ibogaine heks

pinnes

Belezen gebruiker
KOCKENGEN - Justitie jaagt op een heks uit Utrecht. Sara G. (52), een zelfverklaard natuurgenezeres uit Kockengen, wordt verdacht van betrokkenheid bij diverse verdachte sterfgevallen in ons land.

Ook zouden door toedoen van de uit Israël afkomstige G. mensen zwaargewond en ernstig ziek zijn geraakt. Haar assistent Eelco L. is eveneens bij justitie in het vizier en wordt beschuldigd van soortgelijke feiten. Beiden zaten kortstondig vast, maar zijn uit hun voorlopige hechtenis geschorst.

Het openbaar ministerie verwijt het duo eerder dit jaar een Zwitser in hulpeloze toestand te hebben achtergelaten na een behandeling met de hallucinogene stof ibogaïne. Het verwarde slachtoffer belandde op een snelweg en werd aangereden. Hij overleed ter plekke. Uit sectie bleek dat de man ibogaïne in zijn bloed had. „De verdenking is dat de behandelaar het risico heeft genomen dat het verkeerd met hem zou aflopen door hem in verwarde toestand en zonder begeleiding achter te laten”, zegt justitie.

G. wordt bovendien aangerekend dat zij mensen behandelde met een middel waarvan zij wist dat er gezondheidsrisico’s aan kleefden. Ibogaïne kan fatale hartritmestoornissen veroorzaken.Een tweede slachtoffer van Sara G. overleefde haar therapie ternauwernood, maar kampt nog steeds met ernstige gezondheidsproblemen. Naar verluidt houdt justitie meer verdachte sterfgevallen tegen het licht. Tijdens een huiszoeking in G.’s boerderij vond de politie tal van stoffen die verboden zijn volgens de Opiumwet. De vrouw is niet als arts of therapeut ingeschreven.

Bron: http://www.telegraaf...l?sn=binnenland

neboe

Experimenterende gebruiker
ik ben drie keer bij sara geweest en de derde keer was ook te heftig.
maar als je daar kwam werd je geacht minimaal 24 uur clean te zijn dus niets ook geen eten.
de eerste keer vertelde zij mij en mijn vrouw dat er net iemand overleden was omdat hij een extesie had genomen. Wat ik weet van Sara is dat zij dit iedereen duidelijk maakte en van je verwachtte dat je clean aan de iboga begon.

neboe

ps
wij mijn vrouw en ik waren 4 en 5 van en haar klanten 2 en 3 zijn goede vrienden van mij en alle in leven gr jacob

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
betaal je geld om onder begeleiding te trippen, kom je onder een auto terecht. dat mens wist wss zelf niets van de stoffen waar ze met werkt en dat gaat dan terapie geven tssss

zjimiz

Bewuste gebruiker
neboe zei:
ps
wij mijn vrouw en ik waren 4 en 5 van en haar klanten 2 en 3 zijn goede vrienden van mij en alle in leven gr jacob

ik ben wel benieuwd;

je gaf aan dat de derde keer te heftig was

behalve die keer, hoe was het, heb je er iets aan gehad, hoe gaat het in zijn werk zo'n sessie?

M.a.w.: vertel vertel ik vind dit erg interessant

Hoor graag!

zjimiz

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
jij gaat toch niet bij die heks in de leer gaan? :grin:

Ik heb geen plannen in die richting, maar ik ben wel erg benieuwd hoe zulke sessie gaan, puur vanuit interesse

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ibogaine sessies kunnen zeer succesvol zijn, maar het kan ook verkeerd lopen. Dat zegt mij niet dat deze "heks" er niks van weet, zo'n ongeluk kan vele oorzaken hebben. En als iets buiten de reguliere ziekenzorg verkeerd gaat wordt dat natuurlijk overal breed uitgemeten in de media, terwijl er nog veel meer mis gaat binnen de reguliere zorg.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat lijkt me wel of in ieder geval tot ze geen gevaar meer vormen voor zichzelf of anderen. Maar ik weet dat in dit soort gevallen feiten nogal eens verdraaid worden waardoor het anders lijkt. Al weet ik dat in dit geval niet zeker.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik ook niet, er zit wel een punt van waarheid in van wat je zei over dat verdaaien en al. ik ging gewoon af op wat ik me voorstelde toen ik dit las.

