hoeveel 4FMPH snuiven

Ikwordtnietoud

Experimenterende gebruiker
Hoi,

Vraagje, hoeveel 4FMPH is een gemiddelde dosering voor iemand van 75 kg om nassaal in te nemen? Ik heb 40 mg gedaan net en jeetje het pakt me wel goed.

Dat is idd een flinke dosis.
Mijn vriend gebruikt het regelmatig. Als hij het zelf doet dan weegt hij niks af en is het eerder misbruiken.
Maar als ik het voor hem afweeg doe ik zo rond de 25mg per keer (hij is wel wat gewend, dus voor hem is dat niet "heavy")
Onderzoek je altijd pas na dat je iets genomen hebt hoeveel "normaal" is?
Ik zou daar bij RC's wel mee oppassen namelijk want die zijn vaak heel potent🫣

Screenshot_20240821_185902_Chrome.jpg

Kordie

DF-koning
Dat is idd een flinke dosis.

Serieus?

Snuiven doet mij bij weinig.
Orale inname onder de 100 mg ook niks.
Ja even een kleine alert en dan zwakt het weer snel af.
Soms heb ik het idee dat als je geen enerigie hebt (wat ik heb) dit middel ook niet werkt zoals het hoort.

PS: topic starter ... niet mij na doen!

Serieus?

Snuiven doet mij bij weinig.
Orale inname onder de 100 mg ook niks.
Ja even een kleine alert en dan zwakt het weer snel af.
Soms heb ik het idee dat als je geen enerigie hebt (wat ik heb) dit middel ook niet werkt zoals het hoort.

PS: topic starter ... niet mij na doen!

Mijn vriend gebruikt het omdat hij ADHD heeft en voor de focus. Niet zozeer voor meer energie.
Maar hij had pas ook een bommetje van een vloeitje gemaakt met een flinke hoeveelheid erin en totaal die nacht 1 gram nog zo'n beetje gesnoven ook. Doe dat ook niet na dus.
Maar als je niet zoveel gewend bent dan merk je van 25-40 mg echt wel wat.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Mijn vriend gebruikt het omdat hij ADHD heeft en voor de focus. Niet zozeer voor meer energie.
Maar hij had pas ook een bommetje van een vloeitje gemaakt met een flinke hoeveelheid erin en totaal die nacht 1 gram nog zo'n beetje gesnoven ook. Doe dat ook niet na dus.
Maar als je niet zoveel gewend bent dan merk je van 25-40 mg echt wel wat.
Waarom neemt hij niet gewoon iets wat een psychiater/huisarts hem voor schrijft?

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Omdat hij teveel negatieve ervaringen daarover gehoord heeft en het daarom niet wil proberen🙈
Snap ik. Ik begon zelf met methylfenidaat. Werkte niet prettig dus kreeg daarna dexamfetamine. Maar 4f-mph is een aangepaste vorm van methylfenidaat en niet goed onderzocht en naar verwachting slecht voor het lichaam.

hij kan beter langs de huisarts gaan ipv zelf experimenteren. Wijsheid komt met de jaren, spijt achteraf wil je liever voorkomen

Snap ik. Ik begon zelf met methylfenidaat. Werkte niet prettig dus kreeg daarna dexamfetamine. Maar 4f-mph is een aangepaste vorm van methylfenidaat en niet goed onderzocht en naar verwachting slecht voor het lichaam.

hij kan beter langs de huisarts gaan ipv zelf experimenteren. Wijsheid komt met de jaren, spijt achteraf wil je liever voorkomen

Ja dat zou verstandiger zijn en heb ik ook al zo vaak gezegd. Was ook mijn voorstel om het officieel te laten testen daarom. Maar hij is al 25 jaar verslaafd aan alcohol en wiet (als zelfmedicatie) en gebruikt ook al zolang harddrugs (waaronder jarenlange coke-verslaving gehad). Nou gebruiken we nog af en toe wat recreatief. Maar dat hij naar de dokter gaat hiervoor zie ik niet zo snel gebeuren dus 🫣

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ja dat zou verstandiger zijn en heb ik ook al zo vaak gezegd. Was ook mijn voorstel om het officieel te laten testen daarom. Maar hij is al 25 jaar verslaafd aan alcohol en wiet (als zelfmedicatie) en gebruikt ook al zolang harddrugs (waaronder jarenlange coke-verslaving gehad). Nou gebruiken we nog af en toe wat recreatief. Maar dat hij naar de dokter gaat hiervoor zie ik niet zo snel gebeuren dus 🫣
Extra gunstige bijkomstigheid om dan langs te gaan is hulp plus dexamfetamine blijkt vaak te helpen bij cocaïne verslavingen, echter stap je dan in een farmaceutische verslaving maar beduidend minder toxisch. En ik spreek uit ervaring, alcohol is vaak de basis. Stop je met alcohol is de drang naar cocaïne gelijk als sneeuw voor de zon verdwenen.

je eerste en tweede drankje zorgen er namelijk voor dat je eigen discipline en grenzen verdwijnen en je jezelf overhaalt meer te drinken en cocaïne te halen.

