Hoeveel GHB per dag gebruik jij?

Ja precies

Bewuste gebruiker
Volgens mij ( en voor de duidelijkheid, ik ben een meisje ) gebruik ik belachelijk veel GHB, namelijk 3 tot 4 doseringen per dag. Dit gecombineerd met speed en wiet. Ik voel me er super goed bij, werkt perfect tegen depressies. Maarre.. is mijn gebruik extreem of zijn er meer mensen die het elke dag gebruiken?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Extreem zou ik het niet noemen.
Maar je moet oppassen dat het niet uit de hand loopt.
Ik ben enkele jaren geleden zoals jouw begonnen, op het einde gebruikte ik 60 ml / 24uur

Nu gebruik ik terug 25-40 ml per week, en voel me er veel beter bij.
3 dosissen per dag is nog wel ok, maar ligt op het randje van gecontroleerd wijs gebruik vind ik

hannus

Bewuste gebruiker
ik als iemand die geen ghb gebruik vind het extreem, elke dag meerdere keren de zelfde drugs gebruiken.
probeer eens een dag te mindere en je zal zien hoe erg je die troep nodig heb.
maar als jij je er goed bij voelt moet je het vooral blijven doen. :wink:

Atropa

Bewuste gebruiker
Dit is vragen om lichamelijke withdrawals! Ik zou hier mee uitkijken en acuut stoppen als het nog kan.

Als je zo door gaat, raak je echt in problemen als je wilt stoppen. 3 a 4 keer per dag doseren = hoe dan ook op den duur lichamelijke verslaving. En waarschijnlijk heel vlot ook nog eens.

Max 3 keer per week. Beter nog 1 of 2 keer.

J89

Experimenterende gebruiker
flugellover zei:
op extreme dagen 40a50 ml per dag soms meer soms minder :) jij gebruikt niet veel dus wees gerust :wink:

vanuit jouw perspectief is het misschien niet veel
maar vanuit een 'normaal' perspectief zeker wel.
ik zou het voor de weekenden bewaren als ik jou was
ik heb zelf ook flink aan de g gezeten, 1/2 flugel per dag en toen na een tijdje niet gebruiken, sporadisch 1 soms 4 buisjes op een dag. maar na een tijd zul je toch merken dat je niet goed kunt functioneren zonder g.
al heb je geen last van afkickverschijnselen (die trouwens denk ik na verloop van tijd wel zullen komen) Op begevemoment wil je bepaalde dingen niet meer doen zonder g, je word er langzamerhand afhankelijk van (geestelijk, om dingen te doen, zelfs leuke dingen, zijn niet meer leuk als je geen g bij hebt). en dat is klote..
ik beperk mijn gebruik tot de weekenden. en uiteraard heb ik doordeweeks weleens zin om te gebruiken. maar het is veel beter zo.
dagelijk drugs gebruiken is hoe dan ook niet goed voor je, want op den duur ga je altijd rekening houden met drugs met wat voor bezigheid dan ook en gaat je leven eronder lijden. al lijkt dat eerste in eerste instantie niet zo.
ik zeg; ja het is veel, er zijn veel extremere gevallen, maar die zijn er altijd. om dat als maatstaf te gebruiken is gewoon dom.
beperk je gebruik nu het nog niet zo groot probleem is, is mijn advies.
want goed, je weet vast hoe het gaat. na een tijd zal het niet meer 4 buisjes op een dag zijn, maar 6.. etc.

Ja precies

Bewuste gebruiker
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de afgelopen week geen GHB op omdat het op was. En ik merk dat ik alles toch minder leuk vind..geestelijk verslaafd dus. Ik heb voor mezelf wel een maximum van 4 buisjes op een dag, maar ben wel bang dat ik hier over een tijdje dan toch overheen ga. Het probleem is dat mijn vriend precies hetzelfde heeft, en we elkaars verslaving dus eigenlijk nog versterken ook. En dat vind ik eigenlijk super kut. Maar ik ben van mezelf manisch depressief en GHB werkt als antidepressivum 100x beter dan de voorgeschreven antidepressiva die ik slik. Ik heb al meerdere soorten medicijnen geprobeerd, en ze werken allemaal niet echt. GHB werkt daarentegen echt goed tegen mijn depressies. Erg lastig voor mij dus om er vanaf te blijven, want depressief zijn is echt verschrikkelijk. Maar verslaafd zijn natuurlijk ook. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erger vind, zwaar depressief zijn, of geestelijk verslaafd aan GHB.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je hebt gelijk j + nummer

Dingen die je vroeger leuk vond vind je niet meer leuk omdat je steeds denkt dat je nu wel een potje kan gebruiken en het zo mss wel leuker wordt

Cole

Belezen gebruiker
Je zou toch moeten overwegen om te minderen. constant GBH gebruik met een bipolaire stoornis kan niet zo bevordelijk zijn. Zeker niet wanneer je euforisch bent en je een (hypo) manie hebt. Probeer eerder te gebruiken waneer je depressief bent. Ik ben zelf een stemmingsstoornis, maar het is niet zo erg. Ik heb lang Depakine gepakt, maar dit maakt je alleen maar loom, no lows, no highs .. mja.

