Hoe snel verliest lsd zen waarde

Manuel123

Newbie
Beste,
Ik heb deze morgend van iemand lsd gekregen. Maar ik ben al de hele dag onderweg geweest.
Ze hebben de hele dag in een wietzakje en dat nog in een envelope gestoke. En dan in mijn binnen zak van men jas.
Nu vraag ik me af hoesnel de waarde afneemt want in men binne zak is het natuurlijk wel warm.
Dankje voor jullie tijd, groetjes !

Flynn

Newbie
Hoi Manuel123,

Ik vermoed dat je je antwoord intussen ofwel al ondervonden hebt ofwel gewoon gelezen in de documenten hier op het forum... LSD bewaart over het algemeen goed, mits je't correct opbergt. Dat wil dus zeggen droog, niet te warm (koelkast is handig) echt afgesloten van lucht en licht en liefst in een niet absorberend recipiënt. Zoals je weet worden de 'tabs' gedrenkt in de oplossing van de werkzame stof van LSD. Het ligt als het ware ook 'op' het papier, het zit niet alleen tss de vezeltjes ofzo.
Als ik je berichtje lees dan ging het maar om een kort moment van 'geïmproviseerd' bewaren. Slecht wordt LSD dan niet, hoogstens minder werkzaam omdat het spul dus op je wietzakje of de enveloppe zit of gewoon te warm of vochtig werd.

Vriendelijke groeten en safe trips!

Flynn

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat wil dus zeggen droog, niet te warm (koelkast is handig) echt afgesloten van lucht en licht en liefst in een niet absorberend recipiënt.
Een koelkast is niet droog, dus als je het in de koelkast bewaard moet je het wel in een verpakking bewaren die geen vocht doorlaat. Strijkzakken zijn hier bijvoorbeeld een goede optie voor.

Bovenaan