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat doen heel veel mensen en daarom bestaat er vaak zo'n slecht beeld van alternatieve genezers. Nou zijn er ook echt zat slechte maar ook genoeg echt goede genezers die veel resultaat bereiken.

Chica42

Belezen gebruiker
Svali zei:
Dat doen heel veel mensen en daarom bestaat er vaak zo'n slecht beeld van alternatieve genezers. Nou zijn er ook echt zat slechte maar ook genoeg echt goede genezers die veel resultaat bereiken.

Ben ik helemaal met je eens..... :wink:

neboe

Mensen om van de drugs af te willen daar moet je na toe groeien je maakt een kind van vijf ook niet wijs dat sinterklaas niet echt is pas met zeven acht jaar zijn ze daar aan toe.

en dan wordt je verteld dat je uit tachtig % water bestaat en je hersens zeventig % dus met andere woorden je bent energie en dat kan niet verdwijnen dus de dood bestaat niet. ben ik hier al na toe gegroeid om dit te geloven te accepteren Daarom moet je naar jezelf luisteren en het doen als je er aan toe bent en niet omdat je hele familie het wil en er zo positief over is .

dan komt er nog een Ik ben op mijn veertiende gaan sjotten en nu op mijn vijfenvijftigste is mijn trek nihil al zeg ik geen nee mag het langs komen. jagen doe ik niet meer maar dat is dus 35 jaar stoned en nu ben ik weer veertien dus ergens naar toe groeien ik niet weten wat mij gebeurt

allemaal een sterk en energie vol jaar neboe

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Chica42 zei:
Svali zei:

Ben ik helemaal met je eens..... :wink:

ik ook hoor, ben zelfs pro-natuurgenezers ben er 100% van overtuigd dat veel natuurlijke middelen een heilzame werking hebben.

ik kan dat stukje tekst toch niet anders interpreteren dan dat het hier neergepent is, dat kan volgens mij niemand. er staat wat er staat, en daar ga ik op af. ik ken die genezeres niet he

grts :)

zjimiz

Bewuste gebruiker
neboe zei:
Mensen om van de drugs af te willen daar moet je na toe groeien je maakt een kind van vijf ook niet wijs dat sinterklaas niet echt is pas met zeven acht jaar zijn ze daar aan toe.

en dan wordt je verteld dat je uit tachtig % water bestaat en je hersens zeventig % dus met andere woorden je bent energie en dat kan niet verdwijnen dus de dood bestaat niet. ben ik hier al na toe gegroeid om dit te geloven te accepteren Daarom moet je naar jezelf luisteren en het doen als je er aan toe bent en niet omdat je hele familie het wil en er zo positief over is .

dan komt er nog een Ik ben op mijn veertiende gaan sjotten en nu op mijn vijfenvijftigste is mijn trek nihil al zeg ik geen nee mag het langs komen. jagen doe ik niet meer maar dat is dus 35 jaar stoned en nu ben ik weer veertien dus ergens naar toe groeien ik niet weten wat mij gebeurt

allemaal een sterk en energie vol jaar neboe

Jij ook de beste wensen voor 2012!

Enneh: respect voor het stoppen, zeker als je zo'n tijd hooked bent geweest.

Wat ik me wel afvraag; je zegt, ik zeg geen nee als het voorbijkomt; is dat niet tricky?

Ik hoop iig dat je het volhoudt, en wens je daar alle succes bij

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
ik kan dat stukje tekst toch niet anders interpreteren dan dat het hier neergepent is, dat kan volgens mij niemand. er staat wat er staat, en daar ga ik op af. ik ken die genezeres niet he

Als je al wat jaren meedraait dan herken je wel bepaalde patronen in mediaberichten over bepaalde onderwerpen. En iets interpreteren zoals het er staat is precies wat de media zo veel macht geeft, en wat was het gezegde ook al weer?

Power corrupts; absolute power corrupts absolutely

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ja gelijk heb je, maar je kan toch ook niet uitmaken uit dat stukje tekst dat het niet waar is, maarja niemand is schuldig tot wanneer het tegendeel bewezen is. weet natuurlijk ook wel dat alles wat door de media weergegeven is niet altijd waar of sterk verdraaid kan zijn.

grts

Bovenaan