opiat junkie
Experimenterende gebruiker
Ik gebruik dus vrij regelmatig oxycodon en ik neem het altijd oraal, maar nu wil ik het een keer Chinezen. Heeft iemand tips voor hoe dat precies moet. Ik heb oxycodon HCL capsillen met fijn poeder erin.
Beter om het niet te roken. Waarom niet gewoon oraal waar het bedoeld voor is?Ik gebruik dus vrij regelmatig oxycodon en ik neem het altijd oraal, maar nu wil ik het een keer Chinezen. Heeft iemand tips voor hoe dat precies moet. Ik heb oxycodon HCL capsillen met fijn poeder erin.
Ja maar ik wil het gewoon een keertje proberen, aan wat voor dosering moet ik denken (ik neem nu momenteel 40mg per dag) voor 4 wekenBeter om het niet te roken. Waarom niet gewoon oraal waar het bedoeld voor is?
Dan zeker niet proberen. Probeer maar iets anders en bewaar anders wat oxycodon voor de toekomst, als je niet meer slikt.Ja maar ik wil het gewoon een keertje proberen, aan wat voor dosering moet ik denken (ik neem nu momenteel 40mg per dag) voor 4 weken
Hoezo nietDan zeker niet proberen. Probeer maar iets anders en bewaar anders wat oxycodon voor de toekomst, als je niet meer slikt.
Omdat je dan misschien minder gaat voelen als je weer oraal 40 mg neemt. Spuiten/ snuiven en roken wordt zeker niet aangeraden als je het als medicijn nodig hebt. En als je het gebruikt voor je plezier/ verslaving, dan maak je je toekomst nog wat lastiger.Hoezo niet
Ik heb het nooit van de dokter gekregen en gebruikte het altijd als zelf medicatie tegen rugpijn en depressie (en ik weet dat niet aanteraden is maar het helpt mij wel enorm)Omdat je dan misschien minder gaat voelen als je weer oraal 40 mg neemt. Spuiten/ snuiven en roken wordt zeker niet aangeraden als je het als medicijn nodig hebt. En als je het gebruikt voor je plezier/ verslaving, dan maak je je toekomst nog wat lastiger.
Ok, perfect, misschien kunnen anderen je beter informeren. Je weet dat het geen onschuldig pilletje is wat je gebruikt neem ik aan met je gebruikersnaam?Ik heb het nooit van de dokter gekregen en gebruikte het altijd als zelf medicatie tegen rugpijn en depressie (en ik weet dat niet aanteraden is maar het helpt mij wel enorm)
Maar nu wil ik een keer roken proberen en vroeg me gewoon af wat voor dosering ik dan nodig heb
beter lees je eerst wat er nog meer in die capsules zit, tis bijna nooit alleen de pure stof namelijk. bindmiddel roken is geen aanrader. Heb in m'n jonge jaren wel eens een XTC pil en MCPP pil gerookt in een joint. godverdomme wat was dat waardeloos. bij de XTC pil stonk het vreselijk en versteende de joint, met amper effect. bij MCPP pil kregen we bij 1 hijs al een scherpe pijn in de longen. wat een tijden..Ik gebruik dus vrij regelmatig oxycodon en ik neem het altijd oraal, maar nu wil ik het een keer Chinezen. Heeft iemand tips voor hoe dat precies moet. Ik heb oxycodon HCL capsillen met fijn poeder erin.
Haha dat heb ik dus een keer gedaan, volgens mij waren t 10mg pillen (als die bestaan). of 5mg. iig tot de volgende dag waren de neusholtes vastgekoekt met bindmiddel en had t amper effect.Moet je wel bijv 20 of 40mg pillen hebben want als je 5mg pillen gaat snuiven dan snuif je meer bindmiddel dan oxycodon en das niet bepaald een succes
Oxycontin kan je niet meer krijgen zoals die was in die vorm.Als je toch wil chinezen zoek dan naar oxycontin 30mg ,die glijd wel over de folie.
