Hoeveel kosten LSD blotters?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Een heeeel ruim begrip dus.

Het is nogal klote,
ik kan alleen nog aan zegels kome als ik grote inkoop doe.

En voor de rest kan ik geen ene dealer vinden..

Beetje jammer dus.

Wacky

Badass junkie
Dan koop je ze in het groot in en ga je goed werk verichten voor de wereld door ze zelf goedkoop te verkopen.
Maak maar een nieuwe post waarin je niet omzichtig gaat vragen om LSD, maar waarin je het gaat aanbieden :tongueout:

Nibiru

Bewuste gebruiker
Ja maar die dealer wilt geen losse verkopen,

Dus ik kan ook niet weten of ze goed zijn.

Beetje raar allemaal dus.

azgaza

Badass junkie
Ik heb dat probleem nooit zo meegemaakt, maar voor een 50-150 ug zegel betaal ik meestal rond de 5 euro, als ze sterker zijn soms 6-7 euro per zegel, bij losse inkoop van kleine hoeveelheden is dat geloof ik wel gemiddeld. Op feestjes vaak ietsje goedkoper.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Ik denk dat ik maar snel naar een GOA feest ga ofzo, om daar maar even in te kopen haha.

Of een andere dealer tegenkomen..

de GT

Bewuste gebruiker
ik mocht willen dat ik zulke hoog gedoseerde voor die prijzen tegenkwam.
zelfs bij 100st. betaal ik nog teveel zie ik alweer :openmouth:

Oom Klaas

Badass junkie
Als er over pillen zo gepraat word, "die blauwe dollartekens hebben 70 mg mdma" dan word je afgezeken waarom met zegels niet dan. Er zullen in verhouding wel minder verschillende in omloop zijn maar zekerheid heb je niet. Of het moet van jullie dezelfde bron zijn.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
TrippyShit zei:
Waar kan zoiets door komen dan? Zuiverheid?

Als ik die vent mag geloven zou het aan het kristal liggen, heb hier ook wel eens gelezen dat er wel redelijk wat verschillende klasse kristallen zijn(7 ofzo). En dit zou dan erg zuiver wit kristal moeten zijn. Maar dat kun je niet bewijzen en ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven.

Maar uit eigen ervaring, ik heb wel een groot verschil gemerkt tussen verschillende zegels. Dus daar moet wel een reden voor zijn.

hallotje

Bewuste gebruiker
50 u/g maar ? 4 van dit is (dus 200uG) na mijn weten vele malen sterker dan 1 gehele maya 180uG... Mischien dat het aan me koppie ligt dat ik dan 4 zegels in me mond heb!

Mischien ook deze AH eens laten testen maar ik vind ze goed te vergelijken met shiva's die ik wel eerder gekent heb :rock:

tripkop

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
TrippyShit zei:
Waar kan zoiets door komen dan? Zuiverheid?

Als ik die vent mag geloven zou het aan het kristal liggen, heb hier ook wel eens gelezen dat er wel redelijk wat verschillende klasse kristallen zijn(7 ofzo). En dit zou dan erg zuiver wit kristal moeten zijn. Maar dat kun je niet bewijzen en ik weet ook niet wat ik ervan moet geloven.

Maar uit eigen ervaring, ik heb wel een groot verschil gemerkt tussen verschillende zegels. Dus daar moet wel een reden voor zijn.

De reden dat je soms verschil voelt heeft te maken met onzuiverheden die naast de LSD op de blotter zitten. Dit zijn over het algemeen stoffen die ontstaan door het degraderen van de LSD door blootstelling aan de lucht, aan warmte, etc. Het kan dus best zijn dat je een geweldige cleane trip hebt op een bepaald soort zegels en 2 maanden later op dezelfde soort plots een stuk meer last hebt van een onaangename bodyload.

azgaza

Badass junkie
DrippTone zei:
gNuxx zei:
die zijn toch +/-50mcs?

Dat zijn ze ja, maar ze voelen inderdaad als 100 aan zoals hier boven ergens al is gepost. Vreemde zegeltjes maar wel lekker. :P

De omschreven zegels had ik ook en ik test resultaten er van liepen tussen de 50 en 70 ug, maar ik deel de mening dat die zegels sterker voelden dan ze zouden moeten zijn, vooral toen ik er 4.5 nam :hearteyes:

Bovenaan