I Love Techno 2010

DeepPurple

Belezen gebruiker
Scherpe opmerking! Ik kan alleen maar gissen dat het ooit wel techno was...en er zijn ook wel wát techno-acts soms maar het overgrote deel is inderdaad electro!

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ligt inderdaad denk ik eraan dat het originele concept techno was wat later meer mainstream is geworden. aangezien het een bekende naam is, is het zonde om een nieuwe te kiezen want dat kiest de organisatoren meer moeite om bij het publiek te krijgen?

ga waarschijnlijk dit jaar voor de eerste keer :)

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Vorig jaar geweest...

Was wel leuk maar ZEKER zijn geld niet waard. Bonnetjes zijn waanzinnig duur en zalen zitten heel snel vol...

DeepPurple

Belezen gebruiker
Vorig jaar was er juist een goede verdeling van de drukte doordat de grootste publiektrekker steeds tegelijkertijd speelden. De jaren dáárvoor leek het juist soms of half ILT in één zaal was. Nu werden bovendien de zalen tijdelijk afgesloten als ze 'vol' zaten. Verder zijn bonnetjes altijd te duur op dit feest; één van de redenen dat er ook veel gebruikt wordt!

KoxBox

Badass junkie
DeepPurple zei:
Verder zijn bonnetjes altijd te duur op dit feest.
Logisch ook... Alsof ze die line-up kunnen betalen door alleen tickets te verkopen... :smoke:
Gebruiken is dan ook een must!

Tomaat

Bewuste gebruiker
Ik ga misschien wel gaan, der is mij hier iemand serieus aant verleiden om te gaan, en ik heb het flauwe vermoeden dat het misschien wel zal lukken :grin:

Archibald

Belezen gebruiker
nop!

Ik vind het te duur voor wat het is. Ik ben vorig jaar geweest (en enkele jaren geleden ook enkele keren), ik heb me goed geamuseerd, maar om terug te gaan en 50euro te betalen voor acts die ik bijna allemaal al eens gezien heb, neen dankje...

DeepPurple

Belezen gebruiker
Wat is er mis met goede acts nog een keer zien? Als je alles maar één keer wil zien, wordt uitgaan/concerten/festivals/feestjes bezoeken al snel erg lastig.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Bump!

sorry dat ik hiervoor het topic weer bump maar ik ben benieuwd of er nou nog mensen zijn die gaan?

ik heb in elk geval vandaag mn ticket gehaald :)

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
als genoeg mensen gaan is 't misschien leuk om te meeten?

ik zal indd in het begin in de techno zaal zijn maar verder in de zalen waar boys noize, bloody beetroots en lektroluv spelen.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Ik zal vooral bij de dubstep te vinden zijn; hoorde dat er wat van komt!

En we moeten zeker meeten :hearteyes:

Nibiru

Bewuste gebruiker
Weet iemand trouwens of de DJ's alleen nrs van zichzelf draaien of dat ze ook van andere willekeurige dj's draaien?

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
normaliter op dergelijke feest maken ze gewoon setjes met nummers van allerlei verschillende dj's en artiesten en een of twee eigen hitjes tussendoor.

Karhu

Wijs gebruiker
Ligt er ook maar net aan wie er draaien. Zou zeggen zoek eens wat tracklisten op van livesets, daar zal je zien wat ze ongeveer zullen draaien. Als er Live achter staat kan je er sowieso van uit gaan dat ze eigen nummers spelen.

KoxBox

Badass junkie
TRAVOLTA zei:
normaliter op dergelijke feest maken ze gewoon setjes met nummers van allerlei verschillende dj's en artiesten en een of twee eigen hitjes tussendoor.
Euuuuhhh, nee. Nooit Boys Noize horen draaien blijkbaar of Tiga, crookers, goose, noem maar op.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
TRAVOLTA zei:
Euuuuhhh, nee. Nooit Boys Noize horen draaien blijkbaar of Tiga, crookers, goose, noem maar op.
alleen de crookers nog niet en daar ben k ook blij om :) naar horen zeggen zijn deze barslecht live en spelen juist geen bekende nummers. inderdaad, misschien niet maar 1 of 2 nummers. maar ze zullen echt geen 1 a 2 uur vol knallen met alleen eigen nummers. 't grotendeel blijft namelijk ook van andere artiesten (kunnen uiteraard weer eigen remixxen zijn).

goose heb je indd gelijk in, the subs doen ook alleen eigen nummer en zo zijn en nog enkele maar het grotendeel doet het toch met setjes :)

gr

Bovenaan