Probeer GHB te minderen, niet stoppen, maar wel verminderen.

MissMarie90

ik gebruik nu in de vakantie iets van 3 dosissen per dag 20 ml ongeveer ben namelijk al heel wat gewent
en normaal als ik naar school moet 2 dosissen

Flugeltje

Wijs gebruiker
3 dosissen lijkt weinig, maar na een tijd ga je van 1 dosis maar een uurtje chil gevoel aan over houden en dan ga je automatisch meer gebruiken

Flugeltje

Wijs gebruiker
99% van de gevallen gaat zulk gebruik uit de hand lopen, of je moest een ijzersterk karakter hebben. De drempel om te gebruiken wordt steeds kleiner

J89

Flugeltje zei:
3 dosissen lijkt weinig, maar na een tijd ga je van 1 dosis maar een uurtje chil gevoel aan over houden en dan ga je automatisch meer gebruiken
inderdaad, op het begin zul je nog lekker 2/3 uurtjes spacen van de g
maar na verloop van tijd word dat maar een uurtje en raak je steeds meer gewend aan het gevoel.

MissMarie90

J89 zei:
Flugeltje zei:
inderdaad, op het begin zul je nog lekker 2/3 uurtjes spacen van de g
maar na verloop van tijd word dat maar een uurtje en raak je steeds meer gewend aan het gevoel.

klopt na een uur begin ik me al weer gefrustreerd te voelen en wil ik bij pakken
gelukkig heb ik een streng vriendje :P
nu ff lekker de vakantie vieren en dan even maandje of 2 niets meer doen

Atropa

Bewuste gebruiker
Opvallend dat relatief veel vrouwen vaak vertegenwoordigt zijn in het regelmatige gebruik van GHB en ketamine. Dat, of ze zijn er als de dood voor en kennen het als een date rape drugs.

naffie11

Newbie
Als je nou teveel gebruikt en minderen niet lukt dan zou je toch cold turkey kunnen stoppen?
Maar zou dat onder medische begeleiding moeten of lukt dat zelf ev met hulpmiddelen?
Wie heeft een goed advies? :confused:

J89

Als je nou teveel gebruikt en minderen niet lukt dan zou je toch cold turkey kunnen stoppen?
Maar zou dat onder medische begeleiding moeten of lukt dat zelf ev met hulpmiddelen?
Wie heeft een goed advies?

hangt er vanaf hoelang en hoeveel je per dag gebruikt.
cold turkey stoppen kan, maar als je al lang en veel gebruikt kan het erg gevaarlijk zijn.

dus uhm als je eerst post hoeveel je gebruikt en hoelang al
kunnen mensen hier je beter advies geven

dikkiedik

Newbie
Ja precies zei:
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de afgelopen week geen GHB op omdat het op was. En ik merk dat ik alles toch minder leuk vind..geestelijk verslaafd dus. Ik heb voor mezelf wel een maximum van 4 buisjes op een dag, maar ben wel bang dat ik hier over een tijdje dan toch overheen ga. Het probleem is dat mijn vriend precies hetzelfde heeft, en we elkaars verslaving dus eigenlijk nog versterken ook. En dat vind ik eigenlijk super kut. Maar ik ben van mezelf manisch depressief en GHB werkt als antidepressivum 100x beter dan de voorgeschreven antidepressiva die ik slik. Ik heb al meerdere soorten medicijnen geprobeerd, en ze werken allemaal niet echt. GHB werkt daarentegen echt goed tegen mijn depressies. Erg lastig voor mij dus om er vanaf te blijven, want depressief zijn is echt verschrikkelijk. Maar verslaafd zijn natuurlijk ook. Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik erger vind, zwaar depressief zijn, of geestelijk verslaafd aan GHB.
volgens mij heb ik wel eens gelezen dat ghb en medicijnen tegen depressies niet samen mogen

Ja precies

Bewuste gebruiker
Ik weet wel dat GHB ook een sterk antidepressief karakter heeft. Maar ik ben er nu mee gestopt, te veel nadelige effecten vind ik.

Atropa

Bewuste gebruiker
naffie11 zei:
Wie heeft een goed advies? :confused:

Er is geen exacte grens te stellen wanneer cold turkey niet meer kan en wanneer wel. Het is het verschil tussen geestelijke afhankelijkheid en lichamelijke afhankelijkheid. Bij lichte lichamelijke afhankelijkheid, zoals koorts, trillingen, slapenloosheid, zweten, warm gevoel is het nog wel mogelijk om er levend uit te komen.

