hoeveel gebruik jij ?

flugellover

Belezen gebruiker
hoe oud ben je ?

hoe lang gebruik je ?

welke dosering gebruik je ?

fijnste ervaring ?

slechtste ervaring ?

nog iets aan toe te voegen ???

caatje

Badass junkie
Re: weten jullie dit

Wat een verschrikkelijk lange zin. :wink:

edit: topic is veranderd dus slaat mijn reactie nu kant noch wal.

gtje

Bewuste gebruiker

sorry ben niet een ghb gebruikr maar misschien wel verstandig om is een boekie aan te vragen over ghb ... ??? dan weet je vrienden wat symptonen zijn van ghb gebruik ...idd niet erg normaal als je met nat washandje, suiker in de smoel krijgt en weet ik het wat nog niet wakker word !!!

wat wel kan gebreuren is dat wanener mensne out gaan dat ze hgun tong in proberen te slikken ( like a sick epellepsie attack ) dan schijnt het te helpen om iemand op zijn zij te leggen zo kan hij/.zij nooit zijn /haar tong in slikken .. want door dat gedoe haal je ook moeilijk adem ...

dit zijn wel gekke dingen man ... en ik zeg altijd lang leve de lol en maakt niet uit wat je gebruikt en doet als je maar niet met je leven speelt !!!

veel succes en ik zou dus ook ff achter wat folders gaan ... bij verslavingszorg hebben ze die ook ( beweer dus niet dat je verslaafd bent ofso ) ...

greetzzz gtje

flugellover

Belezen gebruiker

gtje zei:
sorry ben niet een ghb gebruikr maar misschien wel verstandig om is een boekie aan te vragen over ghb ... ??? dan weet je vrienden wat symptonen zijn van ghb gebruik ...idd niet erg normaal als je met nat washandje, suiker in de smoel krijgt en weet ik het wat nog niet wakker word !!!

wat wel kan gebreuren is dat wanener mensne out gaan dat ze hgun tong in proberen te slikken ( like a sick epellepsie attack ) dan schijnt het te helpen om iemand op zijn zij te leggen zo kan hij/.zij nooit zijn /haar tong in slikken .. want door dat gedoe haal je ook moeilijk adem ...

dit zijn wel gekke dingen man ... en ik zeg altijd lang leve de lol en maakt niet uit wat je gebruikt en doet als je maar niet met je leven speelt !!!

veel succes en ik zou dus ook ff achter wat folders gaan ... bij verslavingszorg hebben ze die ook ( beweer dus niet dat je verslaafd bent ofso ) ...

greetzzz gtje

jah dank u heb nu wel mijn topic veranderd...omwille ik nu wel weet waarom :wink: gwn beter doseren :tongueout: hehe niet meer overdrijven .... dank u en nog een goeie zondag :wink:

Flugeltje

Wijs gebruiker
flugellover zei:
hoe oud ben je ? 23

hoe lang gebruik je ? GHB? 3 jaar

welke dosering gebruik je ? 2 kleine flugeldopjes, heel kleine doseringen

fijnste ervaring ? Na een zware sportinspanning een klein beetje ghb :hearteyes:

slechtste ervaring ? ko gaan in een supermarkt in en in het verkeer .... (domme fouten waaruit ik wel veel geleerd heb

Ghb is gewoon het lekkerste dat er is dat je lichaam niet te hard sloopt

...

J89

Experimenterende gebruiker
hoe oud ben je ?
19

hoe lang gebruik je ?
1 jaar

3,5/4 ml

fijnste ervaring ?
Tijdens sex, na een nachtje spacen van de xtc of speed of paddo's weet ik het wat, na een dik technofeest

slechtste ervaring ?
nokkie gegaan in de trein, tijdens stagevergadering, tijdens avond eten, tijdens sex. etc :grin:

Ghb is een heerlijk goedje, maar het loopt sneller uit de hand dan je denkt (bij mij dan.. gelukkig wel wat van geleerd)

milfhunter

Experimenterende gebruiker
flugellover zei:
hoe oud ben je ? 18

hoe lang gebruik je ? 5 maanden

welke dosering gebruik je ? begin met 5 tot 6 ml, dan telkens per 2ml bijnemen

fijnste ervaring ? in de trein met mp3-speler: muziek klinkt enorm lekker + lichaam is in extase

slechtste ervaring ? geen!

