Hulp bij paddos

UnFyKilianZ

Experimenterende gebruiker
hallo iedereen, dit is mijn eerste post in dit forum. :rock:

Ik ben van plan deze week paddos te nemen voor de eerste keer. Ik heb al vaak Ketamine genomen waaronder 1 k-hole en ook verschillende keren LSD van 100uq tot 300uq. Ik vroeg me af wat allemaal de verschillen zijn op vlak van hallucinaties tussen LSD en Paddos.
:nevergonnagiveyouup:
Ik heb 5g paddos maar ik weet niet echt wat ik allemaal moet opeten ervan. Hulp zou handig zijn (Zie foto)
IMG_0841.JPG
Mvg, Kilian :stoned:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoi Kilian en welkom op het forum!

Je kunt elk gedeelte van de paddo opeten. Wel even die vermiculiet korreltjes eraf vegen.

Wat betreft de verschillen in visuals tussen LSD en paddo's:

Dit verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, maar over het algemeen wordt van paddo's vaak gezegd dat de visuals meer natuurlijk/organisch zijn (qua vormen meer harmonisch met wat in de natuur gevonden wordt) en meer natuurlijk ook qua kleuren (minder neon-achtig zoals LSD dat heeft). Dit is in ieder geval mijn ervaring ermee, maar ook die van vele anderen. Los daarvan vind ik psilocybine visuals (paddo's/truffels) persoonlijk veel mooier dan die van LSD (en de LSD 'familie' in het algemeen). En het is niet zozeer te zeggen op welke manier precies, want er is zo'n oneindige verscheidenheid aan soorten visuals die je kunt hebben met psilocybine. Vooral met je ogen dicht zie je de meest verbluffende prachtige visuals en zelfs "werelden" gemaakt van visuals. Voor mij bijna niet te vergelijken met wat ik met LSD (en aanverwanten) heb gezien.

Maar er zijn ook mensen die LSD (visuals) prefereren.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ja, die restjes substraat moeten er echt af, ik kreeg er ooit eens bultjes en blaasjes over mijn hele lichaam van en dat voor meer dan een week.

Met al wat LSD ervaring zou ik al meteen voor een serieuze dosering gaan als ik jou was. Welke dosering dat is moet ik het antwoord schuldig blijven, ik ben het gewoonweg vergeten. 3 gram een normale portie voor gedroogd?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
In het geval de volledige potentie bewaard is gebleven tijdens het drogen staat 3 gram gelijk aan ongeveer 30 gram vers. Dat is een dosering die te doen is, maar aan de zware kant. Dat iemand ruime ervaring heeft met LSD speelt mee, maar is geen garantie dat sterkere doseringen psilocybine een goed idee zijn. Immers, psilocybine en LSD kunnen als compleet anders ervaren worden, niet alleen qua visuals maar ook qua mind-trip. Bovendien staat psilocybine er ook nog om bekend een eigen wil te hebben, iets waar LSD niet om bekend staat.

Ik zou eerder aanraden om te beginnen met 2 gram gedroogde paddo's (staat ongeveer gelijk aan 20 gram vers), dat is een "normale" dosering. Een volgende keer kun je altijd hoger gaan doseren.

UnFyKilianZ

Bedankt voor de reacties, dat substraat was de belangrijkste reden waarom ik vroeg wat ik allemaal moest opeten, ik heb altijd gehoord dat paddos meer magisch zijn dan LSD wat ook de reden is dat ik dit zo graag wil doen. op de foto zie je 4,5g - 5g is dit genoeg voor 2 mensen ? (ik weeg 60kg) + is tripsitter nodig ? ik kan altijd goed alleen functioneren onder LSD (tenzij plots iemand me zou aanspreken :mrgreen:) ook bij bad trips heb ik mezelf bijéén kunnen houden, ik heb gewoon 1 iemand gebeld om mij gerust te stellen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat is ruim genoeg voor 2 mensen ja (voor een gemiddelde trip), even ervan uitgaande dat het goed gedroogd is (geen potentie verloren).

