plaag geweest als in Amerika, denk dat we hier toch beter met drugs kunnen omgaan.
Vraag me af hoe dat komt, Zal dat zijn omdat het hier niet zo'n zwaar onderwerp is als daar? Dat we wat meer openminded zijn?

matthijs

Badass junkie
Het bracht in Amerika (waar het opkwam) heel erg veel schade toe. Hierdoor waren veel Nederlanders gewaarschuwd.

Bovenaan