Hoe Oxycodon roken?

opiat junkie

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik dus vrij regelmatig oxycodon en ik neem het altijd oraal, maar nu wil ik het een keer Chinezen. Heeft iemand tips voor hoe dat precies moet. Ik heb oxycodon HCL capsillen met fijn poeder erin.

opiat junkie

Experimenterende gebruiker
Omdat je dan misschien minder gaat voelen als je weer oraal 40 mg neemt. Spuiten/ snuiven en roken wordt zeker niet aangeraden als je het als medicijn nodig hebt. En als je het gebruikt voor je plezier/ verslaving, dan maak je je toekomst nog wat lastiger.
Ik heb het nooit van de dokter gekregen en gebruikte het altijd als zelf medicatie tegen rugpijn en depressie (en ik weet dat niet aanteraden is maar het helpt mij wel enorm)

Maar nu wil ik een keer roken proberen en vroeg me gewoon af wat voor dosering ik dan nodig heb

• Haha
Waarderingen: N3K0

Manu76

Badass junkie
Ik heb het nooit van de dokter gekregen en gebruikte het altijd als zelf medicatie tegen rugpijn en depressie (en ik weet dat niet aanteraden is maar het helpt mij wel enorm)

Maar nu wil ik een keer roken proberen en vroeg me gewoon af wat voor dosering ik dan nodig heb
Ok, perfect, misschien kunnen anderen je beter informeren. Je weet dat het geen onschuldig pilletje is wat je gebruikt neem ik aan met je gebruikersnaam? :).

Succes en ik hoop dat je rugpijn ook op een andere manier kunt verhelpen, want dit gaat anders een zware toekomst worden vrees ik.

Brakka Mang

Badass junkie
Je kan oxycodon niet roken, of naja het kon wel maar vanwege de hele epedimie in de US hebben ze de samenstelling veranderd. Kan even niet zo snel terugvinden wat precies.

Paranoize.

Badass junkie
Omdat het HCL is, is het heel moeilijk om te roken en dus zonde

Snuiven kan wel, de bioavibiliteit is een stuk lager dan oraal dus in principe neemt je lichaam minder op maar als je het snuift kickt het veel sneller en sterker in wat dus een intensere maar kortere high geeft

Moet je wel bijv 20 of 40mg pillen hebben want als je 5mg pillen gaat snuiven dan snuif je meer bindmiddel dan oxycodon en das niet bepaald een succes

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Ik gebruik dus vrij regelmatig oxycodon en ik neem het altijd oraal, maar nu wil ik het een keer Chinezen. Heeft iemand tips voor hoe dat precies moet. Ik heb oxycodon HCL capsillen met fijn poeder erin.
beter lees je eerst wat er nog meer in die capsules zit, tis bijna nooit alleen de pure stof namelijk. bindmiddel roken is geen aanrader. Heb in m'n jonge jaren wel eens een XTC pil en MCPP pil gerookt in een joint. godverdomme wat was dat waardeloos. bij de XTC pil stonk het vreselijk en versteende de joint, met amper effect. bij MCPP pil kregen we bij 1 hijs al een scherpe pijn in de longen. wat een tijden.. :sweatsmile:

als je oxycodon puur HCL hebt zou je dit kunnen omzetten naar freebase, als je weet hoe. Maar ik zou het gewoon compleet afraden om dingen te roken die daar niet bedoeld voor zijn, niet alleen schadelijker maar ook veel verslavender.

Moet je wel bijv 20 of 40mg pillen hebben want als je 5mg pillen gaat snuiven dan snuif je meer bindmiddel dan oxycodon en das niet bepaald een succes
Haha dat heb ik dus een keer gedaan, volgens mij waren t 10mg pillen (als die bestaan). of 5mg. iig tot de volgende dag waren de neusholtes vastgekoekt met bindmiddel en had t amper effect.

• Like
Waarderingen: Plex

BrieMetDeBril

Badass junkie
Heroïne is een betere optie als je zo graag opiaten wilt roken. Wel oppassen want het is anders dan Oxycodon, en met een bong is het prettiger roken dan op folie vind ik.

Goede heroïne vinden is ook best lastig tegenwoordig.
Pas wel op, het is één van de weinige drugs waarbij ik na eenmaal gebruik aantal dagen er weer zin in had om het weer te kopen en gebruiken, is echt heerlijk spul.

SoulAssassins

Badass junkie
Volgens mij word het tijd om te stoppen ,ik heb 8 jaar oxycontin gesnoven en het heb me leven verwoest.
Overstappen op diamorfine is geen goed plan als je nog verder wil leven ,vraag aan je arts om clonidine en kick lekker 3 dagen af.
Geloof me een leven zonder gevangen te zitten in je lichaam is veel beter en fijner en vooral gezond!
Oh ja ik ben al 30 jaar clean van hero en methadon ,maar de oxy kreeg ik op recept voor me kapotte rug ,doodgaan op recept..

SoulAssassins

Badass junkie
Als je toch wil chinezen zoek dan naar oxycontin 30mg ,die glijd wel over de folie.
Pil heel op folie en dan ja chinezen,let wel op dat oxycodon en oxycontin wel 2 verschillende zijn ,wel beide ocycodon maar oxycontin werkt alleen op folie.

Brakka Mang

Badass junkie
Als je toch wil chinezen zoek dan naar oxycontin 30mg ,die glijd wel over de folie.
Pil heel op folie en dan ja chinezen,let wel op dat oxycodon en oxycontin wel 2 verschillende zijn ,wel beide ocycodon maar oxycontin werkt alleen op folie.
Oxycontin kan je niet meer krijgen zoals die was in die vorm.

SoulAssassins

Badass junkie
Nou nieuw...is al een jaar of 200 zo hoor 🤣
Hero kwam in 1972 op de Nederlandse markt via de Chinezen,Ja morfine bestaat al eeuwen maar in 2000 is het explosief gestegen door dokters die er totaal geen probleem mee hebben om het uit te schrijven want klant is koning nu..

Brakka Mang

Badass junkie
Hero kwam in 1972 op de Nederlandse markt via de Chinezen,Ja morfine bestaat al eeuwen maar in 2000 is het explosief gestegen door dokters die er totaal geen probleem mee hebben om het uit te schrijven want klant is koning nu..
Het werd door Purdue toen ontwikkeld, jaren 90, als niet verslavend vanwege de langzame afgifte en in korte tijd met hele zieke marketing gepusht als snoepjes. Heel triest. Toevallig staat er op Prime nu een docu, of op Netflix....heb hem een tijdje geleden gekeken. Verhaal is het echt nog een stuk dramatischer en vooral jammer dat de maatschappelijke schade die die mafketels hebben aangericht niet meegenomen is. Mensen en de maatschappij ondervinden nog steeds gevolgen van de leipos.

SoulAssassins

Badass junkie
Het werd door Purdue toen ontwikkeld, jaren 90, als niet verslavend vanwege de langzame afgifte en in korte tijd met hele zieke marketing gepusht als snoepjes. Heel triest. Toevallig staat er op Prime nu een docu, of op Netflix....heb hem een tijdje geleden gekeken. Verhaal is het echt nog een stuk dramatischer en vooral jammer dat de maatschappelijke schade die die mafketels hebben aangericht niet meegenomen is. Mensen en de maatschappij ondervinden nog steeds gevolgen van de leipos.
Die 600 miljoen boete die ze hebben betaald is een schijntje van wat ze er mee verdient hebben, deze familie zou vast moeten zitten voor handel in drugs.
Kijk voor de gek eens naar de molecuul diamorfine en leg daarnaast de molecuul oxy dan zie je dat het exact hetzelfde is op 1 lijntje na, dus een verkapte formule van hero

Brakka Mang

Badass junkie
Die 600 miljoen boete die ze hebben betaald is een schijntje van wat ze er mee verdient hebben, deze familie zou vast moeten zitten voor handel in drugs.
Kijk voor de gek eens naar de molecuul diamorfine en leg daarnaast de molecuul oxy dan zie je dat het exact hetzelfde is op 1 lijntje na, dus een verkapte formule van hero
Is ook ook wel bekend dat oxy sterker is dan morfine alleen hun zijn niet de uitvinders van oxy opzich alleen de 'vertraagde' afgifte variant die dus niet verslavend zou zijn. Kon je ook zo mee stoppen😜

Paranoize.

Badass junkie
Volgens mij word het tijd om te stoppen ,ik heb 8 jaar oxycontin gesnoven en het heb me leven verwoest.
Overstappen op diamorfine is geen goed plan als je nog verder wil leven ,vraag aan je arts om clonidine en kick lekker 3 dagen af.
Geloof me een leven zonder gevangen te zitten in je lichaam is veel beter en fijner en vooral gezond!
Oh ja ik ben al 30 jaar clean van hero en methadon ,maar de oxy kreeg ik op recept voor me kapotte rug ,doodgaan op recept..
Toen ik op 200mg oxy per dag zat en ik cold Turkey moest stoppen ging ik over op de Hero

0.35gr Hero per dag stopte het ziek zijn en maakte me zelfs nog een beetje high

Ik kon kiezen om 200mg oxy per dag op de zwarte markt te kopen voor een godvermogen of een grammetje H voor een paar.........

Die 0.35gr liep na een lange tijd op naar een gram H per dag (en meer)

Maar toen besefte ik inderdaad dat Oxy de nieuwe H in pilvorm is uitgedeeld door dokters

Als je lage dosering oxy slikt bijvoorbeeld 30-50mg oxy hoef je jezelf nog niet met een heroïne verslaafde te vergelijken maar kom je rond de 300mg ben je letterlijk een heroïne verslaafde in pilvorm

SoulAssassins

Badass junkie
Toen ik op 200mg oxy per dag zat en ik cold Turkey moest stoppen ging ik over op de Hero

0.35gr Hero per dag stopte het ziek zijn en maakte me zelfs nog een beetje high

Ik kon kiezen om 200mg oxy per dag op de zwarte markt te kopen voor een godvermogen of een grammetje H voor een paar.........

Die 0.35gr liep na een lange tijd op naar een gram H per dag (en meer)

Maar toen besefte ik inderdaad dat Oxy de nieuwe H in pilvorm is uitgedeeld door dokters

Als je lage dosering oxy slikt bijvoorbeeld 30-50mg oxy hoef je jezelf nog niet met een heroïne verslaafde te vergelijken maar kom je rond de 300mg ben je letterlijk een heroïne verslaafde in pilvorm
Ik kan je vertellen dan na 3 dagen 1.25mg oxy snuiven het helemaal fout gaat ,het is houdbaar maar me lichaam staat onder stres en loopneus en niezen ,daarbij ook nog spierpijn en klappende pijn in me rug.
Iedere cell in me lichaam vraagt om oxy hoe klein de dosis ook is maar ik geef niet toe ,gister alles weggebracht zo'n kleine 480 tot 500 stuks.

Paranoize.

Badass junkie
Ik kan je vertellen dan na 3 dagen 1.25mg oxy snuiven het helemaal fout gaat ,het is houdbaar maar me lichaam staat onder stres en loopneus en niezen ,daarbij ook nog spierpijn en klappende pijn in me rug.
Iedere cell in me lichaam vraagt om oxy hoe klein de dosis ook is maar ik geef niet toe ,gister alles weggebracht zo'n kleine 480 tot 500 stuks.
Jaa zeker waar dat is ook zo al slik je maar 10mg oxy kan je ontwenning alsnog heel heftig zijn dosis is daarin maar relatief maar toch ten alle tijden niet vergelijkbaar met een zware H habit afkick

Of je nou van 30mg oxy afkickt of van 1g H op het moment is beide voor beide erg heftig, gevoelsmatig

Maar als je iemand zou gaan monitoren die cold turkey van 30mg oxy gaat tegelijkertijd met iemand die H cold turkey kickt zie je duidelijk verschil. De observator

Zo kan je bijvoorbeeld zien dat beide partijen erg onrustig en depressief en sloom overkomen maar de ene veel meer overgeeft en veel meer naar de wc moet, of zelfs aan IV moet voor vocht binnen te houden. Mn punt is er is wel een verschil

SoulAssassins

Badass junkie
Jaa zeker waar dat is ook zo al slik je maar 10mg oxy kan je ontwenning alsnog heel heftig zijn dosis is daarin maar relatief maar toch ten alle tijden niet vergelijkbaar met een zware H habit afkick

Of je nou van 30mg oxy afkickt of van 1g H op het moment is beide voor beide erg heftig, gevoelsmatig

Maar als je iemand zou gaan monitoren die cold turkey van 30mg oxy gaat tegelijkertijd met iemand die H cold turkey kickt zie je duidelijk verschil. De observator

Zo kan je bijvoorbeeld zien dat beide partijen erg onrustig en depressief en sloom overkomen maar de ene veel meer overgeeft en veel meer naar de wc moet, of zelfs aan IV moet voor vocht binnen te houden. Mn punt is er is wel een verschil
Ik gebruikte vroeger ook H zo variërend van 0,75 tot 1 gram iv en ken de heftige slagen van de zweep ,daarbij dronk ik nog 20cc methadon wat toen nog vloeibaar was ,ik ben in 1 dag clean geworden zonder narcose met naltrexone echt dan kom je 4 uur lang in een hell en niets kan je helpen ,ik was toen de eerste in het land met nog 9 H gebruikers.
Geen van alle hebben doorgezet maar ik hou het al 30 jaar uit met eigen kracht ,dus naltrexone is ook niet alles maar bij mijj hielp het een jaar om van me cravings af te komen.

Paranoize.

Badass junkie
Ik gebruikte vroeger ook H zo variërend van 0,75 tot 1 gram iv en ken de heftige slagen van de zweep ,daarbij dronk ik nog 20cc methadon wat toen nog vloeibaar was ,ik ben in 1 dag clean geworden zonder narcose met naltrexone echt dan kom je 4 uur lang in een hell en niets kan je helpen ,ik was toen de eerste in het land met nog 9 H gebruikers.
Geen van alle hebben doorgezet maar ik hou het al 30 jaar uit met eigen kracht ,dus naltrexone is ook niet alles maar bij mijj hielp het een jaar om van me cravings af te komen.
Ik heb erover gehoord ja lijkt me heel erg heftig, was het geen naloxone? Het werkende stofje in Narcan waarmee ze ook overdoseringen behandelen?
Dat stoot namelijk in 1x alle opiaten van je receptoren af waardoor je eigenlijk direct in de ontwenning schiet keihard inderdaad zoals je beschreef

Maar dat je maar 4 uurtjes afkickverschijnselen had? Dat is wel bijzonder man je zou zeggen dat je gewoon vanaf dat moment 4-10 dagen lang ziek blijft

SoulAssassins

Badass junkie
Ik heb erover gehoord ja lijkt me heel erg heftig, was het geen naloxone? Het werkende stofje in Narcan waarmee ze ook overdoseringen behandelen?
Dat stoot namelijk in 1x alle opiaten van je receptoren af waardoor je eigenlijk direct in de ontwenning schiet keihard inderdaad zoals je beschreef

Maar dat je maar 4 uurtjes afkickverschijnselen had? Dat is wel bijzonder man je zou zeggen dat je gewoon vanaf dat moment 4-10 dagen lang ziek blijft
Ik heb echt naltrexone gekregen zonder narcose ,anders moest ik naar spanje om die behandeling te ondergaan.
Ik heb 900 gulden betaald voor de "nieuwe" afkick van opiaten ,echt ik heb letterlijk op me kop gestaan en een lading clonidine gekregen en valium wat allemaal niet hielp ,ik was wel de hele dag beroerd na de naltrexone maar de volgende dag zat ik gewoon aan tafel te eten alsof ik nooit verslaaft ben geweest.
Maar ik heb echt hel gezien en kans om daarbij dood te gaan was aanwezig ,vandaar dat we maar met een klein groepje zaten want we waren de eerste in nederland.

SoulAssassins

Badass junkie
Ik heb echt een gewelddadig leven achter de rug waar ik niet trots op ben en zeker niet ga opscheppen.
Het begon allemaal op me 10e levensjaar ,ik werd seksueel misbruikt door 2 mannen en dat voor 2 jaar lang.
Dit was in de jaren 80 dus er heerste een zware taboe ,dus ik heb letterlijk me mond dicht gehouden tot 2020 ,maar goed er groeide in die jaren een haat in me tegen mannen en ook een wantrouwen naar vrouwen.
Dus ik begon op me 11e jaar te blowen en na 2 jaar zat ik al aan de speed maar ik ging verder ik had een missie en dat was zoveel mogelijk levens naar de knoppen te helpen wat me ook letterlijk is gelukt.
In 1991 is het geëscaleerd en ging dealen in coke op hoog niveau ,ik reed iedere nacht naar rotterdam samen met me rechter hand om 100 gram coke met de jaguar xjs reden we snachts met ruim 200km/u naar rotterdam om de lading op te halen die de andere dag verkocht werd ,zo maakte we zo rond de 16000 gulden per dag.
Concurrentie lag op de loer door dealers die onder mijn prijs verkochten en de boel versneden ,ik moest actie ondernemen zowel met geweld of zonder het is maar wat die persoon wilde.
Ondertussen werd ik verslaafd aan de hero maar dat was maar een bij zaakje toen.
In 1992 kwam het tot een zwaar conflict tussen dealers en mij ,ik moest mensen gaan opruimen mijn haat was nu groter dan ooit en had geen moeite om de trekker over te halen wat ook 2 keer is gebeurd met fatale afloop ,vreemd genoeg ben ik daar mee weg gekomen omdat ik een geslepen rat was geworden en een grote stille denker ,ik dacht altijd vooruit van wat er eventueel mis kan gaan en omdat te voorkomen zo werd ik een sluwe vos tot 1996.
De jacht was geopend op mij en ben gevlucht naar zeeland om de boel te sussen in me stad ben ik daar lang gebleven ,later ben ik terug gekeerd en me eigen 10 jaar opgesloten in me kamer bij me ouders ,intussen was ik wel een wrak geworden door de hero en heb toen me pistool aan me moeder gegeven en gesmeekt om te schieten want ik zat er doorheen ,ze kon het niet en vertelde me dat haar vriendin geld heb gegeven om die beruchte afkick te doen met naltrexone.
Ik had niets te verliezen dus ik heb het direct gedaan en het heb me leven gered tot op de dag van vandaag!
Nu ben ik een heel rustige en lieve zorgzame man geworden ,wel met PTSS en ben gelukkig getrouwd met de liefste vrouw die er maar kan zijn.
Al me vijanden zijn dood dus ik word niet meer opgejaagd als een wild dier en dat geeft rust ,ik ben anti drugs geworden en probeer mensen nu te helpen ipv te vermoorden ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Bovenaan