Het is persoonlijk of een tripsitter nodig is. Ik heb er nooit behoefte aan gehad en het lijkt me ook helemaal niks om een nuchter persoon in de buurt te hebben als ik aan het trippen ben. Misschien dat iemand anders het als een steun ziet.

Ontdekkingsreiziger

Hoi Kilian en welkom op het forum!

Je kunt elk gedeelte van de paddo opeten. Wel even die vermiculiet korreltjes eraf vegen.

Wat betreft de verschillen in visuals tussen LSD en paddo's:

Dit verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, maar over het algemeen wordt van paddo's vaak gezegd dat de visuals meer natuurlijk/organisch zijn (qua vormen meer harmonisch met wat in de natuur gevonden wordt) en meer natuurlijk ook qua kleuren (minder neon-achtig zoals LSD dat heeft). Dit is in ieder geval mijn ervaring ermee, maar ook die van vele anderen. Los daarvan vind ik psilocybine visuals (paddo's/truffels) persoonlijk veel mooier dan die van LSD (en de LSD 'familie' in het algemeen). En het is niet zozeer te zeggen op welke manier precies, want er is zo'n oneindige verscheidenheid aan soorten visuals die je kunt hebben met psilocybine. Vooral met je ogen dicht zie je de meest verbluffende prachtige visuals en zelfs "werelden" gemaakt van visuals. Voor mij bijna niet te vergelijken met wat ik met LSD (en aanverwanten) heb gezien.

Maar er zijn ook mensen die LSD (visuals) prefereren.

Denk jij dat het met truffels nodig is om een hogere dosering te nemen om dezelfde effecten te krijgen qua visuals?

Natuurlijk spelen hier een heleboel factoren in mee, maar ik heb gemerkt dat ik na de eerste echt harde trip met super veel visuals (15g atlantis truffels) nooit meer die visuals heb gehad. De keren daarna heb ik ook 15 gram genomen en zelfs al een keer 20 gram, maar de trips waren niet persee sterker.

Jij ervaring met hoe ik die visuals weer op kan roepen?

UnFyKilianZ

Het komt van een vriend, hij kweekt om de 3 maanden paddos en heeft het gedroogd voor mij. Is het mogelijk om het te zien of het goed gedroogd is of niet?

UnFyKilianZ

Denk jij dat het met truffels nodig is om een hogere dosering te nemen om dezelfde effecten te krijgen qua visuals?

Natuurlijk spelen hier een heleboel factoren in mee, maar ik heb gemerkt dat ik na de eerste echt harde trip met super veel visuals (15g atlantis truffels) nooit meer die visuals heb gehad. De keren daarna heb ik ook 15 gram genomen en zelfs al een keer 20 gram, maar de trips waren niet persee sterker.

High Hawaiians Truffels zijn vrij sterke truffels op vlak van visuals, ik heb daar een kleine portie van geprobeerd en ik zag toch aardig wat dingen bewegen terwijl het een zeer kleine portie was.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Ik vergelijk 15 gram truffels meestal met 20 gram paddo's. Maar zoals je zegt spelen er veel factoren mee.

Ten eerste moet je dosering voldoende zijn. Daarna is het veel meer een kwestie van set/setting. Doe bijvoorbeeld je ogen dicht en geef je volle aandacht aan de visuals die er zijn. Er is een moment waarop het je 'overneemt' als het ware, dat alles open bloeit (tenminste, zo ervaar ik dat meestal). Ben je er niet bij met je volle aandacht en zit je ergens anders met je hoofd, dan kan dat funest zijn voor je trip/visuals.

Het komt van een vriend, hij kweekt om de 3 maanden paddos en heeft het gedroogd voor mij. Is het mogelijk om het te zien of het goed gedroogd is of niet?
Nee, ik denk dat je er gewoon van uit moet gaan dat met drogen het gewicht door 10 gedeeld wordt en dat er minimaal verlies van potentie is. Maar dat is maar theorie. Wat ik bedoelde is dat het niet 100% zeker is dat álles behouden blijft.

