Hoe verkruimel je hasj?

Purple haze

Bewuste gebruiker
Ik heb een vraagje. Als je nou hasj wilt roken in een stickie hoe deel je de hasj op in kleinere stukjes. Kan je dat gewoon afbrokkelen of moet je het verwarmen ofzo?? Wie kan mijn vraag beantwoorden.

matthijs

Badass junkie
Je kan er een aansteker bijhouden...dan wordt het zacht en kan je het makkelijk afbrokkelen. Dan doe je het gewoon, net als wiet, in je joint.
Je hoeft het trouwens niet te verwarmen...je kan het ook wel gewoon afbrokkelen.
Als je hele zachte hasj hebt en je kan redelijk goed draaien kan je ook overwegen staafjes van je hasj te draaien..is minder werk dan verkruimelen...die staafjes kan je dan gewoon, net zoals wiet in je joint leggen...

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Verbrokkelen kan, Als je hasj te hard is moetje m een beetje branden met je vuurtje. Dan lijkt het net vand at kinder klei.

En het is veel relaxder om hasj in een pijpje te doen dan in een stickie. :)

Purple haze

Bewuste gebruiker
Ik hou niet van pijpen :grin: Nee, nu effe serieus. Ik rookte wel eens weed via een pijpje maar ik merkte er dan niet zo veel van. Met een jointje voel ik er veeeeel meer van. :)

Boogie!

Experimenterende gebruiker
^dan doe je denk ik iets verkeerd..

kvind dat pijpjes of bongs toch vaak een stuk harder aankomen..

davie

Wijs gebruiker
Ligt eraan welke hasj, maar meestel eerst met een aansteker verwarmen en dan verkruimelen. Ooit heb je erg droge en is het niet nodig.

xtaz

Wijs gebruiker
Zwaar off-topic, maar hoe noemen jullie het woord voor een souflet?
De j zit achterwaarts op je lippen en je blaast in iemand's longen..

Daar ben ik een krak in. :grin:
Sommigen konden niet geloven hoe ik +10 'soufletten' achter elkaar binnen kreeg. :rolleyes:
* Zonder te hoesten. :wave:

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
whaha ja ken ik cker wel, al1 moet ik zeggen dat ik die tijd een beetje gehad heb :P volgends mij bedoel je een shotje, zo noeme we dat hier. heb ik voeger een hoop mee af gehoest :wave:

xtaz

Wijs gebruiker
Osi` zei:
Wij noemen dat gewoon ne kopstoot hier.

Welke provincie is Diepenbeek? Ik ben zelf van Vlaams-Brabant, tegen Brussel. :wink:
Hier noemen ze dat een 'souflet', afgeleid van het Frans neem ik aan.
'Een soufletke hebben?' :wave:

Osi`

Bewuste gebruiker
Limburg, tegen de nederlandse limburg :wink:
En Diepenbeek grenst aan Genk en Hasselt. Der tussen zowat, ma bon.

buzzy

Badass junkie
Je kan je hasj ook in de grinder drukke maar dat gaat zo plakken heb ik jammergenoeg ervaren :P

ZI09

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
GewoonVOL zei:
Ik heb ook wel eens gehoord van 'terror-shot', dat houd in dat je diegene die de rook in zijn longen krijgt een stoot in zn maag geeft. :rolleyes:
Denk niet dat een terrorshot ooit vrijwillig is.
Ik denk dat zoiets ook met een terror360kick word beantwoord.

Zo maar een vermoeden.

xtaz

Wijs gebruiker
Wij noemen dat hier een 'souflet Arabe'. :grin:
En het is niet echt een stoot, maar iemand duwt met beide handen krachtig op je longen terwijl jij inhaleert.

xtaz

Wijs gebruiker
GewoonVOL zei:
wwaazzaapp zei:
Hempy zei:
hier ook kopstoot (ben dan ook vn genk)

van enne kopstoot had ik nog nooit gehoort :grin:

Gewoon eeen shotje.. :rolleyes:

Ik heb ook wel eens gehoord van 'terror-shot', dat houd in dat je diegene die de rook in zijn longen krijgt een stoot in zn maag geeft. :rolleyes:

Wij zeggen een shot zetten als je bezig bent met hero en dat soort zaken, een 'shot' zetten, je prikje krijgen. :confused:

qinn

Bewuste gebruiker
ontopic:

je hebt zoiezo verschillende soorte hasj, alsje egt zachte hasj hebt kun je het beste er sliertjes van rollen, en als je een wat haddere hasj hebt kun je het beste een klein beetje verwarmen met een aansteker (het mag niet afbranden) en dan word het ook zacht, en dan kun je het gewoon plat drukke met je vingers zeg maar :P

ik hoop dat je er wat mee kunt :rolleyes: :wave:

sjoerd101

Belezen gebruiker
als ik harde hasj heb verpoeier ik t meestal en strooi t over n joint.. gewoon je hasj in n leeg zakkie en dan met de onderkant van n aanstekr erop tikken op een tafel ofzo
vind t zon gekut dat met n vuurtje zachtmaken..
.. :stoned:

Bovenaan