hoe vaak?

hoe vaak blowen jullie?

• niet

Stemmen: 0 0,0%
  • paar keer per jaar

• maandelijks

• wekelijks

• dagelijks

• Totaal aantal stemmers
    0

DreamWeaver

Badass junkie
Ik blow zelf al een goed jaar niet meer, maar af en toe smoke ik nog een toeter met mn broertje weg. Wekelijks dus :)

azgaza

Badass junkie
Niet wekelijkst maar ook niet dagelijks, gewoon de meeste dagen van de week maar af en toe sla ik er een of twee over. Wel echt te veel op dit moment, en het is te duur want ik hou niet van goedkope kutwiet; maar ik ga waarschijnlijk met de aanvang van de vakantie flink minderen, naar ongeveer wekelijks hoop ik, of alleen in sociale gelegenheden.

acidboy

Badass junkie
Was dagelijks nu probeer ik het bij het weekend te houden, wat met moeite lukt. Maar het streven is alleen in het weekend.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik hoop maandelijks... eerst was dagelijks... vandaag nog is lekker stoned alsof het in mijn begin jaren was... :grin:

ZI09

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Ik blow zelf al een goed jaar niet meer, maar af en toe smoke ik nog een toeter met mn broertje weg. Wekelijks dus :)
:')
Schoetoor.

Anywayz: Wekelijks.
Dus vrijdag en zaterdags.
(Veels te weinig natuurlijk)

Jeller

Badass junkie
ik kwam van dagelijks, maar nu is het wekelijks..

eigenlijk is het nu zelfs al meer dan 3 weken niet meer en kga ten vroegste na de exmaens terug blowen, maar eigenlijk heb ik niet veel zin in die dagelijkse blowsleur in de vakantie, dus mss stop ik wel terug :tongueout:

Bovenaan