hoofd vol en dan blowen

Vchip

Badass junkie
Hebben jullie ook weleens dat zo om de 2/3 maand je hoofd vol zit. Dat je dan een blowtje rookt en later tot een aantal inzichten komt? Inzichten die op het juiste moment komen en misschien wel de reden waarom je hoofd zo overvol zat? dat je in die maanden niet toe bent gekomen om te reflecteren, dat dit je hoofd vol maakte en dat het blowen een reflectiemoment uitlokte?

Hardcore_frk

Badass junkie
Hebben jullie ook weleens dat zo om de 2/3 maand je hoofd vol zit. Dat je dan een blowtje rookt en later tot een aantal inzichten komt? Inzichten die op het juiste moment komen en misschien wel de reden waarom je hoofd zo overvol zat? dat je in die maanden niet toe bent gekomen om te reflecteren, dat dit je hoofd vol maakte en dat het blowen een reflectiemoment uitlokte?
100 procent!

Soms lijkt het eerst een bad trip te worden, maar inmiddels weet ik heel goed naar die dwingende reflectie te kijken en zie ik zaken vanuit een ander, zachter perspectief (ik ben normaal gesproken vrij hard voor mezelf en mijn omgeving).

Dan kom ik er altijd wel uit met mijn gedachten en daarna valt er na zo'n 30-60 minuten een fantastische innerlijke rust over me heen.

Vchip

Badass junkie
precies wat ik ook ervaar :) ik denk dat voor mij om de twee maanden een lichte dosis paddo's (mexicaantjes) misschien wat beter is voor mijn longen. Heb het idee dat het reflectieve voortkomt uit de mix van tabak en hasj. Van hasj boter ga ik actief trippen en is het ook veel meer lichamelijker. ik ben alleen geen fan van tabak en roken ivm de mogelijke schadelijke gevolgen daarvan... Ben hard mijn best aan het doen om ditzelfde effect in nuchtere toestand met free-associatief schrijven en telmeditatie te bereiken.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
precies wat ik ook ervaar :) ik denk dat voor mij om de twee maanden een lichte dosis paddo's (mexicaantjes) misschien wat beter is voor mijn longen. Heb het idee dat het reflectieve voortkomt uit de mix van tabak en hasj. Van hasj boter ga ik actief trippen en is het ook veel meer lichamelijker. ik ben alleen geen fan van tabak en roken ivm de mogelijke schadelijke gevolgen daarvan... Ben hard mijn best aan het doen om ditzelfde effect in nuchtere toestand met free-associatief schrijven en telmeditatie te bereiken.

Pure wiet/hasj vapen bevalt mij prima, en is minder slecht voor je lichaam aangezien geen tabak nodig is. :)

Blauweaap

Badass junkie
Ik ervaar dit 0,0 zou wel iets met tolerantie te maken hebben. Ook nooit zo iets ervaren wel ooit stemmen gehoord bij mijn eerste jonko. Ben ook meer een gezeligheid smoker lekker borreltje erbij heerlijk.

Bovenaan