Hoe vaak gebruik je speed?

Hoe vaak gebruik je speed?

• Dagelijks?

Stemmen: 7 20,6%
  • Om de paar dagen?

Stemmen: 2 5,9%
  • Wekelijks?

Stemmen: 8 23,5%
  • Twee wekelijks?

Stemmen: 9 26,5%
  • Maandelijks?

Stemmen: 8 23,5%

• Totaal aantal stemmers
    34

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Hoe vaak gebruik je speed? Dagelijks? Wekelijks? Maandelijks?

Ikzelf over het algemeen twee wekelijks, maar soms zondig ik wel is frequenter als twee wekelijks...

_Kat_

Bewuste gebruiker
Af en toe. Ik houd niet van dat wakker zijn wanneer de euforie allang weg is, dus ik doe het heeeel af en toe.

Addick

Bewuste gebruiker
Dan weer niet een paar weken dan weer wat langer een tijdje.
Zeer schommelend,nu al ruim 3 maanden niks.

Funky Monkey

Badass junkie
Na een paar weken dagelijks alweer 3 dagen niet! Ik mis het :( :beer:

Het komt met vlagen, maar ach... nuchter zijn is ook weer eens iets anders :beer:

jcutter

Badass junkie
1x in de 3 maanden was normaal, maar ik ben een week goed ziek ervan geweest en vind het effect niet zo super. Geef mij maar tripmiddelen!

Taat

Bewuste gebruiker
laatste tijd te vaak :flushed:
denk nu een maandje of 4 sowieso elk weekend en doordeweeks ook wel eens om op te staan

nutsss

Wijs gebruiker
Na maaaaaaaaaaaaaaandenlang dagelijks zit ik nu op een prettige frequentie van zo eens in de maand denk ik. En dan een grammetje of hooguit twee, dan kan ik me ook nauwelijks beheersen en geniet er vol van.

Erna heb ik dan ook geen moeite om te accepteren dat het 'op' is en zie het dan meer als een prettig 'uitje' dan dat ik het denk nodig te hebben om normaal te kunnen functioneren.

:smoke:

laatste tijd te vaak.
speed is meestal mijn toevlucht als ik blut ben
niet dat ik dit leuk vind , integendeel, heb al wat tegenslagen gehad met speed. Heb altijd zo hard last van paranoiagheid, of komt dat eerder door de ganj?
want kheb hier gelezen dat je van teveel smoren vlugger paranoia komt.
greetz

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik wil er echt mee stoppen nu, ik ben in iedergeval al meer dan anderhalve maand gestopt met kopen, tussendoor nog wel meegesnoept van wat anderen aanboden, maar ik blijf achter mijn beslissing staan dat ik op den duur (en op korte termijn) er helemaal van af wil!

Heb twee jaar bijna dagelijks gebruikt, toen ongeveer drie maanden clean geweest, toen begon ik het langzaam weer op te bouwen met eerst maandelijks, toen twee wekelijks, toen wekelijks en toen weer een beetje dagelijks.... Het sluipt er gewoon heel sneaky in!!!

Albino

Bewuste gebruiker
Er zit bij mij meestal wel een paar maanden tussen, ben even een tijdje verslaafd geweest en ik had al snel door dat dit geen leven is. Drugs is leuk om af en toe een keertje te doen, niet te vaak dan krijg je problemen om je heen en met jezelf.

riflexz

Bewuste gebruiker
Zaterdag overlaatst gebruikt in combi met coke & mdma.. bwah speed, it really sucks! jaartje geleden verslaafd geweest hieraan, bijna elke dag, maanden lang, zwaar fysiek afgezien.

ik gebruik nu nog enkel in gevallen, als ik weet dat ik voor een lange periode wakker moet blijven, en dat is zeer weinig

dollegekske

Bewuste gebruiker
Er zit niet echt regelmaat in, de ene keer 3x per maand, dan 2 maanden niet. Dan weer elke week.. Niet echt een eenduidige lijn over te trekken. ligt er maar net aan of ik er op dat moment makkelijk aan kan komen.

Taat

Bewuste gebruiker
Ben goed bezig de laatste tijd..
Niet meer doordeweeks, afgelopen weekend helemaal niks..
Morgen dus maar weer :beer:

Taat

Bewuste gebruiker
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

3 gram per dag :beer:
Caffeine?
OMO?
Witte Reus?
Snatst een berg, werkt een beetje

peppie

Belezen gebruiker
Eerst was zo'n 2 a 3 x per jaar, maar sinds we zo'n geweldige sex er op hebben is het van om de 3 maanden naar om de maand, naar nu aflopen paar keer al elke vrijdag. :flushed:
Ben het eigenlijk ook wel zat nu.
Heb steeds meer nodig en voel er steeds minder van, dus lol is er af.
In iedergeval voor 2 tot 3 maanden. :wave:

Addick

Bewuste gebruiker
kutspeedpepfreak zei:
1a3 grammetjes per dag lichteraan of ik brak ben of niet nu al 7jaar tgaat ,lekker.........kut

Snuif je het ?
Je tussenbotje niet weg onderhand ?

Jij kan bommen gaan maken in capsules met grootste maat 650 mg ofzo?
Maar dat is wel slecht weer voor je maag zoveel,maarja alles naar de klote toch 7 jaar speedaddict vet mooi toch of niet pepfrreakert :wave:

vdk

Bewuste gebruiker
als ik het doe, dan zorgt de kater ervoor dat ik het niet 2 wekelijks doe, daarom heb ik voor maandelijks gekozen

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Momenteel elke dag op t werk.. Als er in het weekend niet gefeest moet worden gebruik ik 't weekend om weer een beetje bij te komen. Weet dat 't niet ok is, maar het is nu nog wel even leuk.. Houdt binnenkort wel weer op.

pretender

Belezen gebruiker
speed is idd wel rotzooi al heb je erg zuivere maar goed..

als je er een tijd tussenlaat en dat kan handle is er volgens mij geen probleem... makkelijker gezegt dan gedaan want heb mezelf er ook weleens op betrapt het vaker te doen maar is nooit uit de hand gelopen gelukkig..

naast me nu een halve glas safari met een kwart gram goede pep erin..

proost!!

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
zomaar af en toe.. zoizo in het weekend, doordeweeks moetik slapen van mezelf:P, morgen tog vrij, vandaag maaris proberen te fixen. peace(Y)

Bovenaan