Houdbaarheid 4-FA poeder

Hallo iedereen,

Na vroeger groot fan te zijn geweest van 4-FA capsules (onuitputtelijke scherpte, energie en blijdschap zonder de nare comedown als bij MDMA:hearteyes:) ben ik in tijden van verbod overgestapt op speed. Na veel twijfels voldeed dit prima, de rush en euforie is minder maar voor energie (het gene wat ik zoek tijdens het feesten) is het genoeg. Na het verbod is het vinden van echte 4-FA (geen 4-FMA dus:triumph:) erg lastig geworden. Jaren geleden net voor het verbod kwam heb ik nog een kleine bestelling kunnen plaatsen en heb hier een klein beetje van bewaard voor als ik het weer een x wil gebruiken om de oude tijden te herleven. De kleur van het poeder is echter veranderd. Vroeger was het wit en had het een hele lichte grijze gloed, nu jaren later is het donkerder geworden en is het iets korreliger. Ik heb het altijd in een gripzakjes op een droge en donkere plek bewaard.

Weet iemand hier met scheikundige kennis of veel ervaring met 4-FA of dit nog te gebruiken is en of het nog even potent is als toen ik het heb gekocht?

Dankjewel!

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Ik ben geen scheikundige natuurlijk, maar wat kan er mis aan gaan zolang je het donker en droog hebt bewaard? Misschien is de werking iets minder maar chemisch blijft het toch😅 ik heb zelf een tijd geleden een grote hoeveelheid 3cmc aangeschaft maar dat ga ik ook nog voor zeer lange tijd bewaren.

Bovenaan