Pil heel op folie en dan ja chinezen,let wel op dat oxycodon en oxycontin wel 2 verschillende zijn ,wel beide ocycodon maar oxycontin werkt alleen op folie.
Ik heb er 480 liggen klaar voor vernietiging,dokers de nieuwe heroïne dealers...Oxycontin kan je niet meer krijgen zoals die was in die vorm.
Nou nieuw...is al een jaar of 200 zo hoor 🤣Ik heb er 480 liggen klaar voor vernietiging,dokers de nieuwe heroïne dealers...
Hero kwam in 1972 op de Nederlandse markt via de Chinezen,Ja morfine bestaat al eeuwen maar in 2000 is het explosief gestegen door dokters die er totaal geen probleem mee hebben om het uit te schrijven want klant is koning nu..Nou nieuw...is al een jaar of 200 zo hoor 🤣
Het werd door Purdue toen ontwikkeld, jaren 90, als niet verslavend vanwege de langzame afgifte en in korte tijd met hele zieke marketing gepusht als snoepjes. Heel triest. Toevallig staat er op Prime nu een docu, of op Netflix....heb hem een tijdje geleden gekeken. Verhaal is het echt nog een stuk dramatischer en vooral jammer dat de maatschappelijke schade die die mafketels hebben aangericht niet meegenomen is. Mensen en de maatschappij ondervinden nog steeds gevolgen van de leipos.Hero kwam in 1972 op de Nederlandse markt via de Chinezen,Ja morfine bestaat al eeuwen maar in 2000 is het explosief gestegen door dokters die er totaal geen probleem mee hebben om het uit te schrijven want klant is koning nu..
Die 600 miljoen boete die ze hebben betaald is een schijntje van wat ze er mee verdient hebben, deze familie zou vast moeten zitten voor handel in drugs.Het werd door Purdue toen ontwikkeld, jaren 90, als niet verslavend vanwege de langzame afgifte en in korte tijd met hele zieke marketing gepusht als snoepjes. Heel triest. Toevallig staat er op Prime nu een docu, of op Netflix....heb hem een tijdje geleden gekeken. Verhaal is het echt nog een stuk dramatischer en vooral jammer dat de maatschappelijke schade die die mafketels hebben aangericht niet meegenomen is. Mensen en de maatschappij ondervinden nog steeds gevolgen van de leipos.
Is ook ook wel bekend dat oxy sterker is dan morfine alleen hun zijn niet de uitvinders van oxy opzich alleen de 'vertraagde' afgifte variant die dus niet verslavend zou zijn. Kon je ook zo mee stoppen😜Die 600 miljoen boete die ze hebben betaald is een schijntje van wat ze er mee verdient hebben, deze familie zou vast moeten zitten voor handel in drugs.
Kijk voor de gek eens naar de molecuul diamorfine en leg daarnaast de molecuul oxy dan zie je dat het exact hetzelfde is op 1 lijntje na, dus een verkapte formule van hero
Toen ik op 200mg oxy per dag zat en ik cold Turkey moest stoppen ging ik over op de HeroVolgens mij word het tijd om te stoppen ,ik heb 8 jaar oxycontin gesnoven en het heb me leven verwoest.
Overstappen op diamorfine is geen goed plan als je nog verder wil leven ,vraag aan je arts om clonidine en kick lekker 3 dagen af.
Geloof me een leven zonder gevangen te zitten in je lichaam is veel beter en fijner en vooral gezond!
Oh ja ik ben al 30 jaar clean van hero en methadon ,maar de oxy kreeg ik op recept voor me kapotte rug ,doodgaan op recept..
Ik kan je vertellen dan na 3 dagen 1.25mg oxy snuiven het helemaal fout gaat ,het is houdbaar maar me lichaam staat onder stres en loopneus en niezen ,daarbij ook nog spierpijn en klappende pijn in me rug.Toen ik op 200mg oxy per dag zat en ik cold Turkey moest stoppen ging ik over op de Hero
0.35gr Hero per dag stopte het ziek zijn en maakte me zelfs nog een beetje high
Ik kon kiezen om 200mg oxy per dag op de zwarte markt te kopen voor een godvermogen of een grammetje H voor een paar.........
