Hoeveel joint's van 1 gram?

Hoeveel joint's van 1 gram wiet?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

Stemmen: 2 100,0%
  • 4

• 5 of meer...

• Totaal aantal stemmers
    2

mellowWw

Belezen gebruiker
hey hey....
ff een vraagje hoeveel joints maken jullie nu van 1 gram?
ff stemmen dus

Greetzzz... :smoke:

LotusPro

Newbie
2 ofzo, gewoon met klein beetje tabak, wel grote natuurlijk, maar moet wel sterk zijn, anders doet het niks meer tegenwoordig :grin:

Smoken is mijn leven :)

mellowWw

Belezen gebruiker
Ehm... ik dacht dat er bij wiet geen tolerantie op treed..
is dat dus wel zo? in de boekies staat altijd bij wiet treed geen tolerantie op enzo. dus dat je meer nodig heb.... dus ligt het aan mij of hoe zit dat
nou?? :confused: :confused: :confused: :confused:

Greetzzz... :smoke:

Crop

Newbie
ik heb dat gewenning ook wel hoor! de eerste keer dat ik blowde, was er eigelijk niks, de tweede keer na 1 joint rete stoned, en tegenwoordig ben ik na 1 joint echt niet meer zo stoned als toen hoor :grin:, maar misschien hangt het per persoon af?

naja ik zelf draai meestal 3 ofzo, gewoon met tabak

blowking

Newbie
ik draay meestal zo'n 3 a 4 joints uit 1 gram. Soms minder maar das ech niet relaxed want dan gaat je weed wel erg hard.

Smoke my life away!!!!!!

Valentino

Newbie
De vraag is eigenlijk niet te beantwoorden. Het ligt namelijk aan de sterkte van de wiet. Als je sterke hebt, draai je inderdaad misschien wel 3 à 4, heb je slechtere wiet waarschijnlijk maar 1.

flash

Newbie
begin dak begon wel 4-5 ze lol
toen was het echt weinig tabak ma ook weinig weed dus dunne jointies..
nu is da zo 1 a 2 van ne grammeke..
peace

Emo

Bewuste gebruiker
1 of 2
meestal 2, maarjah soms heb je van die dageh dat je een vloeitje helemaal volpropt :P

Mac...

Badass junkie
Sjezus, 1 joint. Njah, ik moet zeggen heb ook wel een gekke periode meegemaakt, maar ben een rustige jongen geworden :P in bepaalde opzichten dan.
Nee, als ik nu een grammetje heb doe ik daar ook echt wel de hele dag mee.
Alleen als ik 2 gram heb doe ik er ook de hele dag mee, en omdat 1 gram altijd zo weinig lijkt, koop ik meestal 2.
Lekker duidelijk dus...
Maar goed, wat ik zeggen wilde was dat ik een joint van 1 gr. wel erg veel vind. (voor mij)

Mac...

Badass junkie
Nee als die puur is niet, anders heb je ook maar een zielig stokje. Maar ik hou ook niet van pure joints en ging er ff van uit dat we het hier over wiet/shag jointjes hadden.

BacingsPen

Badass junkie
ja, dat is misschien ook wel zo :P Maarja, dan zou ik geen idee meer hebben, is al een tijd geleden dat ik met sjag geblowt hebt :P

matthijs

Badass junkie
Volgens mij kan je het ook beter wat spreiden. dat je beter twee keer een joint van een halve gram kan bouwen dan een van één gram. Het is bovendien ook gewoon veel chiller om als je al in de war bent nog even een jointje te bouwen (hij wordt wel meestal wat minder :P)

Frisko

Badass junkie
pff,ligt eraan,als ik een gram dure wiet koop dan rol ik er 2 uit 1gr,maar wiet van mn dealer enz is toch snel 0.6/0.7 per joint!!!,niet puur(met een halve sigaret)...
maar ik heb op 2 gestemd,hoewel dit nie altijd overeenkomt!! :P :) :(

Bovenaan