Hoeveelheid 2cb

verslapen

Newbie
Heyhoi!

ik ga binnenkort naar liquicity (joepie!) en zit er aan te denken daar weer eens 2cb te gebruiken. Heb het al een paar keer geprobeerd met wisselende uitkomsten. Ik ben er 2 keer best angstig van geworden omdat het veel te intens was en 2 keer juist heel lacherig en toen was het heel mild.
Normaal gesproken gebruik ik op festivals vaak 3-MMC/3-CMC of speed. Maar omdat ik liquicity zo chill vind wil ik graag een dagje gewoon lekker viben met wat milde visuals en me chill voelen.

Hebben jullie tips voor de perfecte dosering?

(note: de laatste keren dat ik 2cb heb gebruikt is 3+ jaar geleden dus ik weet niet echt meer wat voor dosering ik toen heb genomen)

Draak Snaak

Newbie
Een perfecte dosering kunnen en mogen wij niet geven. Wij hebben namelijk geen idee wat er in jouw pil zit.

Ik zou je sterk aanraden om je 2cb te laten testen om er zeker van te zijn dat het zuivere koek is en de werkzame stof niet aan de hoge kant ligt. Rond 10mg is gemiddeld voor een pil. Echt, laat je pillen testen aub!!! Met 2cb pillen wordt nog wel eens geknoeid namelijk.

Ik herken het lacherige heel goed bij lage doseringen, en herken het angstige / overweldigende ook. Het verschil tussen een milde / gemiddelde en een zware trip is erg klein. Bij een paar mg teveel, oftewel minder dan een kwartje, kan de trip al snel intens worden.Mijn ervaring is dat een te hoge dosis in een publieke omgeving zoals een festival zeer onprettig kan zijn!

Daarom kan ik jou alleen aanraden om, met jouw geteste pil, met een heel voorzichtige instapdosis te beginnen. Beter “safe” & underwhelming dan net iets teveel en (f*ckng) slecht gaan.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @verslapen , welkom op het forum!

Goed advies al van @Draak Snaak . De 2-CB markt is een tijdje lang best vervuild geweest. Het is dus echt belangrijk om je pillen te laten testen. Zowel om zeker te zijn dat je geen rommel naar binnen gooit maar ook om goed te kunnen doseren.

Als je nog niet zoveel ervaring hebt met tripmiddelen is het misschien wel een goed idee eerst nog eens in een thuissetting 2-CB te gebruiken. Tripmiddelen kunnen op een feestje soms best heftig binnen komen vanwege alle indrukken, geluiden en activiteiten om je heen.

Een dosering van 10mg is voor 2-CB wel een goede dosering om het middel te leren kennen. Als je wat meer echte trippy effecten wenst zou je richting de 15-20mg kunnen gaan.

Neem lekker je tijd en doe het rustig aan! Precies zoals @Draak Snaak zegt kun je beter iets te voorzichtig dan iets te ruig doseren.

Veel plezier gewenst op je feestje!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Boven de 15 zou ik persoonlijk niet doen in een festival/feest-setting.
Die 15-20 was inderdaad voor een thuissetting. Met relatief weinig ervaring zou ik op een festivalsetting ook onder de 15 blijven.

Ik heb zelf wel eens 26mg gedaan op een feestje maar dat was wel na jarenlange ervaring met verschillende tripmiddelen. Gewoon voorzichtig en/of thuis beginnen dus!

Bovenaan