Bij zware lichamelijke afhankelijkheid is er geen keuze meer want dat wordt cold turkey fataal.

Bij opgezwollen handen en hals, koud, stijfheid, zwarte intervals van snelle en juist langzame hartslag met enkele minuten tussen pauze, zware hallucinaties (letterlijk personen, dieren zien etc), slecht zicht, druk op de oren, slapende handen en voeten, speldenprikjes of schokken in de spieren ergens in het lichaam, moet zeer frequent een kleine dosis GHB worden ingenomen om de hersenen te kunnen blijven voorzien van zuurstof.

Sowieso kunnen zware withdrawals die opkomen schade toebrengen aan de bloedvaten als men niet binnen enkele uren alert reageert door te antwoorden met een dosis GHB. Ook gedurende de nacht gaat de cyclus door.

Het zou een oplossing zijn wanneer de farmacie of apothekers een middel hebben met een langere halfwaarde tijd, want wakker schrikken uit je slaap met withdrawals is echt full blown delirium in een ernstig geval. En dan moet je echt meteen nemen.

Verslaafd zijn opzichzelf acht ik niet schadelijk voor het lichaam zolang de afbouwende doseringen telkens netjes en systematisch op elkaar aansluitend worden ingenomen.

Belangrijk is wel een goede voeding want GHB zal waarschijnlijk bepaalde nutrieten snel doet verdwijnen uit het bloed. Dus indirect kan het nog weleens problemen geven met tekorten als daar niet op wordt gelet.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Jij had toch al eerder 12 jaar lang elke dag speed gebruikt en probeerde de nadelige effecten van het afkicken van speed op te vangen met GHB?

Het lijkt er op dat je de ene verslaving hebt ingewisseld voor een andere. Als je er echt van af wilt zou ik aankloppen bij een hulp instantie.

darklord667

Ik kan me dat niet voorstellen, ik gebruik zelf ook geen ghb ( nooit gehad ook ). Maar ik hoor van veel mensen dat je er erg geil van wordt. Is dat niet super lastig als je zoveel op een dag gebruikt :tongueout:?

MissMarie90

wij hebben een puppy en die piept 's nachts nog heel vaak en slaapkamer zit zonder muur aan de woonkamer waar de hond zit dus wordt om de 3 uur wakker door die hond
gebruik nu dus al een week lang G om te slapen zo'n 3 keer extra per nacht dan ik al deed

MissMarie90

valt wel mee de hond begint nu meer te wennen heb vannacht 9 uur geslapen met maar 1x G
en dat is echt een wonder

J89

undercover zei:
wij hebben een puppy en die piept 's nachts nog heel vaak en slaapkamer zit zonder muur aan de woonkamer waar de hond zit dus wordt om de 3 uur wakker door die hond
gebruik nu dus al een week lang G om te slapen zo'n 3 keer extra per nacht dan ik al deed

hiermee ga je je slaap ritme/gewoonte heel hard mee verneuken
ik zou er nu mee ophouden zolang het nog niet echt veel invloed heeft

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik ben een recreatief G gebruiker, hoog uit 1 keer per maand op een feestje. En dan zo'n 20 tot 30 ml op een avond. Tis geen super g maar wel redelijk oke.
Vaker moet ik niet gebruiken want ik merk het meteen aan me lichaam de dag erna.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ben dan lijkbleek, weinig energie, lichaam voelt slap aan. Als ik meer dan 10ml heb gebruikt op een avond dan. Laatste keer had 35 ml op een feestje, en had wel 2 dagen herstel voordat ik me weer de oude voelde.

J89

DrippTone zei:
Ben dan lijkbleek, weinig energie, lichaam voelt slap aan. Als ik meer dan 10ml heb gebruikt op een avond dan. Laatste keer had 35 ml op een feestje, en had wel 2 dagen herstel voordat ik me weer de oude voelde.

hmm das best apart volgens mij
ik heb juist, dat ghb de enigste drugs is waar ik niet rot van ben de dag erna
en bij mijn vrienden is dat ook zo

anon22

Belezen gebruiker
dit had ik vroeger dus ook.

maar toen ik 1 keer behoorlijk verslaafd eraan ben geraakt, met de lichamelijke afkick +
het niet kunnen slapen zonder G, val ik heel snel terug.

normaal is er weken/maanden achter elkaar nodig om dit te krijgen.

nu krijg ik al lichte slaap problemen en zweten na 2 avonden G.
3 dagen en ik zit weer in de visuele cirkel.

en als ik nu bijv om 3 uur smiddags een gtje pak, voel ik me heerlijk.
maar na 2/3 uurtjes als het uit begint te werken word ik zo moe, geirriteerd , angstig en depressief als wat!!

Bovenaan