I dosing

lovelovelove

Experimenterende gebruiker
Laatst zat ik een beetje te googlen en toen kwam ik op een site. Ze hadden het daar over I-dosing (een soort nummer met bepaalde geluidsgolven die je "high" zouden moeten maken). Een hype in Amerika vooral bij jongeren. Nog leuker je kan uit bepaalde trips kiezen zoals coke, weed etc. Het moet niet veel gekker worden high op muziek haha
zelf nog niet geprobeerd iemand hier wel? en voel je daar wel wat van?
groetjes

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Had dacht ik te maken mwt de trillingen die de muziek geeft, zware bas vaak ontspannender gevoel et cetera. Maar zou het beslist niet high/stoned ofzo noemen. Eerder een vorm van yoga/meditatie/bewustverandering. Kan dus wel degelijk helpen je te ontspannen maar verwacht geen euforie, of andere dingen :)
Als het tenminste is wat ik denk dat je bedoelt. Soort muziek/klank therapie ofzo.
Peace!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb het geprobeert met als gevolg... zware migraine :)

Maar ik geloof wel dat binaire tonen 'iets' kunnen losmaken, uittreding.... enz... maar daar moe je ni bij Idosing zijn hoor. grts

lovelovelove

Experimenterende gebruiker
vond het al zo raar echt iets Amerikaans trouwens, je moet wat verzinnen als je niet makkelijk aan dergelijke drugs kunt komen.
groetjes

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
lovelovelove zei:
vond het al zo raar echt iets Amerikaans trouwens, je moet wat verzinnen als je niet makkelijk aan dergelijke drugs kunt komen.
groetjes

Inderdaad blijkt weer.. :hearteyes:

Bovenaan