Ontdekkingsreiziger

High Hawaiians Truffels zijn vrij sterke truffels op vlak van visuals, ik heb daar een kleine portie van geprobeerd en ik zag toch aardig wat dingen bewegen terwijl het een zeer kleine portie was.
Ja ik heb idd al eens high hawaiians gehad, 22 gram zo'n bakje, geprept op de lemon tek manier. Alle voorbereidingen getroffen die nodig zijn. Toch geen heftige trip gehad zonder visuals. Dit heeft ook sowieso temaken met dat ik 2 weken daarvoor ook truffels had gedaan waardoor dit niet een eerlijke vergelijking is. Moet ze nog maar eens een kans geven denk ik. Misschien 25 gram proberen?

UnFyKilianZ

Ik heb precies hetzelfde.
Ik heb 1 keer een tripsitter gehad en ik vond het eerder awkard om dat ik op mijn trip concentreerde en dat die persoon in stilte daar naast zat en ik had ook eens LSD gedaan op een festival en ik vond iedereen zeer vreemd behalve mijn vriendengroep die ook aan het trippen waren. :mrgreen:

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik zou wel eens een keer een tripsitter willen hebben bij een Salvia binge. En dan gewoon elkaar afwisselen. Ik vind dit enorm interessant spul maar ik durf niet in me eentje lol. :tongueout:

UnFyKilianZ

Ik zou wel eens een keer een tripsitter willen hebben bij een Salvia binge. En dan gewoon elkaar afwisselen. Ik vind dit enorm interessant spul maar ik durf niet in me eentje lol. :tongueout:
Dit was ik ook van plan met DMT, aangezien het maar 10min. duurt, maar ik wacht nog effe voordat ik DMT ga doen maar het is waarschijnlijk wel dit jaar! :nevergonnagiveyouup:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb zelf ook nog nooit een tripsitter erbij gehad, op uitzondering van Salvia en DMT, en het lijkt me ook alleen maar heel remmend voor je trip. Ik raad tripsitters eigenlijk alleen aan bij mensen die voor het eerst gaan trippen en bang zijn dat het misschien fout gaat.

Op middelen als Salvia en DMT is een tripsitter wel handig en eigenlijk ook wel noodzakelijk voor de veiligheid. Bij DMT zou je anders wel eens je huis in de fik kunnen steken zonder dat je het doorhebt, aangezien je al keihard tript terwijl je nog met een stormaansteker hits uit je pijp aan het nemen bent. Bij Salvia hoor je ook nog wel eens dat mensen rond gaan wandelen terwijl ze niet meer bewust in de kamer aanwezig zijn.

Voordeel van Salvia en DMT is dat je dusdanig in een andere wereld bent dat je je tripsitters amper tot niet meer meemaakt en je kunt elkaar mooi afwisselen inderdaad. Het is ook wel echt boeiend om toe te kijken op iemand die zo hard tript dat die echt in een andere wereld is.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb wat meer ervaring met psilocybine dan met LSD (hoewel LSD wel op relatief hogere dosis). Ik weet dus niet in hoeverre ik de één op één vergelijking betrouwbaar mag maken, maar op basis van de ervaring dié ik heb voeg ik me grotendeels bij Mindless.

De visuals van psilocybine en LSD zijn heel anders van aard, vind ik. Die van psilo doen inderdaad 'natuurlijker' en ronder aan terwijl LSD kunstmatiger, scherper, hoekiger, overkomt. Ik vind het verder lastig uit te leggen wat er precies zo verschillend is, maar ze ademen gewoon een heel andere sfeer uit. Ik denk dat als je me tien seconden in een random trip zou dumpen, dat ik in die korte tijd op basis van de visuals zou kunnen raden of het om psilo of LSD gaat, zo anders vind ik ze.

