Hoeveelheid Pillen

KaterXXL

Newbie
Beste DF'ers,

zo'n 5 maanden geleden heb ik voor het eerst XTC uitgeprobeerd. Dit beviel erg(!) goed, en heb het daarna nog een keer gedaan. Vanavond ga ik echter bij een vriendin van mij weer aan de pillen, en heb voor mijzelf nu 5 pillen van elk 130-150 mg. De eerste keer had ik 3 van ~100mg en de tweede keer 5 van 130-150mg. Dit ongeveer verspreid over +/- 10 - 12 uur tijd.

Wat mij echter opvalt is, dat de mensen op dit forum ( wat ik zo lees in tripverslagen etc. ), max. 1 á 2 ( heel soms 3 ) pillen nemen. Mijn vraag : Waarom?

Echt alleen om de schade zo beperkt mogelijk te houden, of nog om andere redenen?

Ik zie namelijk de space van de pillen in 2 delen. Het eerste deel van de space duurt tot de 3e pil, het love gevoel, de energie, lekker dansen etc. Maar na de 3e pil en een paar blows, ga je zo kei en keihard en begin je ook te hallicuneren. Dat laatste deel vind ik mindstens even vet als het eerste deel van de space. Dus is het niet onwijs zonde om "maar" 1 á 2 pillen per avond te slikken?

/discuss

KaterXXL

S0s_90

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Je lichaam ontvangt de MDMA en verwerkt dat, als je veel MDMA pakt, maakt je lichaam dit tot MDA, en daar ga je van hallucineren.

You took to much man, way to much!

KaterXXL

Newbie
Dat ligt eraan hoe je het bekijkt toch?
Als de MDMA in je lichaam tot MDA wordt omgezet, ga je hallucineren. Maar wat nou als ik deze "bijwerking" nou enorm vet vind?

Intoxication

Bewuste gebruiker
KaterXXL zei:
Als de MDMA in je lichaam tot MDA wordt omgezet, ga je hallucineren. Maar wat nou als ik deze "bijwerking" nou enorm vet vind?
then try candyflipping :wink:

cropp

Badass junkie
Intoxication zei:
KaterXXL zei:
then try candyflipping :wink:
Of met truffels...

Hallicuneren van 6 pillen is niet bepaald de aangenaamste manier om te hallicuneren...

Oom Klaas

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Je lichaam ontvangt de MDMA en verwerkt dat, als je veel MDMA pakt, maakt je lichaam dit tot MDA, en daar ga je van hallucineren.

Onzin.
Je lichaam zet sowieso 7% van de mdma om in mda, alleen als je extreem veel mdma neemt bouw je pas een hoog genoeg mda niveau op om daarop te kunnen trippen. Heeft niets met een teveel aan mdma te maken, alleen ben je gewoon dom om mdma te nemen om het mda effect te krijgen want dat krijg je toch niet. De hallucinaties krijg je wel maar het is totaal anders dan mda in z'n originele vorm, mda.

Fantan

Experimenterende gebruiker
hoef niet te hard naar de klote dus vind max. 2 wel genoeg !
maar da;s mijn mening..

MIA-1985

Wijs gebruiker
5 xtc pillen is erg veel, zeker als je zoiets de eerste keer doet, dat je dat nodig hebt zeg? :)

Waarom probeer je geen 2C-B? Dat is bij hoge dosering (boven 15 mg) een tripmiddel, bij een lagere dosering (tot ca 12 mg) lijkt het effect op dat van MDMA (euforiserend en stimulerend).
Tis niet precies hetzelfde, maar is zeker het proberen waard.

KaterXXL

Newbie
ik zou werkelijk geen flauw idee hebben waar ik 2c-b vandaan moet halen.. volgens mij ken ik niemand die dat gebruikt :openmouth:

Bovenaan