Hoeveel kost het gemiddeld?

poezie

Newbie
Hoihoi, ik heb vroeger speed genomen, maar nu al enkele jaren niet meer, en ik kreeg de speed ook altijd van een vriendin, nu heb ik wat speed gevraagd aan een kameraad van me. Nu was mijn vraag hoeveel speed je ongeveer krijgt voor 50€... Ik wil niet in't zak gezet worden.
Groetjessssssss.

mattskovic

Wijs gebruiker
meestal tussen de 5-10 euro de gram

de rommel begint van 0euro tot een 5 à 6 euro

voor 6 tot 10 euro heb je meestal goede stuff :grin: al vind ik 10 euro wel wat veel voor speed :grin:

Tony Montana

Belezen gebruiker
Meestal betaal je 5 euro per gram. Dus dan is 10 gram 50 euro.
Soms betaal je minder.... maar dan neem je ook meer af.

Ik betaal zelf altijd 50 euro voor 10gr verse pasta. (haal altijd pasta)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de meeste betalen altijd nog gewoon tussen de 10 en 12,50 per losse gram ...

5 euro ..... dan heb je gewoon mazzel als je uberhoudt al pep is.

Groet

Stonie

pythregius

Bewuste gebruiker
hier kost speed bijna altijd 7.50 per gram, dit is altijd goede speed bij deze personen, ook ken ik iemand die probeert speed te verkopen hij heeft alleen niet veel klanten en kan maar niet meer erbij krijgen, toch blijft hij er heilig in geloven dat hij het voor 10 euro moet verkopen :wave: wat een dumb ass want dat is ie ook echt :P

Tony Montana

Belezen gebruiker
sjees... wat hebben sommigen tering dure shit hey.
kolere... 10 euro per gram. Wat zit er bij door dan? Gouden flakes?

Waar ik het vandaan haal is het +/- 5 euro verkoop prijs. En het is klasse pep. Zoals ik al zei in mijn vorige post.

Serenity

Badass junkie
Tony Montana zei:

Waar ik het vandaan haal is het +/- 5 euro verkoop prijs. En het is klasse pep. Zoals ik al zei in mijn vorige post.

Inclusief blowjob niet te vergeten.

Paddo100

Bewuste gebruiker
meestal is een gram 6-7 euro.

als je meer koopt krijg je uiteraard korting en dan zal je rond de 5euro zitten.

maar het ligt er ook aan hoe dicht jou kammeraad bij de "bron" zit.

als die pep al in 10 verschillende handen is geweest betaal je er meer voor dan dat je het koopt van iemand die het zelf produceert. wat ook logisch is. maar ik zou in ieder geval niet meer dan 7,5 de gram betalen als je voor 50eu haalt. :wink:

Robdebob

Bewuste gebruiker
Ik kan nu 10 gram onversneden pastapep krijgen voor 60 e, maar ik weet mn god niet wat ik er mee aan moet....
Dat krijg ik volgens mij in een jaar nog niet op :rolleyes:

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Man, wat ligt iedereen hier nou te zeiken over een dealer die doortelt, als de kwaliteit en de service naargelang is. Tenslotte is een groot gedeelte van je winst een verzekering voor als het mis gaat, tenzij je natuurlijk alles erdoor jaagt. Wie neemt er het risico? Wat sommige moeten doen om aan hun materiaal te geraken hou je niet voor mogelijk. Het is niet altijd "living it up in the fast lane" Er zijn vast dagen dat ie thuiskomt en baalt als een stekker.
Net als bij elke verplichting.

DreamWeaver

Badass junkie
Beter gebruik je het niet om af te vallen. Het werkt niet op die manier, werk ergens voor als je iets wil bereiken..

Tony Montana

Belezen gebruiker
Serenity zei:
Tony Montana zei:

Inclusief blowjob niet te vergeten.

hehehehe... :mrgreen:

Frisko

Badass junkie
alberthoffman zei:
Frisko zei:
2€ per gram(dextro amphetamine pasta) TOPKWALITEIT :hearteyes: :grin:
verkondig even verder dat je fokking veel haalt :wink:
ik betaal als ik dat zou willen nog minder maar wat heb je aan zo'n bult pep???
what the fuck weet gij daar nu van???
losse grammen zou ik gewoon gratis krijgen...(niet voor altijd natuurlijk duh) :openmouth:

nee kerel,ook als ik weinig koop betaal IK het maar zo weinig...
daarbuiten is er ook niemand die het zo weinig betaalt bij dezelfde dealer... :wave:

Bovenaan