Hulp bij hartkloppingen

Memphis10

Newbie
Hallo,

Ik had laatst (zaterdagavond) een joint gerookt en alles bleek goed te gaan. Opeens voelde ik me een beetje misselijk en het leek alsof ik moest overgeven, maar het lukte maar niet.
Ik was gister avond naar de huisarts gegaan en die zei dat het een paniek aanval was en dat het na 3 dagen over zou gaan.

Wat nu mijn grootste zorg is, is dat me hart al sinds zaterdagavond onregelmatig klopt, dus de ene keer wat sneller dan normaal en de andere keer voel ik het bijna niet eens kloppen.

Ik zou graag willen weten of dit gevaarlijk is en of ik die hartkloppingen maar gewoon moet negeren of niet, en wanneer die hartkloppingen voorbij zijn.

Alvast bedankt

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe snel gaan die veranderingen tussen snel en langzaam kloppen dan? want het is normaal dat het niet heel de tijd door constant is aangezien er al een verschil van energie verbruik is tussen stil zitten in een stoel dan stil liggen in bed..en dat je het minder goed voelt kloppen Zijn denk ik nog wat gedachten die rondspoken na je 'paniekaanval'.

Als je echt denk dat er wat mis is kan je natuurlijk altijd even naar de huisarts (evt. huisartsenpost) bellen.

Beterschap.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee waarschijnlijk door te blijven lopen met deze klachten ipv. naar de huisarts te gaan.. maar kan ut ook fout hebben..

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Omdat het hier om hartkloppingen na het gebruik van wiet gaat, heb ik 'm even verplaatst.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Lichte veranderingen van het hartritme komen door onder andere je ademhaling, dit is normaal. Ook kan je hier meer last van hebben doordat je nog jong bent, en naast dat je hartslag erop reageert als je geblowt hebt, word je er zelf ook bewuster van, helemaal wanneer je er zorgen over gaat maken.

Probeer eens een poosje niet te blowen, en maak jezelf niet gek.

Memphis10

Newbie
Ik denk dat ik maar weer eens naar de huisarts moet gaan omdat ik het een beetje eng vind om het zo te zeggen.

Soms gaat me hart snel kloppen terwijl ik bijvoorbeeld rustig fiets of de trap naar boven heb gelopen, ik vertrouw het niet helemaal.

Memphis10

Newbie
Nee, niet echt

het gaat wel beter nu, heb medicijnen van de dokter gekregen die het hartslag trager laat kloppen.

Dank voor alle reacties

Mayan

Bewuste gebruiker
Dat is volgens mij een hevig Sativa effect.
Het zal zeker niet goed zijn voor je hart... Je hart kan wel tegen een stootje als je normale gezonde jongen bent.
Als je het blowen dan toch echt niet kan laten, hou je het best bij mildere sativa die die uphigh's veroorzaken of anders een indica he.

Riel

Bewuste gebruiker
misschien een hartritme stoornis? ik raad ook aan om goed op je ademhaling te letten en op lange termijn kun je gaan sporten.

Y-R

Newbie
Hey, ik heb iets meer dan een jaar non stop elke dag joints gerookt , ik had daarbij soms een onrustig gevoel in me maag (kan lijken op extreme stress) en soms hartkloppingen , ik was toen een week gestopt en toen had ik 20 gram (met 4 vrienden) in 3 dagen gerookt waarvan ik geen joint had overgeslagen . een flinke baal dus , hierdoor had ik anderhalfe week daarna nog last van dat gevoel in me maag (blijvend) en ook vlagen van hart kloppingen maar dat is gewoon weer weg gegaan . Ik moet zeggen dan energie dranken drinken er totaal niet bij helpt en als het blijft moet je even vitaminen b12 halen en gewoon goed slapen dan gaat het gewoon weer over . je hoeft je dus neit druk te maken

Mescaline

Experimenterende gebruiker
Was gister ook in 1 klap moe/misselijk/hartkloppingen.. maar onlangs dit alles kon ik rustig blijven..
Teveel wiet? had niet super veel alcohol op..
Eerste keer dak hetzo had.. duurde min of 10

Nu nergens last van bytheway.. geen reden om me zorgen te maken denkik?
(Blow nie vaak 1 keer in de 3/4 weken)

Memphis10

Newbie
Y-R zei:
Hey, ik heb iets meer dan een jaar non stop elke dag joints gerookt , ik had daarbij soms een onrustig gevoel in me maag (kan lijken op extreme stress) en soms hartkloppingen , ik was toen een week gestopt en toen had ik 20 gram (met 4 vrienden) in 3 dagen gerookt waarvan ik geen joint had overgeslagen . een flinke baal dus , hierdoor had ik anderhalfe week daarna nog last van dat gevoel in me maag (blijvend) en ook vlagen van hart kloppingen maar dat is gewoon weer weg gegaan . Ik moet zeggen dan energie dranken drinken er totaal niet bij helpt en als het blijft moet je even vitaminen b12 halen en gewoon goed slapen dan gaat het gewoon weer over . je hoeft je dus neit druk te maken

Bedankt voor de B12 tip

Bovenaan