hoeveel euro per maand

Japio

Newbie
lo,

telkens als ik met vrienden een jointje rook vraag ik aan hun hoeveel per dag dat ze gebruiken en voor hoeveel euro ze per week of per maand op doen aan drugs....

ik probeer het blowen in de hand te houden. ik rook meestal 1 joint per dag.
regelmatig stop ik een paar dagen of zelfs maanden met blowen zodat ik niet meer en meer weed in mijn joint moet steken.

het prettigste is als je bv een aantal dagen of weken niet meer hebt gebruikt, en je neemt een paar trekjes van een joint, en je bent helemaal stoned.

sommige vrienden van mij roken 2 joints na elkaar om een stoned gevoel te hebben. En dat meermaals per dag.

dan vraag ik soms in mij zelf "hoeveel geld stoppen ze wel niet in drugs?"

bij mij ligt het bedrag tussen de 15euro per week. soms iets meer.
en ik probeer het ook zo te houden.

nu is mijn vraag, hoeveel gebruiken jullie per dag en hoeveel euro stoppen jullie maandelijks in weed ?

dank u

spacekonijn

Badass junkie
ja in de periode dat blowen echt super super was denk wel 5 euro per dag nu koop ik denk ik in de week een 5je hasj en af en toe een voorgedraaide als ik ff 1tje wil smoken na werk ofzo..

maar ik heb wel geleerd tevreden te zijn met minder en heb veel vrienden die smoken dat scheelt ook wel :P

BacingsPen

Badass junkie
Dat is ongeveer hetzelfde als in nederland denk ik. Je betaald zo'n 5 euro per gram goede wiet. Weet niet hoe de kwaliteit in Belgie is?

Mac...

Badass junkie
Toevallig gister nog eens een jointje gekocht voor € 3,-. Dat is de eerste keer in ca. 2 maanden.
Tel maar uit wat ik kwijt ben in een week :P

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Hier in drachten heb je een coffeeshop die zaterdag avond aanbiedingen hebben, echt leuk is dat, soms aanbieding van 3 halen 2 betalen :)

Ik besteed ook zo'n 15 euro per maand, nu al meer dan eerst, maar dan vind ik dan weer niet erg.

Japio

Newbie
bij mij is de 15euro per week al GESTEGEN naar 30€ of meer ....

maar ik kom nu de laatste dagen ook meer buiten, omdat het mooi weer is en met vrienden onder elkaar ben je ook soms snel een paar jointjes kwijt.

dus het zal wel door dat zijn :tongueout:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Japio zei:
bij mij is de 15euro per week al GESTEGEN naar 30€ of meer ....

maar ik kom nu de laatste dagen ook meer buiten, omdat het mooi weer is en met vrienden onder elkaar ben je ook soms snel een paar jointjes kwijt.

dus het zal wel door dat zijn :tongueout:

Japio, je verhaal komt me bekend in de oren, ik heb PRECIES hetzelfde, voor je het weet heb je alweer een hele hoop geld moeten dokken voor een paar jointjes, maar gelukkig zijn er aanbiedingen hier in drachten. 3 halen 2 betalen, goed hoor :)

ts

Bewuste gebruiker
10 Euro per week ongeveer. Soms keer een weekje niet, als ik geen zin heb om te halen (halen = moeite als je in een klein gat woont). Klopt wel Japio, met warm weer gaat het idd wat sneller, lekker in het zonnetje in je hangmatje liggen.... :sunglasses:

Drudge

Newbie
Nou ja onze fam. kweekt zijn eigen wiet, en dat is gewoon zeer goedkoop om te maken. Voor ong. 50 euro krijg je hoeveelheden waarmee je met ong 5 personen makkelijk een jaar doet ( zelfs als je heel frequent blowd). Ik blow ongeveer 1 keer per week van onze eigen huiswiet. Ik schat dat het per maand ongeveer 4 euro kost ( alle onkosten van het wietkweken dus ), per week is dat dus 1 euro.

We hebben het hier trouwens over 5 planten. Dus niets illegaals hoor ^_^.

Als het voor jullie te duur wordt raad ik eigen kweek aan. het is wat werk, maar als je het eenmaal hebt ben je zo veel goedkoper uit....

Onze huiswiet begint nu een beetje op te raken, maar dit komt ook deels omdat we er zoveel van hebben weggegeven aan vrienden en kenissen.
Gelukkig kunnen we over een paar maandjes alweer een nieuwe lading oogsten hehe.

Moon

Bewuste gebruiker
Ongeveer 60 euro per week. Met z´n tweeën dan. Erg veel geld en zonde geld ook vind ik. Vandaar dat we sinds deze week minder zijn gaan blowen en nu om te beginnen nog voor 30 euro per week roken.

spacekonijn

Badass junkie
10tje per maand ofzo smoke meestal met andere mee en drink wat meer en dan hoef ik sowieso niet te blowen :rolleyes:

trouwens mensen waarvan ik lees 60 euro per week????? dan ben je wel flink stom dat je niet zelf kweekt voor hetzelfde geld betaal je natrium lampje en heb je genoeg wiet het komende jaar en kun je nog verkopen ook.

spacekonijn

Badass junkie
nee ik hoopte dat je zou antwoorden met 'grappenmaker' zodat het uiteindelijk toch wel voor mij bedoeld was

of gaat mijn humor gewoon te ver :wink:

BacingsPen

Badass junkie
wacht! delete de posts we gaan dit veranderen :)

dit is zo'n gekloot! Alsof we elkaar niet begrijpen!

het had er gewoon mee te maken dat jij de ene keer wel knetter was en ik niet en andersom!

BacingsPen

Badass junkie
ow shit kan natuurlijk niet:confused:

kan het wel als jouw antwoord de laatste is? let me know if you have read it so i can delete the post!

moet jij natuurlijk wel beginnen! zeg maar ff in een andere topic bij onzin dat j het geleze heb:P

wtf? waar ben ik mee bezig? volges mij word k ziek haha

oneeeeeeee dat was jij al!

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Waarom hebben jullie allebei een naam met "Space" erin , ik snap er niks meer van :confused: ..........hoeft ook niet , maar doe wel chill ey :P

spacekonijn

Badass junkie
ja sorry kan mn naam nu niet meer veranderen.

maar dit is een soort van protest actie tegen de uitschakeling van de PB's :wink:

BacingsPen

Badass junkie
haha ja het duurt een beetje te lang allemaal! :P

wie is er hier goed in forums maken?:P

maken we een versie 2 zodat als dit forum belast wordt. (heb je dus ook geen banners nodig :wink: ) je naar een ander forum kunt! :P

Elektronik_dynamite

Badass junkie
ik geef gemiddeld niks uit een wiet en hasj aangezien we dat zelf kweken (nahja de wiet de hasj word gemaakt), maar ff to the point ik gebruik zon 2 gram wiet/hasj per dag ongeveer dus dat is zon 14 hier. de wiet en hasj zijn hier schandalig duur >_< zon 7 euro per gram

Bovenaan