12 uur is wel lang ... maar niet te lang.

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
DarkScope zei:nu wil ik nooit meer lsd proberen :P. Nee dat ook weer niet maar nu zit ik wel in over de duur, ook al ga je gewoon goed. Die shit kun je dus eigenlijk nooit op een feestje gebruiken want dan ben je de volgende ochtend om 10 uur ofzo pas uitgetript, dan kun je ook pas slapen neem ik aan. En zolang trippen, haat dat niet vervelen met alle gevolgen van dien? Bij paddos vind ik de 3-4 uur wel lang genoeg, lsd is dus ng 4 keer zolang .
Telefoon zei:@ stonie
Dood . op de lsd voelde het als Echt sterven!
Koud weg nix zien ogen open of dicht..
Zerlfs geen gedachten op de lsd!

angel-devil zei:sorry maar wat is: 2c-b![]()
lysergine25 zei:dan heb je niet echt goed gertript hoor Delirium dat moet je nog is over doen ..
12 uur lijkt er meer op.....
![]()
Telefoon zei:pak er de volgende keer 2 :P of 3![]()
Telefoon zei:LSD overdose is onmogelijk als je geen dealer hoeveel heid hebt.
ik bedoel 1000tripjes op sabbelen is een hele opgave![]()
Argulas zei:indeed. De LD50 is 12.000 ug. Dus dan moet ge toch al wa binnen hebben.
1ug = 0,000.001 gram
(Lethal Dose die 50% van de proefdieren heeft gedood)
Greetz, Argulas.
PSeze info komt van Erowid.
predictions of the average lethal dose for humans have ranged from 0.2 mg/kg to more than 1 mg/kg, administered orally.