Hulp aub

Queen1990

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal.
Sinds een maand een terug val gehad in de ghb
Ghb werkt niet meer..hoeveel ik ook neem!
Ik ga morgen stoppen!!
Wat kan ik nou nog meer doen zodat het wel werkt.

• Haha
Waarderingen: N3K0

Queen1990

Afkicken prima, maar wat ga je voor de lange termijn doen om terugval te voorkomen?
Dat is het dus, super stom i know, maar soms doe ik het 1x in de zoveel maanden 1 weekendje..maar het is gewoon flink mis gegaan...vervolg 26 april ging het mis en ben er nog niet vanaf🫣

jeroen79

Bewuste gebruiker
Je hebt, zeg je, een terugval maar als je gebruikt dan merk je geen effect maar als je niet gebruikt of minder gebruikt dan heb je ook geen afkickverschijnselen. I'm a bit lost :astonished:

• Like
Waarderingen: ljuv

Queen1990

Je hebt, zeg je, een terugval maar als je gebruikt dan merk je geen effect maar als je niet gebruikt of minder gebruikt dan heb je ook geen afkickverschijnselen. I'm a bit lost :astonished:
Ik begin altijd met 4 ml, per 3uur, maar heb ook periodes gehad dat ik als ik wakker werd 5 tot ml nodig,
Nu zit ik er bijna 5 weken aan heb eergisteren ochtend 13m moeten hebben en nu zit ik om de anderhalf uur op 7 a 8 ml.. ja ik weet het tis verschrikkelijk! Gelukkig kan ik zelf thuis afkicken!

ljuv

DF-koningin
Gelukkig kan ik zelf thuis afkicken!
Doe dan!

Geen gelul met je ik ga morgen stoppen... Das je verslaving die tegen je spreekt. Je vraagt in deze titel om hulp, je gebruikt een meer dan behoorlijke hoeveelheid ghb. Als het effect het niet meer voor je doet en je wilt stoppen, waarom zou je dit in hemelsnaam aanhouden dan?!
Zelf klieren met afkick van GHB kan fatale gevolgen hebben, ik zou hulp zoeken bij je huisarts. Zeker gezien je zegt in eerdere periodes van misbruik veel minder ml nodig te hebben gehad. Je startpunt van je afkick is nu heel anders dus.

Bovenaan