Hoeveelheid voor Acid...

Intoxicated

Wijs gebruiker
okay dan, er was mij doen geloven dat het niet zo verschrikkelijk moeilijk was, dat je uiteraard wel opgeleid moet zijn. Maargoed dan vraag ik wel af wie de acid maakt die ik had... als er maar zo weinig mensen zijn die dat kunnen... hmmm

Bal0n

Badass junkie
Er zijn maar een paar labs in Europa. Ik denk dat ze op 1 hand te tellen zijn, geld ook voor Amerika :).

Bal0n

Badass junkie
Voor zover ik weet, wordt het nog steeds zoals vroeger gedaan. De labs gaan een jaar open, misschien wat langer, maken een shitload aan LSD en gaan dan weer een geruime tijd dicht. Om zo ontdekking te voorkomen.

Jeller

Badass junkie
300 lsd trips is toch ongeloofelijk veel :openmouth:
dan ga je toch ongeloofelijk hard, of is het zo dat je boven de 500ug de trip niet harder maar alleen langer wordt? dan heb je dus zo'n harde trip van een week ofzo :confused:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Jeller zei:
300 lsd trips is toch ongeloofelijk veel :openmouth:
dan ga je toch ongeloofelijk hard, of is het zo dat je boven de 500ug de trip niet harder maar alleen langer wordt? dan heb je dus zo'n harde trip van een week ofzo :confused:

Ligt aan je gestel en tolerantie,maar ik denk dat het boven de 600ug
niet echt veel gekker kan worden.Moet je het wel tegelijk nemen en niet verspreid.Maar dan komt er wel veel gekte op je af de eerste 2 uur.maar veel langer dan 12 uur zal je niet trippen mits je bij neemt en zo rekt..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
XerXoX zei:
LSD Related Death of an Elephant

The 7000-pound bull elephant named Tusko was injected with a huge dose of LSD (297 mg) :openmouth: into one buttock with a dart rifle.

WTf http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_history4.shtml

Arme olifant ne trip van zen leven hehe

Toen werd ie jumbo en kon ie vliegen :wink:
Maar vieze streken van die cia gast,net zoals mensen met lsd drogeren zonder dat ze het weten.Vind ik poging tot doodslag.Lui die dat flikken in het uitgaansleven mogen ze van mij een nekschot geven.

Bovenaan