Zelf heb ik ook het idee - maar dit kan dus toeval zijn geweest omdat ik nog niet zo'n heel uitgebreide ervaring heb - dat voor mij CEV's van psilo complexer zijn dan die van LSD, en de OEV's van LSD complexer dan die van psilo. Op psilo heb ik echt hele nieuwe werelden zien verschijnen met mijn ogen dicht. Terwijl ik op LSD juist met mijn ogen open sublieme kunstwerken heb gezien met extreem veel detail. Ik kan niet zeggen wat ik mooier vind. Beide geven prachtige visuele effecten, en het verschilt ook weer per keer.

Veel plezier! Als je LSD kan waarderen, zelfs op hoge doseringen, dan zul je paddo's waarschijnlijk ook interessant vinden. Een tripsitter is m.i. niet nodig daarbij, zeker niet met jouw ervaring.

UnFyKilianZ

Ik heb wat meer ervaring met psilocybine dan met LSD (hoewel LSD wel op relatief hogere dosis). Ik weet dus niet in hoeverre ik de één op één vergelijking betrouwbaar mag maken, maar op basis van de ervaring dié ik heb voeg ik me grotendeels bij Mindless.

De visuals van psilocybine en LSD zijn heel anders van aard, vind ik. Die van psilo doen inderdaad 'natuurlijker' en ronder aan terwijl LSD kunstmatiger, scherper, hoekiger, overkomt. Ik vind het verder lastig uit te leggen wat er precies zo verschillend is, maar ze ademen gewoon een heel andere sfeer uit. Ik denk dat als je me tien seconden in een random trip zou dumpen, dat ik in die korte tijd op basis van de visuals zou kunnen raden of het om psilo of LSD gaat, zo anders vind ik ze.

Zelf heb ik ook het idee - maar dit kan dus toeval zijn geweest omdat ik nog niet zo'n heel uitgebreide ervaring heb - dat voor mij CEV's van psilo complexer zijn dan die van LSD, en de OEV's van LSD complexer dan die van psilo. Op psilo heb ik echt hele nieuwe werelden zien verschijnen met mijn ogen dicht. Terwijl ik op LSD juist met mijn ogen open sublieme kunstwerken heb gezien met extreem veel detail. Ik kan niet zeggen wat ik mooier vind. Beide geven prachtige visuele effecten, en het verschilt ook weer per keer.

Veel plezier! Als je LSD kan waarderen, zelfs op hoge doseringen, dan zul je paddo's waarschijnlijk ook interessant vinden. Een tripsitter is m.i. niet nodig daarbij, zeker niet met jouw ervaring.
Ik heb het ondertussen gedaan samen met een vriend, we liepen over straat met dekentjes om half één in de nacht en de visuals waren anders, ook de sfeer was ander dan bij LSD het gevoel enz. vond ik zelf leuker. Telkens wanneer we een oprit passeerden waren we verblind door het licht dat aan ging :mrgreen: Mijn vriend zei tegen elk huis dat het lelijk was en dat een huis van hout moest bestaan met veel natuur rondom.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb het ondertussen gedaan samen met een vriend, we liepen over straat met dekentjes om half één in de nacht en de visuals waren anders, ook de sfeer was ander dan bij LSD het gevoel enz. vond ik zelf leuker. Telkens wanneer we een oprit passeerden waren we verblind door het licht dat aan ging :mrgreen: Mijn vriend zei tegen elk huis dat het lelijk was en dat een huis van hout moest bestaan met veel natuur rondom.

Nice! Klinkt goed. Je vond het leuker dan LSD dus? Voor welke dosis was je uiteindelijk gegaan?

UnFyKilianZ

Nice! Klinkt goed. Je vond het leuker dan LSD dus? Voor welke dosis was je uiteindelijk gegaan?
Het beste was dat het maar 2,3g was dus ik kijk zeker uit naar 3-4g !!! Ik heb ook ontdekt dat er 2 verschillende LSD soorten bestaan, california needlepoint en california sunshine. De Cali Sunshine is meer een feest trip, sterke blije visuals en een licht gevoel in het lichaam. Het Cali Needlepoint is de zuiverste van allemaal, zeer duidelijke visuals, minder tot geen body-high.
tot nu toe neem ik meestal 220uq California Sunshine dus ik kijk ook eens uit naar de needlepoint.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan