Honey slides

matthijs

Badass junkie
Honey slides. Ik heb een paar jaar geleden gelezen, in een artikel over Neil Young, een recept voor honey slides gelezen. 1 lepel is sterker dan heroine :rolleyes: ...
Heeft iemand hier ervaring mee. Ik ben namelijk wel heel erg nieuwsgierig al een paar jaar maar ik vergeet het steeds hier te posten :P
Hier staat nog een stukje: http://www.thrasherswheat.org/rns/honeyslides.htm

matthijs

Badass junkie
Het album "On the beach" is onder invloed daarvan gemaakt. In een live versie van motion pictures verklapt hij het recept.

caatje

Badass junkie
mathijs zei:
Ja. :)
Maargoed...ik heb eigenlijk het liefst wat ervaringen enzo...ben niet graag de eerste :P

ach joh, wie weet boor je wel een nieuwe rage aan haha. maar sorry ik kan je er niet mee verder helpen. Misschien dat een kennis van mij t wel eens wil proberen. Ik ga dr morgen gelijk polsen. (zij is een doorgewinterde gebruiker en altijd in voor iets nieuws)

Aquilta

Experimenterende gebruiker
zekers :) ik ga ze morgen ook zeker even maken. Zal kijken of ik er een film van kan maken. Als het effect sterker is dan gewoon blowen dan dank ik u zeer :stoned:

Aquilta

Experimenterende gebruiker
scheelt niet veel. IK werd er ontzettend misselijk van en heb een tijdje op bed gelegen. Maar kan ook zijn omdat er een aardige hoeveelheid andere drugs in mijn lichaam zat en ben ook niet zo'n fan van honing maar ik ga het zeker nog een keer proberen.

mushiemadness

Belezen gebruiker
Aquilta zei:
scheelt niet veel. IK werd er ontzettend misselijk van en heb een tijdje op bed gelegen. Maar kan ook zijn omdat er een aardige hoeveelheid andere drugs in mijn lichaam zat en ben ook niet zo'n fan van honing maar ik ga het zeker nog een keer proberen.

bumber
mss volgende keer proberen zonder al die andere drugs in je systeem?

caatje

Badass junkie
Blaatkip zei:
Is dit een harddrug? daar blijf ik nl. vanaf :flushed:
bloos? waarom? Maar nee tis wiet en honing op een bepaalde manier verwarmd. Lees anders t recept dan snap je hoe t wordt gemaakt.

matthijs

Badass junkie
Oh jezus. Mazzel dat ik mijn eigen topic weer eens lees :P
Was helemaal vergeten dat ik dit nog eens wou proberen. Na mijn eindexamens en mijn vakantie daarna horen jullie het!

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een vriend van me uit canada heeft dit gister geprobeerd, hij werd zo stoned als een garnaal! :mrgreen:
Dit was gewoon met een plant die hij ergens in het bos had gevonden, dus niet eens een op THC doorgefokte soort.

Als mijn planten rijp zijn ga ik dit ongetwijfeld ook proberen, dan horen jullie t nog wel :mrgreen:

greets!

Bovenaan