Iboga/ibogaine

Vrienden ik ben op zoek naar dit stofje maar kan nog geen betrouwbare plek vinden om eraan te komen. Voor zover ik heb gelezen moet het niet verboden zijn, wat maakt het nou dat geen (iig Nederlandse) webshop dit verkoopt?

ps. Mag ook uit buitenland komen mits betrouwbaar en korte levertijd

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Vrienden ik ben op zoek naar dit stofje maar kan nog geen betrouwbare plek vinden om eraan te komen. Voor zover ik heb gelezen moet het niet verboden zijn, wat maakt het nou dat geen (iig Nederlandse) webshop dit verkoopt?

Vragen naar verkooppunten is niet toegestaan. Geef me je arm maar dan begeleid ik je even naar de uitgang van dit forum

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Vragen naar verkooppunten is niet toegestaan. Geef me je arm maar dan begeleid ik je even naar de uitgang van dit forum
Oke maar hoe zit het net verwijzen naar plekken waar ze ceremonie's geven?

Als iemand zegt hey ik zoek deze haze mag ik dan niet zeggen kan je kopen bij deze coffeeshop

(wil niet vervelend doen hoor geachten ploppert de plop gewoon oprecht benieuwd)

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Oke maar hoe zit het net verwijzen naar plekken waar ze ceremonie's geven?
Aanbieders van drugs, dus mag volgens de regels ook niet.
Als iemand zegt hey ik zoek deze haze mag ik dan niet zeggen kan je kopen bij deze coffeeshop
Voor zover ik weet niet idd.
(wil niet vervelend doen hoor geachten ploppert de plop gewoon oprecht benieuwd)
Onderscheid maken tussen wat wel en niet legaal is mbt deze forumregels geeft veel te veel ruimte voor discussie en maakt het onwerkbaar voor mods. Dus vandaar dat er voor zover ik weet één lijn getrokken wordt: geen verkooppunten noemen.

Mocht ik hier complete onzin verkondigen, dan zijn @Eik, @Roze Olifant of @Mezelf vast wel bereid om me met een lineaal op de vingers te tikken!

Vriendelijke groet,
IMG_20211116_200555.png

P.S. verkooppunten van drugs dus. Waar je je thee koopt mag je best zeggen, zeker als het een goeie thee is. En voor lekker warme wollen sokken weet ik ook wel een adresje, als je belooft ze niet te roken of te snuiven. Spuiten helemaal absoluut afgeraden. Wollen sokken in aderen is echt een afrader!

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie

Mogelijk omdat iboga hartklachten en kreupelheid kan veroorzaken en dat verkopers het daardoor te gevaarlijk vinden worden.

Bovenaan