Hoge Inname Base Coke

Senseo

Experimenterende gebruiker
Iemand ervaring met een te hoge inname van base coke? Ongeveer 5g coke werd gewassen met ammoniak. Dat is op een avond bijna helemaal opgebruikt door 1 persoon met weinig coke ervaring. Persoon heeft dus geen tolerantie opgebouwd. Buiten een strakke borst en bezorgdheid vallen de symptomen mee. Hartslag 70-85 in rust. Benzo Alprazolam 1x ingenomen.

Iemand ervaring mee?
Wanneer is er een hoog risico op hartinfarct?

_shikantaza

Badass junkie
Iemand ervaring met een te hoge inname van base coke? Ongeveer 5g coke werd gewassen met ammoniak. Dat is op een avond bijna helemaal opgebruikt door 1 persoon met weinig coke ervaring. Persoon heeft dus geen tolerantie opgebouwd. Buiten een strakke borst en bezorgdheid vallen de symptomen mee. Hartslag 70-85 in rust. Benzo Alprazolam 1x ingenomen.

Iemand ervaring mee?
Iemand zonder tolerantie zie ik echt niet 5g crack op een avond wegzetten. Misschien als het erg versneden is.

Het is een grote hoeveelheid, en Coke is slecht voor het hart. Iemand die zich zorgen maakt over hartproblemen kan beter helemaal geen Coke gebruiken.

Neo-Shulginist

Badass junkie

Iemand ervaring mee?
Het is lastig om een grens aan te geven wanneer er precies een 'hoog' risico op een hartinfarct ontstaat. De context speelt ook mee. Ik zou zeggen dat elke recreatieve hoeveelheid cocaïne een verhoogd risico geeft op hartproblemen. Daarnaast kan cocaïne in een overdosis ook een hartinfarct veroorzaken. Dan speelt ook de vraag mee hoe snel je het gebruikt. De genoemde hoeveelheden zijn in ieder geval meer dan genoeg om hartproblemen te krijgen. Ik zou zeggen dat je bij 1+ gram per dag sowieso al in de gevarenzone zit.

Senseo

Experimenterende gebruiker
Iemand zonder tolerantie zie ik echt niet 5g crack op een avond wegzetten. Misschien als het erg versneden is.

Het is een grote hoeveelheid, en Coke is slecht voor het hart. Iemand die zich zorgen maakt over hartproblemen kan beter helemaal geen Coke gebruiken.

Gaat er niet wat verloren bij het kuisen met ammoniak?

Het is lastig om een grens aan te geven wanneer er precies een 'hoog' risico op een hartinfarct ontstaat. De context speelt ook mee. Ik zou zeggen dat elke recreatieve hoeveelheid cocaïne een verhoogd risico geeft op hartproblemen. Daarnaast kan cocaïne in een overdosis ook een hartinfarct veroorzaken. Dan speelt ook de vraag mee hoe snel je het gebruikt. De genoemde hoeveelheden zijn in ieder geval meer dan genoeg om hartproblemen te krijgen. Ik zou zeggen dat je bij 1+ gram per dag sowieso al in de gevarenzone zit.

Hij heeft het nog niet vaak gedaan. Bij deze keer had hij totaal geen zelfcontrole meer. Zijn bloeddruk was op een bepaald moment 180/92 en dan verlaagde het naar 168/92. Ik maakte mij echt zorgen. Dankjewel voor de reacties.

SoulAssassins

Badass junkie
Crack is veel agressiever dan snuifcoke ,lijk me sterk dat hij 5 gram overleefd.
Bij een halve gram zit ik al redelijk vol maar zit dan wel rustig 6 uur te chinezen op me gemak met zero tolerantie,dit is dan wel 87% puur.
Mooie crystallen die ook blinkt en recht van het blok ,als hij dat had gerookt cq freebase lag hij naar 1 gram al omver ,dus of hele slechte coke of gewoon slecht uitgekookt waardoor er nog teveel snuifcoke zit in de base en dus giga verloren gaat zonder effect

lassieSosa

Newbie
Hij heeft het wrschijnlijk niet goed gerookt waarschijnlijk flink verbrand en Wrdoor 90% van de base veranderd in verbrandafval . 5gram pure crack roken op 1 avond overleeft niemand zonder enige tolerantie

Bovenaan