Ik heb de search functie gebruikt maar vond helemaal niets hier over!
Ik heb een klein zakje mephedrone teruggevonden van , volgens mij, 6 - 8 maand terug ...
Het is droog en donker bewaard, maar ik weet niet of dit wel goed genoeg is ...
Ik heb er gisteren een redelijk klein lijntje nasaal van genomen, en dan (ik vermeld het maar omdat ik niet weet of het met elkaar te maken heeft) 2 biertjes gedronken tijdens Brazilie - Ivoorkust
.
Daarna kreeg ik serieuze buikkrampen, het begin echt in de maag en na verloop van tijd ging het richting darmen, maar het had niets met naar het toilet gaan te maken, echt gewoon pijn vanbinnen, alsof er iets in zat wat niet gezond was... Ik dacht dan direct aan de behoorlijke oude mephedrone die ik had genomen!
Zou het hierdoor kunnen komen? Of is het gewoon toeval geweest?
Want ik wil voor zo'n stom lijntje niet opeens de eerste zijn die merkt dat je ziek kan worde van oude mephedrone... Maar ik wil wel het zakje nog opgebruiken
Alvast bedankt!
Grtz
Pepnoize
Ik heb een klein zakje mephedrone teruggevonden van , volgens mij, 6 - 8 maand terug ...
Het is droog en donker bewaard, maar ik weet niet of dit wel goed genoeg is ...
Ik heb er gisteren een redelijk klein lijntje nasaal van genomen, en dan (ik vermeld het maar omdat ik niet weet of het met elkaar te maken heeft) 2 biertjes gedronken tijdens Brazilie - Ivoorkust
.Daarna kreeg ik serieuze buikkrampen, het begin echt in de maag en na verloop van tijd ging het richting darmen, maar het had niets met naar het toilet gaan te maken, echt gewoon pijn vanbinnen, alsof er iets in zat wat niet gezond was... Ik dacht dan direct aan de behoorlijke oude mephedrone die ik had genomen!
Zou het hierdoor kunnen komen? Of is het gewoon toeval geweest?
Want ik wil voor zo'n stom lijntje niet opeens de eerste zijn die merkt dat je ziek kan worde van oude mephedrone... Maar ik wil wel het zakje nog opgebruiken
Alvast bedankt!
Grtz
Pepnoize