Hoeveel coke in 2009?

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik las ook zoiets in het speedforum, en ik dacht misschien is dit ook wel iets voor het Coke fourm.

Hoeveel coke schat je gebruikt te hebben in 2009.

Mijn schatting: Rond de 40 gram.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
atbboy zei:
Ik las ook zoiets in het speedforum, en ik dacht misschien is dit ook wel iets voor het Coke fourm.

Gemiddelde prijs 50 euro, 50x=40 = 2000 euro.

Daar had je nog een best mooi autotje van kunnen kopen.

Dopezilla

Badass junkie
Ik denk ongeveer 10 gram. Valt best mee vergeleken met de rest hier eigenlijk.

Hm, als ik die 10 gram nu ergens kon declareren had ik een leuk extraatje voor de feestdagen. :grin:

Olle

alcoholist

Wijs gebruiker
ik heb mischien voor 100 euro coke gekocht in 2009,en dat is al veels te veel..ik krijg gellukig elk weekend van vrienden aangeboden,dus hoef het nooit te kopen,ik krijg soms wel eens een gratis sealtje in mn handen gedrukt.

waar ze de volgende dag denk ik aardig wat spijt van hebben,maar deze mensen misbruiken coke. die kopen elke vrijdag en zater letterlijk voor 200 euro,dus 400 euro in de week x een jaar.

woow,plus nog heel veel weggeven..

Paddo100

Bewuste gebruiker
033Amnesia zei:
atbboy zei:

lol wat ben jij voor een simpele ziel?

2000 euro daar heb je een wrak voor

2000 euro dat is 1 maandje werken voor de meeste...

voor mij zelfs minder

wat is dit voor een opmerking... zo kan je alles wel uit gaan rekenen in geld...

ik schat mezelf op 10 gram

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Paddo100 zei:
033Amnesia zei:
atbboy zei:

lol wat ben jij voor een simpele ziel?

2000 euro daar heb je een wrak voor

2000 euro dat is 1 maandje werken voor de meeste...

voor mij zelfs minder

wat is dit voor een opmerking... zo kan je alles wel uit gaan rekenen in geld...

ik schat mezelf op 10 gram

Simpele ziel? geen commentaar

2000 euro daar heb je een wrak voor: nee daar heb je inderdaad geen BMW voor. Het blijft toch mijn mening; maar wat ik ermee bedoelde is, dat je er een stuk nuttigere dingen mee kan doen. Tsjah, das mijn mening, sorry dat dat niet duidelijk was.

2000 euro 1 maandje werken, nou ik denk eigenlijk dat nog niet eens de helft op dit forum 2000 euro per maand verdiend, laat staan werk heeft.

Zo kan je alles wel uit gaan rekenen in geld: tsjah, daar heb je gelijk in. Ieder z'n ding.

Immo

Badass junkie
150 gram pure sosa 9 strepen je weet toch, elk weekend lekker bij tony montana langs geweest.

Miriam

Bewuste gebruiker
Phoe, daar denk ik liever niet aan. Want van dat geld had ik ook andere dingen kunnen gaan doen.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Op koninginne- en bevrijdingsdag een paar puntjes gekregen..Dat zal bij elkaar misschien net 0.2 gram zijn ofzow?

it'sme

Belezen gebruiker
2 lijntjes of zo, maar vond er niks aan, dus houden zo :)

@Atbboy: hoe krijg jij in godsnaam 2000 euro op jouw leeftijd bij elkaar voor Coke :openmouth: en zie je vaak genoeg ook in andere topics met andere drugs. Toen ik 16 was had ik dat geld toch niet.... :confused: Daarbij 40 gram op jouw leeftijd :wink: Be careful!

2000 euro heb je nog geen wrak voor? Voor 2000 euro kun je toch genoeg fatsoenlijke rijdende auto's krijgen. En tja, kennelijk zijn er mensen die zo kunnen patsen met "pfff 2000 euro, haha, nog geen maand werken...." Nou ik vind niet dat ik slecht verdien en heb HBO ervoor moeten afronden, maar om te zeggen, goh 2000 euro heb ik in nog geen maand verdiend..............

Daarbij ligt gemiddeld een netjes inkomen rond de 1400-1500 netto. Dus vind het dan nog niet zo gek dat iemand zegt dat het zonde geld is om zoveel aan drugs uit te geven. Maar ja voor degene die 2000 dus "een normaal bedragje" vind is het kennelijk ook normaal om er zo op te gaan happen alsof het de normaalste zaak van de wereld is :openmouth:

Je leeft maar 1 keer dus ik zou zeggen geef ook wat uit en spaar niet alles, maar vooral als je nog een heel leven voor je hebt (en dat heb je nog erg met 16 jaar) kun je beter dat geld wat proberen op zij te zetten voor later :wink:

Elohtibbar

Badass junkie
Ik word een beetje verdrietig van dit topic.

Ikzelf ongeveer 0,7 gram, en daar hou ik het voor de rest van m'n leven bij. Te duur, te korte werking, het is niet eens echt leuk, je wordt er arrogant en egoïstisch van.

Of is het cocaïneforum niet de juiste plaats om dat te zeggen? :grin:

Bovenaan