Hoffman-zegels.

Russ

Experimenterende gebruiker
Zijn alle hoffman-zegels even sterk?
Ik ga er binnenkort een aantal kopen van mijn neef, we zijn al heel ons leven hele goeie vrienden dus ik vertrouw hem wel en hij vertelde me dat het om 350mics per zegel ging, wat mij heel extreem lijkt, langs de andere kant heeft hij 16u liggen trippen op 1 zegel ervan, is dit bullshit of mogelijk?

Russ

mhm, dat is wat ik ook vermoed...

Is het überhaupt wel mogelijk om 350mics op 1 zegel te hebben?

pascal828

Badass junkie
Het is wel mogelijk. Maar ik acht de kans klein dat het echt zo is.

Laat het gewoon testen voor de zekerheid. :)

gamezz

Bewuste gebruiker
zoiezo testen , uit je vraag veronderstel ik dat dit je eerste keer is?
moesten die zegels echt 350mics zijn zou dit voor een eerste keer nogal hard kunnen aankomen.

Einstein

Badass junkie
Als jij precies die ene geluksvogel bent die toevallig 350 µg te pakken heeft gekregen, wil je die niet in één keer naar binnen werken als dit je eerste keer is, ook al is de kans klein dat dat echt zo is. Gewoon testen die handel, de print zegt doorgaans meer over de artistieke voorkeuren van de maker dan over de hoeveelheid LSD die op de zegels zit.

Russ

Het zou mij inderdaad verbazen moesten er daadwerkelijk 350 mics opzitten, in ieder geval ga ik eerst een kleine halve pakken voor m'n eerste keer. Is het normaal dat dan bij een normale hoeveelheid zoals 100 of 150 mics iemand met een klein beetje ervaring een trip van 16 uur heeft?

spacelord

Wijs gebruiker
Ik heb 1x een hoffman van 200-250µg gehad. Is de sterkste die ik ooit heb weten te bemachtigen en ben er zon 14-16 uur op gegaan. 350µ lijkt me zwaar overdreven, deel dat maar zeker door 2 :wink:

Russ

hmmm, misschien een misverstand, mijn neef wist me net te vertellen dat de zegels dubbel bedrukt zijn, kan dit een verklaring zijn? Dat het dan een normale dosis zou zijn maar dan x2 omdat ze dubbel bedrukt zijn? Of ben ik gewoon heel naïef en krijg ik average stuff verkocht?

Einstein

Badass junkie
Ik heb zojuist de WC dubbel bedrukt.

Zegels kunnen niet "dubbel bedrukt" worden, dat is je reinste bullshit.

Tomaat

Bewuste gebruiker
Met vrienden en dealers kun je zeggen: kies je andere. Met je neef ligt dat helaas iets moeilijker.

Tripper

Wijs gebruiker
Ik heb ooit een jubileum trip gehad, dat was ook een Hofman, daar zat 350 op, dat was wel dik 22 jaar geleden, oeps, trip ik al zo lang. Dat was ter ere van het 50 jarig bestaan van LSD. Maar er zijn zoveel Hofmannetjes, iedereen kan die Blotters online kopen.

En natuurlijk kan er zoveel LSD op een zegel, LSD weegt bijna niks.

Tripper

Wijs gebruiker
Einstein zei:
Tripper zei:
En natuurlijk kan er zoveel LSD op een zegel, LSD weegt bijna niks.
Natuurlijk. Er zou ook 10.000 µg op een zegel kunnen. Betekent echter niet dat die zegels echt bestaan.

Trips van 10.000 niet nee. :tearsofjoy: Maar het kan idd wel. Nee, vandaag de dag geloof ik niet in zegels van 350. De laaste goeie zegels waren de Maya's van 170-190µg.

spacelord

Wijs gebruiker
Einstein zei:
Ik heb zojuist de WC dubbel bedrukt.

Zegels kunnen niet "dubbel bedrukt" worden, dat is je reinste bullshit.

Ik had ook dubbel bedrukte hoffmans, dat wil gewoon zeggen een dubbele print, dus op voor-en achterkant. Geen dubbele dosis ofzo :tearsofjoy:

Russ

Ok. Ik schatte de kans al niet erg groot in dat het echt zulke sterke zegels zouden zijn. Bedankt voor de info :)

Bovenaan