houdbaarheid

Slack0o

Newbie
Hey,
Ik ben nieuw op het forum en ik had een klein vraagje.
Ik ga straks sinds een tijd weer een beetje pep pakken met een paar maten van me. Ik vroeg me af of de kwaliteit minder wordt naarmate je het langer heb opgeborgen. Of gebeuren er andere dingen mee? Ik heb het sealtje al een week of 6 in een gripzakje in de hoek van een donkere opbergkast gestopt.
hopelijk krijgen ik, en mijn maten hier antwoord op.
Greetzz :rock:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
In een sealtje verpakt op een donkere plaats word ook aangeraden om het zo te bewaren, dus vermoed dat het nog prima zal werken! (correct me if i'm wrong)

Enjoy!

walnootje

Belezen gebruiker
Ik denk ook niet dat speed met 6 weken al niet goed meer is, je geeft al aan dat je het goed verpakt hebt.

Taat

Bewuste gebruiker
Luchtdicht, donker en redelijk koel is het prima te doen..
Grotere hoeveelheden deed ik altijd in de vriezer..
Zo een paar losse grammetjes kun je prima een tijdje bewaren zoals jij zelf beschrijft

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Het enige wat ik merkte was dat de geur wat afnam. M'n maat vertelde dat dit perfect normaal is en dat je het tot wel een maand of zes nog goed kan gebruiken, als je het maar donker en luchtledig laat "rusten".

:sunglasses:

Slack0o

Newbie
Hey,
Bedankt voor de antwoorden allemaal. Het effect was inderdaad niet minder geworden, het brandde alleen iets meer in de neus dan de vorige keer. vanavond de laatste halve gram opmaken met me maten :rock: :rockband: :rockband: :rockband:

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Slack0o zei:
Hey,
Bedankt voor de antwoorden allemaal. Het effect was inderdaad niet minder geworden, het brandde alleen iets meer in de neus dan de vorige keer. vanavond de laatste halve gram opmaken met me maten :rock: :rockband: :rockband: :rockband:

Geniet met mate kerel :rockband:

Het branderige gevoel is denk ik ook wel een teken dat het goeie is.

cypher

Newbie
Hey..!
Nieuw hier en ook nieuw als gebruiker dus ik heb een paar vraagjes..
Ik heb gisteren 2 gram speed gekocht, met veel gepruts uit het zakje gekregen en het geheel gesneden. Het droogde vrij snel en liet zich prima snijden en ik heb nu ongeveer 1 gram gebruikt.. de rest ligt nog open (in een leeg cd hoesje) op tafel.. kan dit de kwaliteit aantasten..? Is 1 gram gebruiken in 1 dag veel of gemiddeld of verschillend van persoon tot persoon? Heb tot nu toe alleen positieve ervaringen, is lekker spul! Branderige neus went snel en is na 2 â 3 minuten ook weer weg.. zijn er nog dingen om op te letten om verkeerd gebruik of 'slecht spul' te voorkomen/herkennen? Hoop dat ik wat antwoorden kan krijgen.. mooi dat er zo'n forum bestaat..! Grtzz Cypher
P.s. is jammer dat sos zo duur is.. had het graag ook meteen geprobeerd... :wink:

Bovenaan