Die 0.35gr liep na een lange tijd op naar een gram H per dag (en meer)
Maar toen besefte ik inderdaad dat Oxy de nieuwe H in pilvorm is uitgedeeld door dokters
Als je lage dosering oxy slikt bijvoorbeeld 30-50mg oxy hoef je jezelf nog niet met een heroïne verslaafde te vergelijken maar kom je rond de 300mg ben je letterlijk een heroïne verslaafde in pilvorm
Jaa zeker waar dat is ook zo al slik je maar 10mg oxy kan je ontwenning alsnog heel heftig zijn dosis is daarin maar relatief maar toch ten alle tijden niet vergelijkbaar met een zware H habit afkickIk kan je vertellen dan na 3 dagen 1.25mg oxy snuiven het helemaal fout gaat ,het is houdbaar maar me lichaam staat onder stres en loopneus en niezen ,daarbij ook nog spierpijn en klappende pijn in me rug.
Iedere cell in me lichaam vraagt om oxy hoe klein de dosis ook is maar ik geef niet toe ,gister alles weggebracht zo'n kleine 480 tot 500 stuks.
Ik gebruikte vroeger ook H zo variërend van 0,75 tot 1 gram iv en ken de heftige slagen van de zweep ,daarbij dronk ik nog 20cc methadon wat toen nog vloeibaar was ,ik ben in 1 dag clean geworden zonder narcose met naltrexone echt dan kom je 4 uur lang in een hell en niets kan je helpen ,ik was toen de eerste in het land met nog 9 H gebruikers.Jaa zeker waar dat is ook zo al slik je maar 10mg oxy kan je ontwenning alsnog heel heftig zijn dosis is daarin maar relatief maar toch ten alle tijden niet vergelijkbaar met een zware H habit afkick
Of je nou van 30mg oxy afkickt of van 1g H op het moment is beide voor beide erg heftig, gevoelsmatig
Maar als je iemand zou gaan monitoren die cold turkey van 30mg oxy gaat tegelijkertijd met iemand die H cold turkey kickt zie je duidelijk verschil. De observator
Zo kan je bijvoorbeeld zien dat beide partijen erg onrustig en depressief en sloom overkomen maar de ene veel meer overgeeft en veel meer naar de wc moet, of zelfs aan IV moet voor vocht binnen te houden. Mn punt is er is wel een verschil
Ik heb erover gehoord ja lijkt me heel erg heftig, was het geen naloxone? Het werkende stofje in Narcan waarmee ze ook overdoseringen behandelen?Ik gebruikte vroeger ook H zo variërend van 0,75 tot 1 gram iv en ken de heftige slagen van de zweep ,daarbij dronk ik nog 20cc methadon wat toen nog vloeibaar was ,ik ben in 1 dag clean geworden zonder narcose met naltrexone echt dan kom je 4 uur lang in een hell en niets kan je helpen ,ik was toen de eerste in het land met nog 9 H gebruikers.
Geen van alle hebben doorgezet maar ik hou het al 30 jaar uit met eigen kracht ,dus naltrexone is ook niet alles maar bij mijj hielp het een jaar om van me cravings af te komen.
Ik heb echt naltrexone gekregen zonder narcose ,anders moest ik naar spanje om die behandeling te ondergaan.Ik heb erover gehoord ja lijkt me heel erg heftig, was het geen naloxone? Het werkende stofje in Narcan waarmee ze ook overdoseringen behandelen?
Dat stoot namelijk in 1x alle opiaten van je receptoren af waardoor je eigenlijk direct in de ontwenning schiet keihard inderdaad zoals je beschreef
Maar dat je maar 4 uurtjes afkickverschijnselen had? Dat is wel bijzonder man je zou zeggen dat je gewoon vanaf dat moment 4-10 dagen lang ziek blijft