Hoeveelheid 1e keer speed

Danique

Newbie
Hey,

Zaterdag wil ik voor de eerste keer speed gaan gebruiken.

Vraag me alleen af wat een "normale" hoeveelheid is wanneer je voor het eerste gebruikt. En kan ik beter een pil nemen of snuiven?

:wave:

xxx Danique

Colaiuta

Bewuste gebruiker
zou niet te wild doen....

gewoon een lijn nemen zou ik zeggen... ben je wel even zoet. Mocht het nou echt stopverf zijn, kan je altijd nog bij pakken, ik raad je zeker niet meer dan een halve gram aan.

veel plezier

Psykaholik

Wijs gebruiker
Colaiuta zei:
zou niet te wild doen....

gewoon een lijn nemen zou ik zeggen... ben je wel even zoet. Mocht het nou echt stopverf zijn, kan je altijd nog bij pakken, ik raad je zeker niet meer dan een halve gram aan.

veel plezier
geen 0.5 gram per lijn he :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Danique

Newbie
bedankt allemaal! gaat helemaal goedkomen! ga straks naar defqon dusss... moet het de hele dag nog volhouden..

xxx

Colaiuta

Bewuste gebruiker
die ervaring heb ik toch echt niet

na een paar keer ga je de negative effecten van die rotzooi merken ,mijns inziens

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Colaiuta zei:
die ervaring heb ik toch echt niet

na een paar keer ga je de negative effecten van die rotzooi merken ,mijns inziens
Mijn inziens ook,dat het rotzooi is,maar wel lekkere rotzooi helaas :mrgreen:

luf10tje

Experimenterende gebruiker
Danique zei:
bedankt allemaal! gaat helemaal goedkomen! ga straks naar defqon dusss... moet het de hele dag nog volhouden..

xxx

Ooh dat lijkt me minder slim in die hitte... Droog je nog sneller uit jah... Ben dr ook geweest, helemaal nuchter :grin: :grin: :grin: :grin: (mjah tis toch minder leuk zonder iets op...........)

Bovenaan