HOT 7

Ketnoniesman

Bewuste gebruiker
Wil dit al een tijdje uitproberen, maar wegens gebrek aan informatie liet ik dit zo...
Ik heb me laten vertellen dat dit ietwat op 2c t 7 lijkt. Iemand ervaring mee ? of een leuke trip report ervan?

Grtz :sunglasses:

L

Lid 6909

Gast
Volgens mij word HOT7 in je lichaam afgebroken naar 2-ct-7 :wink:

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Pikhal is een goede start inderdaad maar sta er wel voor open dat Shulgin er ook naast kan zitten. Zo zijn er bijvoorbeeld ook discussies of 4-ACO-DMT geheel wordt omgezet in 4-HO-DMT of dat 4-ACO-DMT ook bijdraagt aan de beleving. Vaak is het speculatie maar probeer zoveel mogelijk verschillende bronnen te raadplegen.

sjaartrol

Bewuste gebruiker

tripkop

Belezen gebruiker
In de RC-community heerst het (half confirmed) vermoeden dat de meeste HOT7 in omloop gewoon 2c-t-7 is. Dus dan is de vraag of je lichaam het gewoon omzet weinig relevant.

Dat is volgens mij trouwens nooit echt onderzocht maar eerder een theorie die Shulgin opperde omdat de subjectieve effecten zo hard op elkaar lijken.

Pintho

Belezen gebruiker
Volgens mij word HOT7 in je lichaam afgebroken naar 2-ct-7 :::
make it your own name :cry:

azgaza

Badass junkie
tripkop zei:
In de RC-community heerst het (half confirmed) vermoeden dat de meeste HOT7 in omloop gewoon 2c-t-7 is. Dus dan is de vraag of je lichaam het gewoon omzet weinig relevant.

Dat is volgens mij trouwens nooit echt onderzocht maar eerder een theorie die Shulgin opperde omdat de subjectieve effecten zo hard op elkaar lijken.

Had ik ook al vernomen ja, en 2c-t-7 is in enkele gevallen al dodelijk geweest (zeker bij snuiven en dan al bij vrij normale doseringen) dus ik zou zeggen; pas ook extreem op met hot-7; ook al ís het 2c-t-7 of zet het zich er slechts in om, het zijn stoffen waar mee je geen dosis risico kán nemen.

Bovenaan