Coke kopen in Berlijn

DMLL

Newbie
Hey iedereen!

Binnenkort ga ik met mijn vriendin naar Berlijn voor 6 dagen. ik hou van de techno scene, raves etc dus dit gaan we zeker ook doen in Berlijn. Ik gebruik meestal M3 op zo'n feestjes maar heb het altijd al op voorrand gekocht, nooit op een feestje zelf (niet principieel eerder toevallig altijd genoeg bij). Ook al 2 keer coke voorgesteld gekregen, iemand had dit bij en deze persoon was te vertrouwen.

Nu wil ik zeker ook iets gebruiken in Berlijn maar neem dit natuurlijk zelf niet mee aangezien ik met het vliegtuig ga dus moet ik daar iets kopen. Hebben jullie ervaring met bv coke kopen in een club zelf? Hoe kan je er vertrouwen in hebben dat ze je geen gevaarlijke shit verkopen? Of dat iets niet versneden is met veel te sterke stoffen? of dat het überhaupt coke is?? Graag tips en niet 'zou je beter niet doen' want ik ga het wel doen so help me out please :kissingcat: bedankt!

Nihilist88

Badass junkie
Hier is nooit zekerheid over, het valt zelfs via online vendors al veelvuldig voor, dat je spul onzuiver is of niet is wat het hoort te zijn. Bij een onbekende straatdealer is de kans nog groter om betot te worden en is, zoals @dupont zegt, testen dé enige manier om te weten welk spul je hebt en in welke percentage. Maar ik kan dit als Belg zijnde, al niet doen hier, dus weet überhaupt niet of zo'n drugstest-centra bestaan in Duitsland, maar denk het niet en dat Nederland hier uniek in is.
Ook al 2 keer coke voorgesteld gekregen, iemand had dit bij en deze persoon was te vertrouwen.
Aan wat leid je dit af? Was dit in Berlijn, waar je ook nu hene gaat?

PS. Is de wetgeving in Duitsland, rond drugs, niet aan de strenge kant?

Heb sowieso zieke fun ginder😄

Cerberus

Wijs gebruiker
Hoe kan je er vertrouwen in hebben dat ze je geen gevaarlijke shit verkopen? Of dat iets niet versneden is met veel te sterke stoffen?

Heel simpel: totaal niet.
Of een testkit meenemen naar de club zelf en niet binnenraken omdat de security denkt van wtf?!

Snap dit soort vragen niet, waarop het antwoord overduidelijk is.

Allerbeste kun je een stuk overkopen van iemand waar je "bevriend" mee raakt en die het zelf neemt en ok eruit blijft zien en zegt dat het goed werkt, dat is nog het beste om te weten dat je iig niet direct slecht gaat. (Maar kan nog altijd versneden zijn met iets uber giftig natuurlijk)

DMLL

Newbie
Hier is nooit zekerheid over, het valt zelfs via online vendors al veelvuldig voor, dat je spul onzuiver is of niet is wat het hoort te zijn. Bij een onbekende straatdealer is de kans nog groter om betot te worden en is, zoals @dupont zegt, testen dé enige manier om te weten welk spul je hebt en in welke percentage. Maar ik kan dit als Belg zijnde, al niet doen hier, dus weet überhaupt niet of zo'n drugstest-centra bestaan in Duitsland, maar denk het niet en dat Nederland hier uniek in is.
Ook al 2 keer coke voorgesteld gekregen, iemand had dit bij en deze persoon was te vertrouwen.
Aan wat leid je dit af? Was dit in Berlijn, waar je ook ni hene gaat?

PS. Is de wetgeving in Duitsland, rond drugs, niet aan de strenge kant?

Heb sowieso zieke fun ginder😄
Nee die 2 x was in Gent, omgeving en mensen kende ik goed. Ja heb ook al gehoord dat het in Duitsland strenger is dan hier maar ga me sws nog wat beter informeren hier over. En bedankt!!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Eerst afwachten hoeveel mensen neervallen en zich gedragen voor je iets koopt..
Een testkit is legaal maar zal wel vragen oproepen :😜

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: DMLL

DMLL

Newbie
Heel simpel: totaal niet.
Of een testkit meenemen naar de club zelf en niet binnenraken omdat de security denkt van wtf?!

