Horse-pak papiertje

Hallo allemaal,

Ik vond vanmorgen een opgevouwen papiertje met daarop de tekst " Horse-pak" en de afbeelding van een paard.
Hierin zit een zeer fijn wit poeder....

Kan iemand mij vertellen of dit een drug is en zo ja welk soort?
Ik denk zelf misschien heroine maar tegenwoordig zijn er zoveel varianten.

Ik hoop van iemand een eerlijke reactie te krijgen,

Alvast bedankt,
Bezorgde vader

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heroïne heb ik nooit in zo'n pakje gezien. Meestal cocaïne, maar als je zeker wilt weten dat het geen poedersuiker is, laten testen anders weet je het nooit.
We kunnen het ook niet ruiken vanaf hier :)

Sterkte/succes!

sejku

Experimenterende gebruiker
aangezien er een paard opstaat en het een fijn wit poeder inzit zou ik eerder duiden op ketamine.
alhoewel ik keta nog nooit gezien heb in een sealtje,
misschien kan een foto helpen?

Missyy23

Bewuste gebruiker
Lijkt me niet dat het keta is, gewoon een variant op de pony pack, heb ook seals met verschillende tekeningen en namen gehad, cocaine dus :)

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ketamine lijkt me toch niet zo ver gezocht aangezien dat oorspronkelijk een verdovingsmiddel voor paarden is. Cocaïne is inderdaad het meest voorkomend maar dat sluit niks uit natuurlijk.

Frank123

Wijs gebruiker
Voor de zekerheid even naar de dichtstbijzijnde testcentrum brengen! Zeer fijn wit poeder lijkt me geen coke te zijn, maar op uitsluitsel te krijgen even laten testen.

:mrgreen: nu wachten op de volgende nieuwe gebruiker die een topic opent: "GRR, mijn vader heeft mijn coke gevonden''

_shikantaza

Badass junkie
Testcentra testen alleen voor eigen gebruik. De bezorgde vader kan misschien aan zijn zoon of dochter vragen wat het is?

Missyy23

Bewuste gebruiker
Ik weet ook gewoon dat ik het ergens in de afgelopen paar jaar ben tegen gekomen zo´n horse-pak, weet nog omdat ik dacht 'huh, funny, keer wat anders dan een pony' haha, maar kan bij god niet herinneren of het nou coke of keta was.. :confused: wat het ook was het is iig niet bevorderlijk voor het geheugen :sunglasses:

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
dupont zei:
Testcentra testen alleen voor eigen gebruik. De bezorgde vader kan misschien aan zijn zoon of dochter vragen wat het is?
Bezorgde vader hoeft bij het testcentrum niet te zeggen dat het poeder van zijn kind is. :wink: Maar het lijkt me wel beter voor bezorgde vader om het eerst aan zijn kind te vragen en een goed gesprek te hebben en daarna pas eventueel naar het testcentrum te gaan.

Het uiterlijk van een sealtje zegt net zo weinig over de inhoud als de afbeelding op blotterpapier of de kleur van een gripzakje, al die spullen zijn gewoon vrij verkrijgbaar. Drugs zijn illegaal, drugsattributen niet.

harry1234

Newbie
Denk coke, dat is eigenlijk het gene dat het meest in sealtjes word verkocht, andere drugs worden vaker in grip zakjes verkocht naar mijn ervaring.

Ik heb zelf al vanalles gehad op m'n sealtjes, tot bulldogs en penguins toe :)

Bovenaan