Hoeveel gram is jullie sweetspot?

SpeedPiet

Belezen gebruiker
Hey mensen van DF ik zelf heb best wel laag gedoseerde ghb 385 per ML dus ik doseer vaak rond de 7+ ML wat neerkomt net iets boven de 2.5 gram tot 3 gram en vaak voel ik me gewoon een beetje duizelig en val ik snel in slaap als ik niet actief ben , nou is de vraag zit ik nou gewoon veelste hoog elke keer?

hoeveel gram doen jullie? :)

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Hangt af van batch tot batch.
Altijd laag beginnen want je weet niet hoe sterk je product is.

Soms is 2ml meer dan zat, andere keren 5ml. Het is makkelijk om ghb te verdunnen, dus je weet nooit echt hoe sterk het is zonder het voorzichtig te testen tenzij je het zelf maakt.

SpeedPiet

Belezen gebruiker
Hangt af van batch tot batch.
Altijd laag beginnen want je weet niet hoe sterk je product is.

Soms is 2ml meer dan zat, andere keren 5ml. Het is makkelijk om ghb te verdunnen, dus je weet nooit echt hoe sterk het is zonder het voorzichtig te testen tenzij je het zelf maakt.
en is er misschien een reden dat ik anders reageer op GHB omdat ik ADHD heb? enigste keer dat ik me echt goed voelde is 9 uur na dat ik speed had gedaan

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
en is er misschien een reden dat ik anders reageer op GHB omdat ik ADHD heb? enigste keer dat ik me echt goed voelde is 9 uur na dat ik speed had gedaan
Heeft er niks mee te maken.
Maar als je je draaierig en slaperig voelt is het juist beter om minder te doseren.

Bovenaan