Snap dit soort vragen niet, waarop het antwoord overduidelijk is.
Ik heb er geen ervaring mee, daarom vraag ik het op een forum haha

Nihilist88

Badass junkie
Nee die 2 x was in Gent, omgeving en mensen kende ik goed. Ja heb ook al gehoord dat het in Duitsland strenger is dan hier maar ga me sws nog wat beter informeren hier over. En bedankt!!
Ah ké, maar beste situatie zou zijn, dat je in Berlijn of elders in Duitsland, iemand kent of op aanraden van een vriend/kennis, die daar dan voor zorgt. Maar anders, in Duitsland spul kopen van totale vreemden, met nul ervaring van kennissen/vrienden, met deze dealer...het is en blijft sowieso riskant, in beste geval is de zuiverheid veel te laag en gemengd met onschuldig opvulmiddel, maar evenzeer ist aangelengd met vergif, je moet maar is totaal fout gaan daar op die rave in Berlijn.
Ik zou het nooit aannemen, van eender welk leip figuur op straat, als ik de achtergrond niet ken, geen linken zijn met bekenden.

Choose smart😉

Anunnaki

Wijs gebruiker
"Hoe kan ik er vertrouwen in hebben dat een vage duitser die ik nog nooit gezien heb in mijn hele leven mij geen troep verkoopt?"

Ja hoor🤣

ljuv

DF-koningin
Zelf meenemen. Doe ik ook altijd.
Met het vliegtuig ja? Waaghalsje bende ook he..

Hey iedereen!

Binnenkort ga ik met mijn vriendin naar Berlijn voor 6 dagen. ik hou van de techno scene, raves etc dus dit gaan we zeker ook doen in Berlijn. Ik gebruik meestal M3 op zo'n feestjes maar heb het altijd al op voorrand gekocht, nooit op een feestje zelf (niet principieel eerder toevallig altijd genoeg bij). Ook al 2 keer coke voorgesteld gekregen, iemand had dit bij en deze persoon was te vertrouwen.

Nu wil ik zeker ook iets gebruiken in Berlijn maar neem dit natuurlijk zelf niet mee aangezien ik met het vliegtuig ga dus moet ik daar iets kopen. Hebben jullie ervaring met bv coke kopen in een club zelf? Hoe kan je er vertrouwen in hebben dat ze je geen gevaarlijke shit verkopen? Of dat iets niet versneden is met veel te sterke stoffen? of dat het überhaupt coke is?? Graag tips en niet 'zou je beter niet doen' want ik ga het wel doen so help me out please :kissingcat: bedankt!
Ken je toevallig mensen in Berlijn? Ik heb vaker gewoon bij Duitse dealers gehaald. Dat is, voor zover ik weet, niet meer of minder betrouwbaar dan ongetest spul van Nederlandse dealers. Wel woonden er altijd vrienden van me in Berlijn die dus al spul kochten van die dealers. Op feesten zelf kopen zou ik namelijk sowieso niet snel doen, ook in Nederland niet. Maarrrrr de rave scene is wel groot daar dus het zal ook niet moeilijk zijn, wel onveiliger waarschijnlijk. Overigens heb ik me ook zonder zooi op bij Duitse raves MEER dan prima vermaakt. Have fun in elk geval!

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Met het vliegtuig ja? Waaghalsje bende ook he..

Ken je toevallig mensen in Berlijn? Ik heb vaker gewoon bij Duitse dealers gehaald. Dat is, voor zover ik weet, niet meer of minder betrouwbaar dan ongetest spul van Nederlandse dealers. Wel woonden er altijd vrienden van me in Berlijn die dus al spul kochten van de dealers. Op feesten zelf kopen zou ik namelijk sowieso niet snel doen, ook in Nederland niet. Maarrrrr de race scene is wel groot daar dus het zal ook niet moeilijk zijn, wel onveiliger waarschijnlijk. Overigens ook zonder zooi op Duitse raves me MEER dan prima vermaakt. Have fun in elk geval!
Oh dat had ik niet gelezen. Ga altijd mit das Auto.

• Haha
Waarderingen: ljuv
Bovenaan