I <3 XTC

kimberly17

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik xtc gemiddeld 2 x in de week, meestal dan met 1 of 2 andere personen. KK hard spacen door het dorp lopen bv.

Ik heb het idee dat ik niet verslaafd ben, volgens mij is het ook niet verslavend ? Alleen geestelijk mayb ?

Soms kan ik wel chagerijnig worden als ik geen geld heb voor xtc, en steel ik er geld voor :(

Ik hou van XTC en wil er niet mee stoppen maar wil wel kunnen zeggen dat ik niet verslaafd ben.

Ben ik verslaaft ?

neti

Badass junkie
een beetje ...

Lektroluv

Bewuste gebruiker
2x per week is echt veel...Ik heb het afgelopen half jaar 't wekelijks gedaan...De katers werden steeds kutter! En de feeling werd anders (still nice though).

Heb jij niet gigantische last van katers? En hoe lang gebruik je 't al zo frequent?

sabe007

ik doe het maar eens een keer om de paar maanden.
of er moet een te vet feestje zijn.
maar gaan jullie er dan van flashen ? of gwn zeer strak staan ?
want ik had overlaatst armanikes en had net het gevoel of ik op een lichte dosis LSD zat.

Carlitos

Badass junkie
Geen geld voor xtc ?
Koop gewoon 100 stuks dan in een keer ofzo,maarja stelen dat vind ik erg fout.

Stop maar dan pas kun je zeggen ik ben niet verslaafd.
En dan niet voor een week stoppen,maar langer.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het feit dat je sacherijnig wordt als je geen xtc hebt en zelfs daarvoor uit stelen gaat, bewijst volgens mij wel dat je geestelijk sterk afhankelijk bent geraakt van xtc... Aan jou de keus of je hier mee door wilt gaan.
Weet niet hoe lang je al iedere week 2x gebruikt, maar vroeg of laat zul je merken dat de werking anders gaat worden. Je zal meer moeten slikken voor het gewenste effect. Ook zul je misschien dan ervaren dat je meer vaag wordt, ipv lekker wappie met lovefeelings. Je put op deze manier namelijk je serotonine voorraad flink uit, met als gevolg dat het euforische, lekkere gevoel ook steeds meer naar de achtergrond verdwijnt tijdens gebruik. Over het algemeen heeft je lichaam ruim een maand nodig om daar van te herstellen...

azgaza

Badass junkie
2x in de week is niet alleen ongezond, maar ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat het dan nog echt werkt, heb je uberhaubt nog serotonine over? Verder.. als je er geld voor steelt; dan ben je waarschijnlijk wel verslaafd ja. Geestenlijk verslaafd dus. Probeer er anders eens 3 maanden mee te stoppen ofzo?

Northawke

Wijs gebruiker
Tja, je vraagt het niet voor niks en de reacties die je krijgt, zeggen ook genoeg, lijkt me zo. Je hebt in ieder geval een probleem als je er voor uit stelen gaat.

Funky Monkey

Badass junkie
^ Wel lache muziek maken die :P

Anyways... deze topic hebben we al een keer gezien van jou... zo'n 2 maanden geleden ofzo. Beetje vragen naar de bekende weg :beer:

Delirium

Badass junkie
Twee keer per week is veeeeel :openmouth: Twee keer per maand is zelfs veel.

Bij zulk gebruik sloop je jezelf echt. Een keer een pilletje kan helemaal geen kwaad, maar bij dergelijk frequent gebruik zul je al snel geestelijk en lichamelijk achteruit gaan.

Je bouwt op deze manier zeker een verslaving op (XTC-verslaafden bestaan wel degelijk), dus ik zou maar gauw drastisch minderen.

En wat de anderen hier ook al zeiden, na een tijdje zul je weinig meer voelen van XTC als je zo veel zo vaak gebruikt. Uiteindelijk heb je jezelf er mee en kun je niet meer van een pilletje genieten.

Ga af en toe "in het dorp" eens een jointje roken ofzo (je bent 17 :openmouth:), dit is echt vertiefd.

Annæ

Belezen gebruiker
ja je bent verslaafd
2 keer per week is echt veel man
en hoe ga je met die katers om idd?
succes en denk dr eens over na zou ik zeggen

sabe007

katers ? daar heb ik nooit last van na XTC
toch nooit als ik peppillen heb.
mdma pillen weet ik het niet. heb alleen nog maar een bagger mdma pil gehad en daar was ik zoiezo van geprakt.

sabe007

ok bedankt voor de raad :) dan zat er wss in mijn pille niet zo"n grote hoeveelheid mdma.
want flashe doe ik alleen maar als ik er op begin te smoren.

Delirium

Badass junkie
sabe007 zei:
katers ? daar heb ik nooit last van na XTC
toch nooit als ik peppillen heb.
mdma pillen weet ik het niet. heb alleen nog maar een bagger mdma pil gehad en daar was ik zoiezo van geprakt.

:confused: Juist... XTC is dus een pil waar MDMA in verwerkt zit. Andere stoffen (zoals speed) maken een XTC-pil onzuiver.

Anders zou je net zogoed wat caffeïne in een pilletje laten drukken en zeggen dat het XTC is, omdat dat jouw voorkeur heeft...

Pepnoize

Belezen gebruiker
ga dan aan de sos of hero. dan is het nog de moeite waard dat je geld steelt en ben je een echte junkie.

nee euhm probeer eens te minderen of stoppen...

Carlitos

Badass junkie
2x per week lukt makkelijk.
Ik zat wel is op 4tot7 keer per week.

Maar pakte ze dan varieernd van 1/2 stuk op school,en tot maximaal 9 over de hele dag.

Ziek slecht en dom.
Maar dat was die oude tijd he :wink:

Carlitos

Badass junkie
Nick de Neger zei:
^ :openmouth: Heb je dan niet het gevoel alsof je hersenen worden leeggewrongen van alle serotenine? :openmouth:

Volgens mij had ik zowat al geen serotonine toendertijd,depressief en alles :openmouth: .Maargoed heb het weldegelijk gehad want later werkte het niet meer zoals de eerst 3 keer. :)

Bovenaan