Ik zie dit bij iedereen om mij heen. Erken het probleem, pak eerst alcohol eens aan en zie wat voor verschil dat maakt. En al helemaal mentaal.

Kordie

DF-koning
Extra gunstige bijkomstigheid om dan langs te gaan is hulp plus dexamfetamine blijkt vaak te helpen bij cocaïne verslavingen, echter stap je dan in een farmaceutische verslaving maar beduidend minder toxisch. En ik spreek uit ervaring, alcohol is vaak de basis. Stop je met alcohol is de drang naar cocaïne gelijk als sneeuw voor de zon verdwenen.

je eerste en tweede drankje zorgen er namelijk voor dat je eigen discipline en grenzen verdwijnen en je jezelf overhaalt meer te drinken en cocaïne te halen.

Ik zie dit bij iedereen om mij heen. Erken het probleem, pak eerst alcohol eens aan en zie wat voor verschil dat maakt. En al helemaal mentaal.

Coke en alcohol zorgen voor coca-ethyleen.
Dus al je een glas alcohol drinkt wilt het lichaam die stof en moet er coke bij

Nouja hij is nu niet meer "echt" coke-verslaafd als in regelmatig gebruik, gebruiken het nu maar een paar keer per jaar. Maar dan is het idd vaak wel als hij teveel alcohol heeft en dan coke wil.
Maar goed, daar gaat dit topic verder niet over, dus laten we weer terug naar 4F-MPH gaan ipv het weer over mijn vriend hebben😉

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Nouja hij is nu niet meer "echt" coke-verslaafd als in regelmatig gebruik, gebruiken het nu maar een paar keer per jaar. Maar dan is het idd vaak wel als hij teveel alcohol heeft en dan coke wil.
Maar goed, daar gaat dit topic verder niet over, dus laten we weer terug naar 4F-MPH gaan ipv het weer over mijn vriend hebben😉
Om terug te komen: nooit nasaal, altijd oraal. 15 mg is voldoende. Is vergelijkbaar aan 10mg mph

Zeebats

Wijs gebruiker
Merkte ik ook niks van.
80 ook niet.

Oké niks is overdreven. Wel even korte focus, maar dat was het al. Heel korte focus.
Ja het is redelijk apart spul. Ik gebruikte het functioneel en niet recreatief, en voor wat focus had ik niet veel nodig. Voor recreatief moet je waarschijnlijk hoger doseren, geen idee.

Kordie

DF-koning
Moet even op bovenstaande terug komen.

Vandaag 50 mg gesnoven.
De alertheid komt dan wel op. Productief ook wel voor korte tijd.
Waarschijnlijk ept het nu nog na in mijn lichaam maar dat merk ik niet echt.
Was opzich geen verkeerde ochtend met dat spul, maar het is nu niet echt een party ganger vind ik.

Denk als we naar de 100 mg gaan dat je dan wat meer in die euforie stand komt.
Maar misschien ok wel meer in de gevarenzone mbt het hart en de hersenen.
Dat moet je ook willen voorkomen, vind ik dan.

CeSter

Belezen gebruiker
Moet even op bovenstaande terug komen.

Vandaag 50 mg gesnoven.
De alertheid komt dan wel op. Productief ook wel voor korte tijd.
Waarschijnlijk ept het nu nog na in mijn lichaam maar dat merk ik niet echt.
Was opzich geen verkeerde ochtend met dat spul, maar het is nu niet echt een party ganger vind ik.

Denk als we naar de 100 mg gaan dat je dan wat meer in die euforie stand komt.
Maar misschien ok wel meer in de gevarenzone mbt het hart en de hersenen.
Dat moet je ook willen voorkomen, vind ik dan.
Daar ben ik een voorbeeld van. Ben nu in behandeling bij een psychiater om te zien of en in hoeverre de 4F-MPH bij mij een ernstige psychosegevoeligheid heeft veroorzaakt... Als ik het niet gebruik, voel ik mij een besluiteloos, onzeker mannetje.

Kordie

DF-koning
Als ik het niet gebruik, voel ik mij een besluiteloos, onzeker mannetje.

Niet de comedown? Echt al lange tijd?
En hoeveel gebruikte je voor welke tijd?

Nooit gehoord.
Maar goed, een RC is nooit gezond.
Laten we dat niet onder stoelen of banken steken.
En qua gezondheid is er nog heel veel over onbekend.

Bovenaan