Houdbaarheid MDMA

Secoo

Newbie
Ongeveer twee jaar geleden heb ik wat grammetjes MDMA gekocht van een totaal onbetrouwbaar iemand. Maar het waren overduidelijk MDMA kristallen dus ik heb er nooit over getwijfeld. Deze persoon vertelde mij dat het om 73% pure mdma ging. Het goedje varieerde van bijna poeder tot een brok van 1x1 cm.

Twee maanden later heb ik het gebruikt met wat vrienden en heb er bommetjes van gemaakt van ongeveer 125mg de stuk. Enfin dit werkte gelukkig zoals MDMA hoort te werken. Een paar maanden later nogmaals en ook dit keer geen vreemde uitwerking.

Nu begin dit jaar heb ik het weer eens gebruikt, had dit keer 2x 100mg in capsules gedaan maar had hier maar weinig effect van. Drie weken geleden dacht ik er weer aan terug en bedacht me om het eens te laten testen, zomaar omdat ik nieuwsgierig was naar het percentage MDMA. Dit bleek dus maar 51% te zijn. De mevrouw bij wie ik het af heb gegeven vertelde al dat ze het waarschijnlijk niet gingen testen omdat het duidelijk MDMA was en het percentage ervan altijd tussen de 70 en 83% ligt.

Ik heb de MDMA al die tijd donker bewaard in gripzakjes, dan wel niet volledig luchtdicht.
Zou het dan toch zijn dat de houdbaarheid van MDMA niet levenslang is zoals overal te lezen is of heb ik gewoon slechte kwaliteit MDMA gekocht (en heeft die mevrouw er dus geen verstand van) ?

Hazekees

Experimenterende gebruiker
Volgens mij gaat MDMA langer mee dan een mensenleven. Misschien omdat het zo'n lage graad is van MDMA, en er ook andere stoffen bij zitten die wel een houdbaarheid hebben?

Bovenaan