GHB is erg tof + ik merk er weinig slechte effecten (geestelijk en mentaal) van.

flugellover

Belezen gebruiker
Flugeltje zei:
Daarom is ghb ook zo verslavend, je merkt er mentaal en lichaamlijk bijna geen negatieve dingen van.

idd het is een gevaarlijk goedje ...maar ooooh zo goed e :) maar door dit forum weet ik ook beter te doseren maar het nock gaan is oooh zo fijn hehe :tongueout: maar zondag was ik toch wel eens te aant gaan hoor :tongueout:

flugellover

Belezen gebruiker
flugellover zei:
hoe oud ben je ? 20

hoe lang gebruik je ? ghb al wel een tijdje eerste x was ik 15 jaar en dan paar maanden nog eens dan nog eens ik gebruik niet dagelijks...ik geef men lichaam altijd wel beetje voor te herstellen vitamientjes enz....maar op heel die tijd toch zeker al een dikke liter.. liter half op heel men leven....maar waneer ik rust van de ene drug ga ik wel op een andere :tongueout: als ik werk gebruik ik niet dus vakanties en weekends zijn gevaarlijk :)

welke dosering gebruik je ? cola dopje dan nog 1 na een tijdje...enz...dus denk ik een 5 ml

fijnste ervaring ? seks on ghb rulezzz en het moment van bijna nock gaan mmmm lekker

slechtste ervaring ? mmm 2 jaar geleden op feesje nock gegaan voor dikke 5/6 uur en in men broek gepist hehe ... wist er niets van,en deze zondag zwaar nock gegaan bijna niet ademen bijna geen hartslag enz..niets van gemerkt maar vriendin wel ( dan word het gevaarlijk maar heb mijn lessen wel uit die ervaringen geleerd :tongueout:

nog iets aan toe te voegen ??? ghb is lekker maar niet overdrijven

Flugeltje

Wijs gebruiker
Knock gaan vind ik absoluut niet fijn. Die vermoeidheid, met moeite nog recht kunnen blijven staan, geen fatsoenlijke gesprekken meer kunnen voeren, vechten tegen de slaap....

Als je op 5 jaar 1.5l ghb gebruikt heb je het volgens mij nog goed in de hand

flugellover

Belezen gebruiker
Flugeltje zei:
Knock gaan vind ik absoluut niet fijn. Die vermoeidheid, met moeite nog recht kunnen blijven staan, geen fatsoenlijke gesprekken meer kunnen voeren, vechten tegen de slaap....

Als je op 5 jaar 1.5l ghb gebruikt heb je het volgens mij nog goed in de hand

tnx mja ieder zijn eige dingetje vind het wel eens fijn om te doen :) hoeveel heb jij op 3 jaar dan al gebruikt :wink:

gtje

Bewuste gebruiker
danm 1,5 l op 5 jaar ??? dat ken ik neit geloven ... dat is per week 5,7 ml ( oftewel misschien 2 doseringen ) ... kun je dat echt ??? terwijl je ghb zelf ziet als iets heerlijk godelijks ...

mensen sie dit gebruiken om mij heen gebruiken echt gruwelijk veel soms een kwart liter met zijn 2en in 1 week tijd .... maar ja eigenlijk zie ik dat met alle drugs om me heen het word of neit gebruikt of gruwelijk veel :confused:

greetzzz gtje

flugellover

Belezen gebruiker
gtje zei:
danm 1,5 l op 5 jaar ??? dat ken ik neit geloven ... dat is per week 5,7 ml ( oftewel misschien 2 doseringen ) ... kun je dat echt ??? terwijl je ghb zelf ziet als iets heerlijk godelijks ...

mensen sie dit gebruiken om mij heen gebruiken echt gruwelijk veel soms een kwart liter met zijn 2en in 1 week tijd .... maar ja eigenlijk zie ik dat met alle drugs om me heen het word of neit gebruikt of gruwelijk veel :confused:

greetzzz gtje

zeg het toch soms gebruik ik veel dan weer minder...en het is godelijk moet ik daarom super veel achter 1 pakke dan rek ik liever dak in weekend lekker door kan gaan...en kan herstellen maar mensen als de mensen rond u zouden er echt verslaafd aant graken niet goed bezig man
gebruik met maten....ik kan van de ene dag op de andere zegge heb niks nodig ...

gtje

Bewuste gebruiker
tsjaa ik weet het iedereen zijn eigen meug van roken ga jeo ok dood en je voelt er eignelijk niet zoveel van laat ze zich dan maar dood zuipen aan bijv ghb dan hebben ze er iig nog wat aan gehad zo zie ik het altijd maar ..

ach en verstand kotm met de jaren wie weet bij deze boyzzz ook

greetzzz gtje

flugellover

Belezen gebruiker
laatste maanden weer meer .... zaterdag kwart liter gaan hale nog maar 40 ml over nu donderdag dus5 dagen 210 ml op :confused: dus beetje te hard aant gaan denk ik....maar heb al geprobeert voor te stoppe trug en geen probleem alleen wat steken aan men lever :tongueout: hehe
heeft er nog iemand zo hard gegaan met ghb ?? :) ik gebruik altijd 5 ml per x na uurtje 2 uurtjes nog is 5 en zo blijven we door gaan e ?, zou ik trug ff moeten stoppen ???

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
hoe oud ben je ?
16 (maar ik gebruikte toen ik 15 was)

hoe lang gebruik je ?
Halfjaarte gebruikt.

6ml. en 2uur later weer 2.

fijnste ervaring ?
In de auto zitten onder G :openmouth: de lichten..

slechtste ervaring ?
Het wakkerschieten, en niet meer kunnen slapen dus douchen etc. en nog niet kunnen slapen.

Bovenaan